Dus je hebt ongeveer 13.000 posts geplaatst in 7 maanden? Je bent gestoord.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:13 schreef tonks het volgende:
Ik had in februari nog 3500 posts
Nehoor, 10000 in 2 jaar. Augustus 2003 wilde ik mijn oude username niet meer: Maarteniscrazy, en wilde mijn naam gaan gebruiken die ik verder overal gebruikte: hare. Alleen bleek die al in gebruik te zijn.quote:
Ja, leg de schuld maar weer bij de modsquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:30 schreef Hare het volgende:
De mods konden alleen de aanmelddatum niet wijzigen. Nu lijkt het dus net of ik zo'n slowposter ben![]()
tis toch altijd jullie schuldquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, leg de schuld maar weer bij de mods![]()
Wil ik je net bewijzen dat het echt zo is door even het topic op te zoeken waarom ik geen hare kon heten en er dus achter kwam dat ik die zelf al had aangemaakt, en waar verder ook duidelijk werd dat de aanmelddatum niet kon worden veranderd, blijkt dat ik niet eens mijn postgeschiedenis kan zien meer.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, leg de schuld maar weer bij de mods![]()
Serieus? Goed geheugen dan! Maareh, wat was er zo hilarisch dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat topic kan ik me nog herinneren. Vrij hilarisch. Waarom zou je dat willen terugvinden?![]()
Ik denk dat wij allebei weten wie dat is .... heeft iets met rental te makenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:28 schreef Hare het volgende:
Schiet me nu trouwens nog iets te binnen. Een tijd geleden was er een of andere user die mij helemaal adoreerde. Weet niet precies meer hoe die heette, iets van hare-lover ofzo.
En ik vraag me nog steeds af wie dat was.
Wilt u misschien nu, na dik een paar maanden, uit de kast komen?
Ja daaag, die gast kwam toen nog niet eens in de bekende FTR topicsquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:37 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik denk dat wij allebei weten wie dat is .... heeft iets met rental te maken
Ik zag iemand die vertelde dat hij van username wou veranderen en vanaf nu Hare wilde heten, dit ging echter niet omdat die naam al geregistreerd was. Waarna die user begon te zeuren dat die Hare toch nooit postte en of die user niet weg mocht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:26 schreef Hare het volgende:
Serieus? Goed geheugen dan! Maareh, wat was er zo hilarisch dan?
Haha, das idd welquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zag iemand die vertelde dat hij van username wou veranderen en vanaf nu Hare wilde heten, dit ging echter niet omdat die naam al geregistreerd was. Waarna die user begon te zeuren dat die Hare toch nooit postte en of die user niet weg mocht.
Tot de user vaststelde dat hij zelf jaren terug de naam Hare had geregistreerd.
Zoiets vind iken
.
Dat is voor iedereen hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:50 schreef Hare het volgende:
Kan jij hem nog vinden? Misschien kun jij verder terug in de geschiedenis kijken als mod?
Ja, heb ik, maar ik heb geen geschiedenis met mijn oude usernamequote:Op dinsdag 13 september 2005 12:05 schreef Eippie het volgende:
Heb je dat topic dan niet geopend met je oude usernaam?
Ach ja, vergissen is menselijk laten we maar zeggenquote:
Wat voor tv heb je ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:54 schreef pascalheister het volgende:
vanmorgen mijn tv laten calibreren, verschil is goed te zien. Echt een aanrader
Hmm, heb ook een sony breedbeeld 100Hz enzo. Lijkt wel een beetje op die van jou. Zie je echt duidelijk verschil dus? Kost wel aardig wat centjes niet?quote:
125 euroquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:11 schreef Hare het volgende:
[..]
Hmm, heb ook een sony breedbeeld 100Hz enzo. Lijkt wel een beetje op die van jou. Zie je echt duidelijk verschil dus? Kost wel aardig wat centjes niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |