Brave jongenquote:Op zondag 18 september 2005 01:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey, jullie zijn best snel thuis
Ennuh.. over Amélie... ik ga hem echt kopen... *zet op verlenglijst.... kijk maar:
Jouw DVD-wishlistje!
Fijnquote:Op zondag 18 september 2005 01:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Brave jongen [afbeelding]
En het ging best rap inderdaad, als er niet al te veel idioten zijn kan je het in een uurtje redden
Ohja!quote:Op zondag 18 september 2005 01:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fijn
Oeeh... zeg even hoe die film ook alweer heet, ga ik even voor je kijken of ik hem ergens kan vinden
Cool, ik ga voor je kijkenquote:Op zondag 18 september 2005 01:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ohja!
Raise the Red Lantern (Da hong deng long gao gao gua)
Regie: Zhang Yimou
China, Hong Kong, Taiwan
Ik heb recentelijk niet meer gekeken of 'ie nog ergens is uitgekomen. Kon toen alleen vinden dat 'ie zeldzaam was...
Bestel 'm dan ook gelijk zelfquote:
Hehe, je hebt me wel nieuwsgierig gemaaktquote:Op zondag 18 september 2005 01:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bestel 'm dan ook gelijk zelf. Hij is echt geweldig. Intrigerend, onderhoudend en bovenal heel bijzonder.
Je kan op je zoektocht vast wel ergens vinden waar 'ie over gaatquote:Op zondag 18 september 2005 01:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hehe, je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt
Slaap lekker en groetjesquote:Op zondag 18 september 2005 01:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je kan op je zoektocht vast wel ergens vinden waar 'ie over gaat.
En nu ga ik lekker mn oogjes dichtdoen! Weltrusten
Hoi Svenquote:Op zondag 18 september 2005 01:33 schreef Svensational het volgende:
Hoi Dizer.
Ah.. vandaar dat je hem niet kon vinden:quote:Op zondag 18 september 2005 01:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je kan op je zoektocht vast wel ergens vinden waar 'ie over gaat.
En nu ga ik lekker mn oogjes dichtdoen! Weltrusten
Hij is er al wel geweest... Maar misschien zeer beperkte oplage, omdat 'ie "rare" wasquote:Op zondag 18 september 2005 01:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah.. vandaar dat je hem niet kon vinden:
Da hong deng long gao gao gua - Release date: Nov-08-2005Hij moet nog op dvd uitkomen
Ik zal het voor je alsnog nakijkenquote:Op zondag 18 september 2005 01:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij is er al wel geweest... Maar misschien zeer beperkte oplage, omdat 'ie "rare" was. De film is in ieder geval al redelijk oud.
Geweldigquote:
Nouquote:Op zondag 18 september 2005 01:51 schreef Svensational het volgende:
Dan ga ik ook slapen, Dizer.
Oh, ik dacht dat je zei dat je ging slapen.quote:
Lol..quote:Op zondag 18 september 2005 01:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je zei dat je ging slapen.. Maar je droeg iemand anders dat op.
ja alles prima hier, net van de kermis terugquote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef Svensational het volgende:
Hallo pascalheister,
hoe gaat het met jou, met mij gaat het goed.
Groetjes Svensational.
Hij is er wel geweest en hij is er nog, maar dan alleen als complete bagger uitgave uit China:quote:Op zondag 18 september 2005 01:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij is er al wel geweest... Maar misschien zeer beperkte oplage, omdat 'ie "rare" was. De film is in ieder geval al redelijk oud.
Tja, maar wie wil er nou een heel avondje met een hoer doorbrengen?quote:Op zondag 18 september 2005 00:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
200 euro voor een avondje alles erop en eraan is niet veel hoor
Das meer dan alleen pijpen of neuken![]()
Halloquote:
Ja lekker hoor, kom je hier even gedag zeggen, gaat de rest pitten. Slaap lekker dan maar. Ik ga maar eens dromen over mn Ebaybiedingen van komende week.quote:
Ah kijk dat verklaart een hoop!quote:Op zondag 18 september 2005 02:49 schreef Hare het volgende:
[..]
Hij is er wel geweest en hij is er nog, maar dan alleen als complete bagger uitgave uit China:
http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReview/rtrl.htm#r
quote:Verder is er van deze film nooit een decent release geweest, anders hadden filmliefhebbers over heel de wereld dat echt wel geweten.
Maar ondertussen zit iedereen dus gewoon met smart te wachten op een eindelijke release van deze prachtfilm.
Hoho, rustig maar. Het komt misschien doordat ik de film voor het eerst heb gezien in m'n begin-tienerjaren en nu midden 20 ben. In mijn beleving is 'ie dan "redelijk oud"quote:En redelijk oudOverdrijven is ook een vak hoor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |