Die heb ik gehad. En ik beschouw mezelf als een redelijke Smith-aanhanger, maar ik vond het een beetje zonde om deze box te houden terwijl ik alle edities ook wel los had. De box zelf is redelijk mooi, maar zeker niet uitzonderlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd http://www.dvdfromkorea.com/shop/p_detail.asp?idx=592&location=&genre=Boxset daarvandaan bestellen
ben je net te laat, heb hem gister besteldquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:24 schreef furanku het volgende:
http://www.dvdfromkorea.com/shop/p_detail.asp?idx=371&location=Korean%20Movie&genre=
Il Mare.. 2 disc special edition in digipack voor US$8.49![]()
Mocht er iemand zijn die hem wil bestellen, zou die dan 1tje voor mij meekunnen bestellen![]()
Is wel niet zo fijn omdat ie bezig is met een nieuwe film en zo.. toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:40 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die heb ik gehad. En ik beschouw mezelf als een redelijke Smith-aanhanger, maar ik vond het een beetje zonde om deze box te houden terwijl ik alle edities ook wel los had. De box zelf is redelijk mooi, maar zeker niet uitzonderlijk.
Verneukeratief, want shipping is $10 voor 1, $16 voor twee. Ik twijfel nog...quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:24 schreef furanku het volgende:
http://www.dvdfromkorea.com/shop/p_detail.asp?idx=371&location=Korean%20Movie&genre=
Il Mare.. 2 disc special edition in digipack voor US$8.49![]()
Mocht er iemand zijn die hem wil bestellen, zou die dan 1tje voor mij meekunnen bestellen![]()
Of heeft nooit Ben en Jerry's ijs gegetenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:44 schreef kinky_queen het volgende:
Hare is blijkbaar nog nooit naar de hoeren geweest
![]()
Mijn god zeg Kinky! Wat voor exclusieve hoeren ga jij dan wel niet geen als je denkt dat ze zo duur zijn?!?!?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:44 schreef kinky_queen het volgende:
Hare is blijkbaar nog nooit naar de hoeren geweest
![]()
Ik denk niet dat het heel erg gezond is daar een groot bedrag aan uit te gevenquote:Op zondag 18 september 2005 00:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of heeft nooit Ben en Jerry's ijs gegeten
200 euro voor een avondje alles erop en eraan is niet veel hoorquote:Op zondag 18 september 2005 00:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Mijn god zeg Kinky! Wat voor exclusieve hoeren ga jij dan wel niet geen als je denkt dat ze zo duur zijn?!?!?![]()
Hmm... als je het zo bekijktquote:Op zondag 18 september 2005 00:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het heel erg gezond is daar een groot bedrag aan uit te geven
das kutquote:Op zondag 18 september 2005 00:58 schreef Dizer het volgende:
Godver... nou ben ik dus met de auto gegaan naar een verjaardag, dus heb ik niks gedronken, dus ben ik nuchter
Zeg... Waar blijft Amélie?quote:Op zondag 18 september 2005 01:15 schreef Dizer het volgende:
Deeeeeeeeeeze moet ik dus echt wel hebben![]()
En staat dus bij VanLeest voor 12,99
[[url=http://217.148.171.144/ProductImages/autoimport/799800_799899/000000p799812_front.jpg]afbeelding][/url]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey, jullie zijn best snel thuisquote:
Brave jongenquote:Op zondag 18 september 2005 01:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey, jullie zijn best snel thuis
Ennuh.. over Amélie... ik ga hem echt kopen... *zet op verlenglijst.... kijk maar:
Jouw DVD-wishlistje!
Fijnquote:Op zondag 18 september 2005 01:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Brave jongen [afbeelding]
En het ging best rap inderdaad, als er niet al te veel idioten zijn kan je het in een uurtje redden
Ohja!quote:Op zondag 18 september 2005 01:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fijn
Oeeh... zeg even hoe die film ook alweer heet, ga ik even voor je kijken of ik hem ergens kan vinden
Cool, ik ga voor je kijkenquote:Op zondag 18 september 2005 01:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ohja!
Raise the Red Lantern (Da hong deng long gao gao gua)
Regie: Zhang Yimou
China, Hong Kong, Taiwan
Ik heb recentelijk niet meer gekeken of 'ie nog ergens is uitgekomen. Kon toen alleen vinden dat 'ie zeldzaam was...
Bestel 'm dan ook gelijk zelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |