Toen Keynote 2 uitkwam hadden veel mensen dat verwacht omdat Steve in eerdere presentaties nieuwe overgangen aan het gebruiken was. Deze overgangen kwamen inderdaad een tijdje later in Keynote 2. Waarschijnijk zit die overgang dus in Keynote 3. Steve is gewoon een Beta-testerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]Heeft iemand b.t.w. een idee of je ook een 'theater-gordijn-effect' kan gebruiken in Keynote 2, ik zag Steve Jobs zoiets gebruiken tijdens zijn presentatie maar kon 'm niet vinden in keynote (waarmee ik momenteel zelf een presentatie mee aan het maken ben)
Als ik een iBook had dan zou ik ook Keynote gebruiken. Helaas heeft het weinig nut voor mij om Keynote te gebruiken, omdat we op school toch geen macs hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:05 schreef Beathoven het volgende:
Een ding is zeker, Keynote heerscht over Powerpoint.
* Beathoven gaat woensdag extra punten scoren op de presentatie
Langzaam voor wat? Als je een Mac koopt ben je geen gamer dus reactietijd boeit helemaal niet zoveel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:28 schreef BaggerUser het volgende:
* BaggerUser wil graag zo'n apple scherm
alleen waarom zijn die zo duurreactie tijd is 16 ms, dat vind ik best langzaam ?
Ja is idd erg leuk, presenteren met keynote icm bluetooth muisquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef nietzman het volgende:
Ik heb op school toch anders ook maar best lopen pimpen met m'n keynotepresentatie, die ik ook nog eens bediende met mijn bluetoothmuisje.
Ik was nooit méér een SteveJobswannabee!
Voor de 20" versie kan ik je de Dell 2005fpw aanraden, die is nog een stukje beter (en werkt wel op lage resolutiesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:28 schreef BaggerUser het volgende:
* BaggerUser wil graag zo'n apple scherm
alleen waarom zijn die zo duurreactie tijd is 16 ms, dat vind ik best langzaam ?
Heb er nu 2 van hier. Yummm.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor de 20" versie kan ik je de Dell 2005fpw aanraden, die is nog een stukje beter (en werkt wel op lage resoluties)
490,- per stuk nu.quote:
ik vind presenteren met een bluetooth telefoon en inderdaad clicker juist nog wat leuker. Zeker met mijn T630, kun je mooi in de hand houden en meer dan de plus en min op de zijkant heb je toch niet nodig. Pas één keer gedaan, maar ik denk dart ik na even oefenen genoeg handigheid krijg om niet eens meer te laten zien dat ik een telefoon in m'n hand houdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef Rover het volgende:
[..]
Ja is idd erg leuk, presenteren met keynote icm bluetooth muis
Daarvoor deed ik het altijd met mn bluetooth telefoon icm de salland 'clicker'
Altijd leuk, leraren die gingen zeiken dat je niet mocht presenteren met een telefoon in je hand
Tof voor je man!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:29 schreef Furious het volgende:
Mijn iPod photo 40GB batterij is dood, 3 maanden voordat de garantie afloopt.![]()
Vervangend exemplaar, here I come!![]()
(Mijne was toch al bekrast)
Apple is weer lief.
Ik heb het met een hoop gedoe aan de praat gekregen (printen naar Windows). Het komt er op neer dat je stuurprogramma's nodig hebt voor je printer van: http://www.linuxprinting.org/macosx/quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:27 schreef Remzz het volgende:
Okay ff wat vraagjes, ik heb een iBook en thuis hebben we een printer aan een windows PC hangen, hoe kan ik daar op printen? Volgensmij heb ik alles ingesteld. Windows deling/printen aan enzo. Alleen als ik dan print komen er 4 pagina's vage tekens aan moet ik nog iets op de Windows PC instellen?
En zit er eigenlijk een functie zodat als ik shift hij ook de knoppen kan meenemen. Zoals bij fok als ik shift ik meteen naar invoeren kan shiften.
Bij mij kwam het op dit neer omdat mijn printer niet standaard werd ondersteunt. Ik weet niet of die van jou dat wel doet.quote:
Ik hoor volgende week graag wat je van vindt. Men is niet onverdeeld enthousiast geloof ik over die firmware-hack.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:32 schreef Beathoven het volgende:
Zo, net even wat extra functionaliteit aan m'n iBook toegevoegd. Heb nu naast het gewone gebruik van het touchpad ook een scroll functie erop (met 2 vingers bedienen)
Handig die firmware hacks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |