quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
Je had gewoon een fatsoenlijke speler moeten kopen.
Waarschijnlijk krijg ik gewoon een iPod 40GB (met kleurensherm) ervoor terug, en geen photo. (Note; ze zijn welliswaar identiek.quote:
Er stond in de brief, 'vervangend exemplaar'.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef tonks het volgende:
dat iPod magazijn is zoooo groot. hoe weet je trouwens dat je een nieuwe krijgt? ze gaan hem eerst nog nakijken
Is de iPod niet van Apple dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het iPod topic is de andere kant op
Hij laadt niet meer op. Zowel in dock (USB) of oplader.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:12 schreef tonks het volgende:
Wat doet die batterij eigenlijk dan? ik "hoop" dat mijne ook dood gaat voor het eind van mijn garantie periode (eind april)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De iPod zit nu helemaal alleen in een UPS karretje. Die heeft niets te vinden.
Ik ga nu even naar buiten om heerlijk te genieten van de zon en mijn werkende Sony MP3 speler.quote:
Ik ga zo eens heerlijk naar buiten, genieten van de zon op 10000 voet hoogte.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga nu even naar buiten om heerlijk te genieten van de zon en mijn werkende Sony MP3 speler.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
Je had gewoon een fatsoenlijke speler moeten kopen.
Waar zit je dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik ga zo eens heerlijk naar buiten, genieten van de zon op 10000 voet hoogte.![]()
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:25 schreef Furious het volgende:
[..]
Nog thuis. Maar zometeen in een vliegtuig.![]()
Val niet naar benedenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:28 schreef Furious het volgende:
[..]
Van Rotterdam naar Rotterdam, vliegles.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Val niet naar beneden
Veel plezier
Ze refurbishen hem naar alle waarschijnlijkheid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef tonks het volgende:
dat iPod magazijn is zoooo groot. hoe weet je trouwens dat je een nieuwe krijgt? ze gaan hem eerst nog nakijken
idd, maar ik denk dat ik binnenkort maar weer eens een andere klok ga nemenquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:25 schreef tonks het volgende:Beathoven die klok in je icoon klopt echt
Is nog maar 3 keer gemeld in dit topic, maar bedankt voor de herinnering, ik moet weer werkenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:36 schreef De_Hertog het volgende:
Vandaag houd Apple voor de verandering een persconferentie. De verwachting is dat er een professioneel foto-bewerkingspakket aan komt, en dat de PowerBook en PowerMac een update krijgen. Dit ter info.
Beter te veel dan te weinig, toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Is nog maar 3 keer gemeld in dit topic, maar bedankt voor de herinnering, ik moet weer werken
Zie het wel als ik thuis kom.
Het is pas om 12:00 in New York. Ik heb mijn dashboard wereldklok al op New York gezet. Het is er nu 05:18. Je kunt dus rustig blijven werken, het duurt nog wel even.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Is nog maar 3 keer gemeld in dit topic, maar bedankt voor de herinnering, ik moet weer werken
Zie het wel als ik thuis kom.
Het is toch altijd om 10 uur 's ochtends daar en 7 uur 's avonds hierquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:17 schreef XL het volgende:
[..]
Het is pas om 12:00 in New York. Ik heb mijn dashboard wereldklok al op New York gezet. Het is er nu 05:18. Je kunt dus rustig blijven werken, het duurt nog wel even.
Het is niet altijd in California...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:42 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Het is toch altijd om 10 uur 's ochtends daar en 7 uur 's avonds hier
Of is dit nu ergens anders? Maar ik begin met werken om half 7 en ben pas om half 9 of later klaar.
Mijn dashboard-klok zegt dat het al 11 uur is in New York, nog een uurtje....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |