Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
Gister de iPod nano bij het Apple centre in Amsterdam vastgehouden. Wat een mooi ding.
Voorlopig nog niet veel in ieder geval, de store is er weer en er is niet veel veranderd. De expositie in Parijs gaat om 11 uur open, misschien zien we dan nog iets.quote:
Ik heb een studentenlicentie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:48 schreef tonks het volgende:
Dat heb ik ook 'aangeschaft'
Ik neem aan dat ze dat bedoelen met studentenlicentiequote:Op dinsdag 20 september 2005 10:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jullie zijn bekend met www.surfspot.nl? Daar is Office veel goedkoper te verkrijgen, als je onderwijsinstelling een contract heeft met surfspot.
Zelfde verhaal voor SPSS.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb hem ook via Surfspot gekocht.
Nu nog Maple. Onze school geeft alleen een Maple licentie voor Windows uit en via Surfspot kan ik hem niet kopen. Ik heb wel een Mac versie maar die is niet zo heel erg legaal.
Universiteit van Tilburg nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:10 schreef Rock-shocker het volgende:
SSPS voor Mac OS Xstaat wel bij surfspot, tenminste, voor studenten van de UvA staat hij er gewoon bij.
Die "winkel" waar ik hem kuchkochtkuch Ahum... had geen volledige versie. Het programma is opgebouwd uit verschillende modules die je apart moet registreren. Mijn "winkel" had alleen de meest gebruikte modules. Heeft die versie van de UvA alle modules en wat kost hij? Ik ken wel mensen die daar studeren en/of vakken volgen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:16 schreef Rock-shocker het volgende:
Heel erg matig. Maar hij is natuurlijk altijd te *kuch*kopen*kuch*.
Het is wat moeilijk te zeggen. Aan de ene kant zegt ThinkSecret dat er geen Video-iPod gaat komen, maar wel een uodate van de gewone update. Aan de andere kant staat op de uitnodiging duidelijk een bioscoopgordijn, wat toch wel iets richting video implicieert...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:44 schreef XL het volgende:
Kick!
12 oktober wederom een 'special event' door Apple.
Vorige keer was het de Nano... dit keer?
De video(clip) iPod?
of gewoon de Powermacs/Powerbooks updates?
Valt nog mee, ze zeiden meestal dat de tijd nog niet rijp was voor een video-iPod, maar dat hij er wel 'ooit' aan zal komen. Misschien is 12 oktober de tijd rijpquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:23 schreef Geqxon het volgende:
Als er een iPod video uitkomt, zou dat wel betekenen dat ze zichzelf enorm tegenspreken
Appleinsider zegt het eerste. Beide hebben het met grote regelmaat goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Het tweede wordt door Think Secret ook al bevestigd..
Het chat ook wel erg slow hier.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey, er is een Apple slowchat.Ik ben sinds een paar weken de trotse bezitster van een IMac G5.
( Ervaringen van een first-time Mac-gebruikster deel II )
appeltje-shift 1 / 2 / 3 / 4 3 is zelf een kader trekken, 4 is volledig scherm, 1 en 2 weet ik neit!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:20 schreef XL het volgende:
Ik ben trouwens de toetsencombinatie vergeten om je cursor in een fototoestel te veranderen. Zodat je een screenshot kan maken van een bepaald venster.
wie o wie?
en werkt het bij dashboard-widgets?
3 is volledig schermquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:59 schreef FrEeZzE het volgende:
[..]
appeltje-shift 1 / 2 / 3 / 4 3 is zelf een kader trekken, 4 is volledig scherm, 1 en 2 weet ik neit!
Fantastisch!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:09 schreef nietzman het volgende:
Appletje+shift+4 en dan spatie.
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:42 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Een nieuwe iMac!
Nu heb ik niet meer de nieuwste.
En die nieuwe is nog even duur ook.quote:
Intern modem en eenknopsmuis ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:33 schreef XL het volgende:
De nieuwe iMac leveren ze met de Mighty Mouse. Het modem is een optie en alleen extern. Dat is ook veranderd ten opzichte van jullie toch? Hebben jullie nog een intern modem? en een eenknopsmuis?
Ik zal deze update eens bij mijn vader onder de neus drukken, de arme man werkt nog steeds met Windoos.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |