quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:11 schreef feyenoord-dude het volgende:
De scheids zullen jullie vanavond in ieder geval niet tegen hebben
Smerige overtreding idd.quote:Op zondag 11 september 2005 00:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rosenberg had ook wel rood mogen krijgen.
Lekker uitzicht had je. Lijkt wel de mistwedstrijd tegen Liverpool.quote:
Was alleen eerste minuten door de rookbommen die werden afgestokenquote:Op zondag 11 september 2005 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker uitzicht had je. Lijkt wel de mistwedstrijd tegen Liverpool.![]()
En ook totaal zinloos.quote:
Ben ik met je eens. De betere speler moet spelen, en Harry bewijst dat hij op dit moment beter in vorm is dan Rosenberg. Dan moet er ook niet krampachtig aan Rosenberg worden vastgehouden, maar gewoon Harry erin.quote:Op zondag 11 september 2005 10:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die Rosenberg...
Over prutsers gesproken...
2 invalbeurten, 2 goals. Harry verdient nu een basisplaats. Zeker op basis van vertoonde spel.
Wat stond er eigenlijk op dat doekje van jullie?quote:
Walgelijk?quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:52 schreef feyenoord-dude het volgende:
Walgelijk hoe ze met hem omgingen de afgelopen tijd.
Dat lijkt me duidelijk jaquote:Op zondag 11 september 2005 10:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die Rosenberg...
Over prutsers gesproken...
2 invalbeurten, 2 goals. Harry verdient nu een basisplaats. Zeker op basis van vertoonde spel.
"Reuser: Willem 2 fans zijn erg stil"quote:Op zondag 11 september 2005 10:23 schreef TilburgCasual het volgende:
[..]
Wat stond er eigenlijk op dat doekje van jullie?
Soort tegenactie ofzo van vorig jaar amstel cup?
die speelde erg goed, 2 assists ofzo, 3 goals, en 1 goal die kwam door een geblokt schot van hem.quote:Op zondag 11 september 2005 12:44 schreef Erwtensoep het volgende:
En Arveladze blijft maar scoren...
Nope, Willem 2 wilde hem maar Ajax wilde hem juist niet laten gaan. Hij heeft nu eenmaal de pech dat Maduro op zijn plek staat.quote:Op zondag 11 september 2005 13:59 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Hij werd hier door iedereen uitgekotst en Ajax wou hem toch kwijt aan Willem 2?
hoe kom je daar nou bij? W2 wilde hem hebben maar Ajax wilde hem niet kwijtquote:Op zondag 11 september 2005 13:59 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
volgens mij ijl jequote:Op zondag 11 september 2005 14:05 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik las hier een aantal zeer negatieve reacties over hem hoor en iedereen wou Maduro liever in de basis. Nu is ie opeens weer jullie held?
Zo goede actie hoorquote:Op zondag 11 september 2005 12:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
"Reuser: Willem 2 fans zijn erg stil"
Trouwens, wat een kneuzen daar bij jullie. Vooral die Ali met z'n turkenpetje die om de zoveel tijd stoer kwam doen achter de glazen wand
Nee hij ijlt.quote:Op zondag 11 september 2005 14:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee hij heeft wel gelijk.
Ja, laten we hem lekker afschrijven. Misschien dat Daniel de Ridder het wel goed zal doen in de spitsquote:Op zondag 11 september 2005 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Rosenberg begint zolangzamerhand behoorlijk door de mand te vallen, de gelijkenis met Sonck begint te komen: zelf prutsen en zijn frustraties op anderen afregeren.
Welja.quote:Op zondag 11 september 2005 13:59 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Ik zou ze nooit alle twee tegelijk opstellen op één middenveld, zoals Blind begon. Dan heb je dus een diepgang van nul.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:54 schreef Jajong het volgende:
Met Lindenbergh en Galasek merk je zelfs in zon samenvatting dat Ajax veel en veel rustiger en meer bekeken speelt.
Maar ook wenig dom balverlies.quote:Op zondag 11 september 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zou ze nooit alle twee tegelijk opstellen op één middenveld, zoals Blind begon. Dan heb je dus een diepgang van nul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |