Prima wat mij betreft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moet het woordje 'weer' eruit, anders wordt ie te lang. Maar doen?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
De strekking verandert niet, dus heb ik de titel aangepast.
Joh!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:58 schreef S-Two het volgende:
Morgen moet er gewoon gewonnen worden van Willem II.
Moet toch een onopvallende tvp plaatsen hequote:
Plaatje van hem in actie is er nog niet geloof ik, even op wachten. Evenals Rosenberg.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Is Juanfran al een optie voor in de OP of is er nog geen plaatje?
Rosenberg natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef HomerJ het volgende:
Mooi, Galasék erin, JuanFran voor SQD, Ik hoop dat Rosales in de basis mag beginnnen. Sneijder op linkshalf. Alleen Harry of Rosenberg in de spits?
Zul je net zien, issie vol inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Had ik een keer een onopvallende tvp in het andere topic.....
Ik, om je Ajax vrienden tevreden te stellen. Je weet waar je eventueel protest aan kan tekenen.quote:
Tegen Feyenoord vond ik hem inderdaad hem een dreigendere indruk maken dan Rosenberg. Maar vooralsnog zou ik met Rosenberg starten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben voor Harry, hij is veel dreigender.
Gezien de betrouwbaarheid van Ticketbox zou ik het elders nog een keer proberen. De kans is alleen wel groot dat je pech hebt en het idd uitverkocht is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:13 schreef Tvduijn het volgende:
Kom ik vanochtend mn bed uit om om 9 uur kaartjes te gaan kopen met mn CC is Noord 1/2 en Zuid1/2 al uitverkocht:@
Iemand enig idee of dat echt zo is of dat ticketbox loopt te kutten anders ga ik straks nog wel ff naar een andere ticketbox![]()
Ik heb een beetje mijn twijfels bij dit bericht maar vooruit.quote:'Ajax in gesprek met Fernando Ricksen'
Zaterdag 10 september, door SV, Amsterdam, 11.30u GMT+01.00, AT5/Sportone
De website Sportone publiceerde gisteravond een artikel dat volgens AT5 Ajax in gesprek is met Fernando Ricksen. Vreemd genoeg publiceert de zender zelfs niets over dit bericht.
De voor Glasgow Rangers voetballende verdediger zou toe zijn aan 'een nieuwe uitdaging', aldus Sportone. Momenteel kan hij niet getransfereerd worden, omdat de deadline op 31 augustus is verlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |