na 2 ooginfesties/ontstekingen draag ik nog gewoon lenzen hoor dikke onzinquote:Op maandag 26 september 2005 00:28 schreef euh.. het volgende:
Je MOET ze 's ochtends schoonmaken!
Als je dat niet doet loop je (te) veel kans om een ooginfectie te krijgen waardoor je daarna misschien helemaal geen lenzen meer mag dragen en terug moet vallen op een brilletje oid.
Het is maar wat je fijn vindt.
als je ze in doet maakt dat toch niet zo veel uit? ik bedoel je legt de lens alleen even op je vinger, meer niet..quote:Op maandag 26 september 2005 01:16 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
na 2 ooginfesties/ontstekingen draag ik nog gewoon lenzen hoor dikke onzin.
Als je maar je handen goed met zeep wast als je ze indoet/uitdoet. (ik doe het eigenlijk bijna nooit, heel slecht..)
heerlijk , dat koude vloeistof samen met die lenzen op je ogenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:56 schreef Ivatje het volgende:
Ik erger me aan mijn lenzen...Als ik ze indoen, branden mijn ogen een paar sec en dat is erg pijnlijk...![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:40 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
heerlijk , dat koude vloeistof samen met die lenzen op je ogen
nee heb eigenlijk nergens last van met mijn lenzenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:46 schreef veldmuis het volgende:
Sinds ik lenzen heb, heb ik trouwens als ik wakker wordt veel drogere ogen. Is na 5 minuten wel ver over, maar 't is wel irritant!
Hebben meer mensen dat.
Groetjes,
veldmuis
Alhoewel ik dit zelf meermalen gedaan heb (ik draag inmiddels uit pure luiheid weer een bril) denk ik niet dat het een tip is die de gemiddelde opticien zal geven...quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:14 schreef moussy het volgende:
Gewoon ff schoon sabbelen en in je oog frutten
Is je lensvloeistof over de datum? Is mij eens gebeurd, was de vloeistof verzuurd. Niet leuk...quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:56 schreef Ivatje het volgende:
Ik erger me aan mijn lenzen...Als ik ze indoen, branden mijn ogen een paar sec en dat is erg pijnlijk...![]()
kloptquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:01 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Alhoewel ik dit zelf meermalen gedaan heb (ik draag inmiddels uit pure luiheid weer een bril) denk ik niet dat het een tip is die de gemiddelde opticien zal geven...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |