De laatste tijd welquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:36 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
wat zeg ik? achterafweggetje? d'r staat niemand meer bij de grens man.
rot toch op. als ik hier in de achthoek de grens over ga staat er geen mens. nooit niet.quote:
Heel erg fijn voor jequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:34 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
rot toch op. als ik hier in de achthoek de grens over ga staat er geen mens. nooit niet.
quote:De link pagina heeft een nieuw adres en deze heeft minstens alle huidige links erin staan.
Er staan natuurlijk weer vol met links naar de beste torrent sites. Deze kun je nog steeds opgeven! De huidige pagina zal minder Torrent site gericht worden.
Vanaf heden dus : http://torrentsites.duane.nl
Vaarbewijs heb je wel degelijk nodig als je op een meertje gaat varen. Omdat je een snelvarende motorboot hebt dus. Op het ijsselmeer en een paar andere binnenwateren heb je trouwens ook Vaarbewijs 2 nodig. Op de Noordzee heb je trouwens weer geen vaarbewijs nodig, maar wel weer in die zeehavens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:31 schreef _GdR_ het volgende:
vaarbewijs heb ik.
maar is niet nodig als je op een 'meertje' gaat varen.
Als je op open-wateren wilt varen heb je wel een vaarbewijs nodig.
mja die heb ik. niemand weet de financieele gevolgen???
op een gesloten meer heb je geen vaarbewijs nodig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:09 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Vaarbewijs heb je wel degelijk nodig als je op een meertje gaat varen. Omdat je een snelvarende motorboot hebt dus. Op het ijsselmeer en een paar andere binnenwateren heb je trouwens ook Vaarbewijs 2 nodig. Op de Noordzee heb je trouwens weer geen vaarbewijs nodig, maar wel weer in die zeehavens.
Ga jij dan ook in je duits vertellen dat het jou jetski is en laat je ook jou duitse legitimatie zien ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:47 schreef SvenThaMan het volgende:
Je kunt er ook gewoon de duitse papieren bij houden. Ik heb iig wel eens op een belgische waterscooter gevaren op de maas in Nederland. Ben niet aangehouden ofzo maar volgens de eigenaar was het geen probleem.
Anders zou een duitser dus niet met zijn jetski hier mogen varen??
die keerl heeft wel gelijk ( Spreekt uit ervaring als het gaat om vuurwerk halen uit Duitsland )quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:34 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
rot toch op. als ik hier in de achthoek de grens over ga staat er geen mens. nooit niet.
Er zit geen BPM op jetski's voor zover ik weet. Je moet gewoon bij de Nederlandse douane de duitse BTW terugvragen en de Nederlandse BTW betalen + de kosten voor het registratiebewijs. Dan ben je klaar volgens mij.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:00 schreef Five_Aces het volgende:
Volgens mij hoef je helemaal niks extra te betalen? Er is in duitslad al BTW over dat ding betaald en invoerrechten doen ze dacht ik niet aan tussen duitsland en NL. En anders nog who cares waar dat ding vandaan komt.
Hier in twente heb ik ze ook al heel erg lang niet meer bij de grens gezienquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:34 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
Komt omdat jij in de buurt woontquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heel erg fijn voor je.
Maar hier dus niet. De laatste 3 weken staan ze hier minimaal 2 keer per week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |