Vast bij een extern bureau de site laten ontwerpen met het vooruitzicht dat elke toevoeging door dat bureau gedaan wordt tegen een x bedrag.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:02 schreef PieterBas het volgende:
PS3 en XBox 360? Die gasten zijn er vroeg bij
Ja daar ben ik wel bang voor. Dat alle nieuwe spellen verhuurd zijn en dat je maar uit een paar oudere titels zult kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Vast bij een extern bureau de site laten ontwerpen met het vooruitzicht dat elke toevoeging door dat bureau gedaan wordt tegen een x bedrag.
Maar ik snap niet dat je een verhuur bedrijf gaat beginnen, terwijl het in de verhuurbranche voor dvd's heel erg slecht gaat...
Ben ook benieuwd hoe ze dat gaan doen met voorraden. Een game zoals GTA: SA zal als deze net uitkomt ontzettend veel verhuurd worden en per keer ook voor een vrij lange tijd, maar dan zit je daarna met de overbodige voorraad of met boze klanten omdat je niet genoeg spellen hebt liggen. Ik neem aan dat de verhuurde spellen ook verkocht gaan worden, maar dan vind ik die prijs die in hun shop staat belachelijk duur voor eigenlijk tweedehands spellen waarvan je niet weet door hoeveel mensen deze is gehuurd en hoe vaak het spel is gespeeld.
Bij bijna alle videotheken die ik ken worden ook spellen verhuurd, maar van hun plek komen doen de meeste spellen niet. Ik zou trouwens serieus niet weten waar een primera winkel zit eigenlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:13 schreef xman het volgende:
[..]
Maar de vergelijking metg de DVD verhuurbranche gaat niet op. Je stuurt hier namelijks niets op maar gaat langs een winkel die 250 fillialen heeft. Hier in Amsterdam zijn er best veel. En ik ben bang dat in de toekomst een PS3 spel al gauw 70 euro gaat kosten. Dan is dit toch een goede oplossing, aangezien ikzelf sommige spellen niet meer opnieuw speel.
Het zijn er best veel, maar moet eerlijk bekennen dat ik de nooit eerder van de winkelketen heb gehoord.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij bijna alle videotheken die ik ken worden ook spellen verhuurd, maar van hun plek komen doen de meeste spellen niet. Ik zou trouwens serieus niet weten waar een primera winkel zit eigenlijk
Er zit er ieder geval 1 bij me in de buurtquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:22 schreef xman het volgende:
[..]
http://www.primera.nl/navigatie/frameset.php?knop_id=10001695
Ja ik vind het persoonlijk beter dan opsturen en terugsturen. Daarom lijkt mij dit juist een mooie oplossing. Ook als student scheelt me dit ook wel wat centjes.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Er zit er ieder geval 1 bij me in de buurt
Maar ik vind het jammer dat ze het niet versturen eigenlijk, nu moet je voor woensdag bestellen om het op zaterdag op te kunnen halen bij die winkel in de buurt
Wat bedoel je? Die zitten toch alleen in PC games..en niet in consoles.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:07 schreef speknek het volgende:
Klinkt inderdaad best aanlokkelijk, maar hoe doen ze het met cd-keys?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |