abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30418131
Op de frontpage staat een grote banner van http://www.skiq.nl/ . Ik heb ff zitten lezen en het is best aantrekkelijk. Vooral de mogelijkheid om 24 verschillende games te spelen voor de prijs van 2 games trekt me wel. Lijkt me vooral handig als je een nintendo ds of psp hebt. Elke keer weer een andere game voor onderweg.
Wat denken jullie?
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:40:29 #2
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_30418222
misschien wel leuk voor spellen die je een keer speelt, maar daarna ook niet weer.. Maar ik vind het toch fijner als je het spel voor altijd mag houden zodat je het nog een keer kan spelen als je wilt..
pi_30418547
SPAM!
pi_30418555
Ik vind het irritant dat je een abonnement moet nemen en niet gewoon één keer een 10tje kan dokken om een spel een maand te houwen...
Ik wil niet 140 euro (of iets in die richting, ik ga het ff niet terugzoeken) betalen voor een jaar.
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:56:34 #5
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_30418737
wel relaxt als je een dikke pc hebt met een goede cd brander
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:58:23 #6
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_30418787
pfff, adverteren met alle gameplatforms??

HAHA

en dan vervolgens geen MSX of Linux bagger verhuren he!! kutwinkel
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
pi_30418912
PS3 en XBox 360? Die gasten zijn er vroeg bij
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_30419100
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:02 schreef PieterBas het volgende:
PS3 en XBox 360? Die gasten zijn er vroeg bij
Vast bij een extern bureau de site laten ontwerpen met het vooruitzicht dat elke toevoeging door dat bureau gedaan wordt tegen een x bedrag.

Maar ik snap niet dat je een verhuur bedrijf gaat beginnen, terwijl het in de verhuurbranche voor dvd's heel erg slecht gaat...

Ben ook benieuwd hoe ze dat gaan doen met voorraden. Een game zoals GTA: SA zal als deze net uitkomt ontzettend veel verhuurd worden en per keer ook voor een vrij lange tijd, maar dan zit je daarna met de overbodige voorraad of met boze klanten omdat je niet genoeg spellen hebt liggen. Ik neem aan dat de verhuurde spellen ook verkocht gaan worden, maar dan vind ik die prijs die in hun shop staat belachelijk duur voor eigenlijk tweedehands spellen waarvan je niet weet door hoeveel mensen deze is gehuurd en hoe vaak het spel is gespeeld.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_30419243
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:08 schreef Tain het volgende:

[..]

Vast bij een extern bureau de site laten ontwerpen met het vooruitzicht dat elke toevoeging door dat bureau gedaan wordt tegen een x bedrag.

Maar ik snap niet dat je een verhuur bedrijf gaat beginnen, terwijl het in de verhuurbranche voor dvd's heel erg slecht gaat...

Ben ook benieuwd hoe ze dat gaan doen met voorraden. Een game zoals GTA: SA zal als deze net uitkomt ontzettend veel verhuurd worden en per keer ook voor een vrij lange tijd, maar dan zit je daarna met de overbodige voorraad of met boze klanten omdat je niet genoeg spellen hebt liggen. Ik neem aan dat de verhuurde spellen ook verkocht gaan worden, maar dan vind ik die prijs die in hun shop staat belachelijk duur voor eigenlijk tweedehands spellen waarvan je niet weet door hoeveel mensen deze is gehuurd en hoe vaak het spel is gespeeld.
Ja daar ben ik wel bang voor. Dat alle nieuwe spellen verhuurd zijn en dat je maar uit een paar oudere titels zult kunnen kiezen.

Maar de vergelijking metg de DVD verhuurbranche gaat niet op. Je stuurt hier namelijks niets op maar gaat langs een winkel die 250 fillialen heeft. Hier in Amsterdam zijn er best veel. En ik ben bang dat in de toekomst een PS3 spel al gauw 70 euro gaat kosten. Dan is dit toch een goede oplossing, aangezien ikzelf sommige spellen niet meer opnieuw speel.
pi_30419410
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:13 schreef xman het volgende:

[..]

Maar de vergelijking metg de DVD verhuurbranche gaat niet op. Je stuurt hier namelijks niets op maar gaat langs een winkel die 250 fillialen heeft. Hier in Amsterdam zijn er best veel. En ik ben bang dat in de toekomst een PS3 spel al gauw 70 euro gaat kosten. Dan is dit toch een goede oplossing, aangezien ikzelf sommige spellen niet meer opnieuw speel.
Bij bijna alle videotheken die ik ken worden ook spellen verhuurd, maar van hun plek komen doen de meeste spellen niet. Ik zou trouwens serieus niet weten waar een primera winkel zit eigenlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_30419539
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:18 schreef Tain het volgende:

[..]

Bij bijna alle videotheken die ik ken worden ook spellen verhuurd, maar van hun plek komen doen de meeste spellen niet. Ik zou trouwens serieus niet weten waar een primera winkel zit eigenlijk
Het zijn er best veel, maar moet eerlijk bekennen dat ik de nooit eerder van de winkelketen heb gehoord.

http://www.primera.nl/navigatie/frameset.php?knop_id=10001695
pi_30419642
quote:
Er zit er ieder geval 1 bij me in de buurt

Maar ik vind het jammer dat ze het niet versturen eigenlijk, nu moet je voor woensdag bestellen om het op zaterdag op te kunnen halen bij die winkel in de buurt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_30420110
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:26 schreef Tain het volgende:

[..]

Er zit er ieder geval 1 bij me in de buurt

Maar ik vind het jammer dat ze het niet versturen eigenlijk, nu moet je voor woensdag bestellen om het op zaterdag op te kunnen halen bij die winkel in de buurt
Ja ik vind het persoonlijk beter dan opsturen en terugsturen. Daarom lijkt mij dit juist een mooie oplossing. Ook als student scheelt me dit ook wel wat centjes.

Iemand die het voor me wil proberen?
pi_30424598
Kijk nou, er zit gewoon een primera bij mij om de hoek en ik wist het helemaal niet
  vrijdag 9 september 2005 @ 18:07:14 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_30428657
Klinkt inderdaad best aanlokkelijk, maar hoe doen ze het met cd-keys?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30428783
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:07 schreef speknek het volgende:
Klinkt inderdaad best aanlokkelijk, maar hoe doen ze het met cd-keys?
Wat bedoel je? Die zitten toch alleen in PC games..en niet in consoles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')