TMIquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:12 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat nu eens plassen
En een bidon leeggooien
Dat wilt ze nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Psst, een kort rokje en strak topje werkt beter om de verse groene blaadjes bij je op school te verleiden..
ik heb niemand gedaan hieroquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op zich heeft iedereen elkaar hier geneukt
Bevorderd het groeps gevoel
Alleen wie de vader is blijft de vraag
oi... kappen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
RFC is alleen de Request tot een change
niet de daadwerkelijke change![]()
Tja, simpel zooitje hier.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
RFC is alleen de Request tot een change
niet de daadwerkelijke change![]()
het is n zwart pucca topje op m'n zwart/paarse rokjequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Psst, een kort rokje en strak topje werkt beter om de verse groene blaadjes bij je op school te verleiden..
Maar wel een opluchtingquote:
ja, maar een hele hoop jochies hier jou welquote:
Foto, dan kan ik beter oordelen,quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is n zwart pucca topje op m'n zwart/paarse rokje
Waar is metro als je hem nodig hebtquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet je is wat meer bewegen Sylvana
Dat dood liggen is niet echt bevoordelijk![]()
Ah de eerste serieuse reactie er op!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:23 schreef Serious_Sven het volgende:
Ik vind dat pucca figuurtje wel grappig, als ze dat mooi vind dan is het toch goed, ze heeft tenminste iets aan wat ze zelf leuk vindt en niet iets wat anderen willen zien.
wat voor schoenen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is n zwart pucca topje op m'n zwart/paarse rokje
Werken of bellenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar is metro als je hem nodig hebt
Ik zou eerder zeggen TMU...quote:
je doet je naam iig wel weer eer aanquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:23 schreef Serious_Sven het volgende:
Ik vind dat pucca figuurtje wel grappig, als ze dat mooi vind dan is het toch goed, ze heeft tenminste iets aan wat ze zelf leuk vindt en niet iets wat anderen willen zien.
De eerste serieuze reactie van vandaagquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah de eerste serieuse reactie er op!
Game on!![]()
Eigen vocabulairequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In itil noemen we dat incidenten en changes![]()
Jaquote:
Wel nee!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste serieuze reactie van vandaag
De scholen zijn bijna uitquote:
Sterktequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:24 schreef Frezer het volgende:
Ik ga pleite, tis pauze dus dr lopen hier weer een hoop kut studenten () herrie te maken.
Adios.
ik had het hem zo gezegd...quote:
Gecondoleerdquote:
Dat wil ik niet eens wetenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:23 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja, maar een hele hoop jochies hier jou wel![]()
(fobo)
Ajakkes, ik word vergeleken met Sylvana?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet je is wat meer bewegen Sylvana
Dat dood liggen is niet echt bevoordelijk![]()
eetsequote:
Eet smakelijkquote:
Iets voor in je sig?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat wil ik niet eens weten
[..]
Ajakkes, ik word vergeleken met Sylvana?
Ook sterkte danquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:27 schreef Elcaro het volgende:
zo.... kan ik ff naar mijn eigen gezeik gaan luisteren..
Middelvingersmiley hierquote:
thxquote:
Ben je vrij?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:29 schreef Serious_Sven het volgende:
It's friday en ik heb net een kop koffie achter de kiezen, ben eigenlijk dus net pas wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |