Mutsquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:59 schreef fembol het volgende:
[..]
Ja, jullie werkschuw ict volk, een beetje fokken in de tijd van de baas!
Ga es wat zinnigs doen!!
Zo blijf je single, je ziet mensen pas na 10 minutenquote:
kan je lekker zoenen dan? Maak wel een uitzonderingquote:
dom wijfquote:
oké ... ik vind dat wat lippenwerk ook wel heel sensueel kan zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:01 schreef PhaE het volgende:
Als er geen tong bij komt, is het voor mij geen zoenen.
Ik zie mijn baas en collega's nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Muts![]()
Mijn baas en collega Fok!ken nu ook
kreeg eerste DB fouten alweerquote:
das een kiekenquote:
Nu weer welquote:
ik ga zo welquote:
Psst, als je je pagina's op 50 of 25 posts instelt laaden ze sneller en kun je hogere postaantallen halen!quote:
Was je ooit weg?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
oké ... ik vind dat wat lippenwerk ook wel heel sensueel kan zijn
en ja cherrylips, I am back![]()
Jah duh, rag ook niet gewoon de tong naar binnen om hem vervolgens daar te laten liggen als een homp rauw vleesquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
oké ... ik vind dat wat lippenwerk ook wel heel sensueel kan zijn
en ja cherrylips, I am back![]()
asjequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
bedankt nog voor je berichtje op Hyves.
Fok kan niet snel ladenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Psst, als je je pagina's op 50 of 25 posts instelt laaden ze sneller en kun je hogere postaantallen halen!
ik welquote:
Verslaafd?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:03 schreef PhaE het volgende:
[..]
Jah duh, rag ook niet gewoon de tong naar binnen om hem vervolgens daar te laten liggen als een homp rauw vlees![]()
En terrorist is hetquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En nu? Moeten we nu vrezen voor zure bommen?
oost indisch blindquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo blijf je single, je ziet mensen pas na 10 minuten
Augurken, GurkenViertels, het hele arsenaalquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En nu? Moeten we nu vrezen voor zure bommen?
Hoe beeldendquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:03 schreef PhaE het volgende:
[..]
Jah duh, rag ook niet gewoon de tong naar binnen om hem vervolgens daar te laten liggen als een homp rauw vlees![]()
ik die van mij welquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zie mijn baas en collega's niet
donequote:
heeft mijn vriend de honneurs hier goed waargenomen dan ? Is hij hier komen uithuilenquote:
ja jij zag lois enzoquote:
ja.... hij zat gelijk met de dames te flirten hierzo....quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heeft mijn vriend de honneurs hier goed waargenomen dan ? Is hij hier komen uithuilen![]()
dat doe ik wel rond 14uquote:
Ze noemde mij geen dom wijf...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iemand noemt je dom wijf en dan luister je nog?![]()
alleen 1 kort berichtje en dat was hetquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heeft mijn vriend de honneurs hier goed waargenomen dan ? Is hij hier komen uithuilen![]()
dan ben ik er netquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan ga ik misschien is het huis uit![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:05 schreef Elcaro het volgende:
ja.... hij zat gelijk met de dames te flirten hierzo....![]()
flame?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:03 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hopen dat hij een goed gebit heeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ik zal hem erover aan de tand voelen
Post je vanaf thuis ook?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:06 schreef fembol het volgende:
NOG 2 DAGEN WERKEN!!
slaapjes tijdquote:
Ligt aan jouquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:07 schreef CherryLips het volgende:
ligt t aan mij of gaat t nu langzamer?
niet eens met zn eigen iconquote:
neuhquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ligt aan jou![]()
Lees je de tt wel is?
Daar is toch ook wat uitgekomen of mag ik dat hier niet zeggen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:05 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja.... hij zat gelijk met de dames te flirten hierzo....![]()
tickets?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:08 schreef Mukie het volgende:
eens gaat kijken of er nog tickets zijn
Hij heeft elke meid hier versiertquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is al zo lang geleden dat hij dat heeft gebruikt dat hij zijn paswoord niet meer herinnerdequote:
Tip :doe dat eensquote:
Ik vind het anders nu wel tijd voor weekend, ik ga zo mijn boeltje eens inpakken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:06 schreef babus het volgende:
BIJNA WEEKEND!!!
Prettig weekend!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vind het anders nu wel tijd voor weekend, ik ga zo mijn boeltje eens inpakken.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zijn hier vrouwen dan op Mukie en CL na?![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja twee is een lastig cijfer!
Moeten we hem nog is rustig herhalen?![]()
Uhm....saaw, fembol, Ynske, Mokster, Twist, melismay. Ja toch wel?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
je noemde me n vrouwquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Laten we de vraag herhalen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm....saaw, fembol, Ynske, Mokster, Twist, melismay. Ja toch wel?
En Metro, alleen tussen 17.00 en 01.00
Nou slet danquote:
Danke schon.quote:
geen idee, nog niet geproefdquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Laten we de vraag herhalen!
Zijn er hier nog lekkere vrouwen?![]()
Ik ben bijna getrouwd, ik mag zo niet naar vrouwen kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kijken mag altijdquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben bijna getrouwd, ik mag zo niet naar vrouwen kijken
tuurlijk wel... je gaat trouwen, wordt niet gecastreerd toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben bijna getrouwd, ik mag zo niet naar vrouwen kijken
* PhaE gaat WEER alle fobo's af...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe doet 'i dat?quote:
owquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan doe je het gemiddeld slecht in dit topic!
Kijken of ze knapper zijn geworden?quote:
als de bidon vol is moet je wel he?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:12 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat nu eens plassen
En een bidon leeggooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |