48 Euro per nacht is al redelijk goedkoop voor New York. Het is een vrij dure stad. Bij het gemiddelde hotel ben je al meer kwijt. Je zou eventueel kunnen kijken naar een YMCA. Een soort hostel. Die zijn nog wel eens goedkoper. Of een Hotel kunnen zoeken in New Jersey. Dat is aan de andere kant van de rivier. En meteen een stuk goedkoper. Openbaar vervoer zit je in 30 minuten in de stad.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:40 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
840 euro voor ticket +7 overnachtingen (waarvan 1 in het vliegtuig)
Voor die overnachtingen betaal ik ongeveer wel 48 euro per nacht, denk dat dat opzich wel goedkoper kan.. Losse tickets zijn alleen bar duur, goedkoper dan 480 inclusief ben ik ze niet tegengekomen..
Nee ok, dan laat ik het wel bij dat hotel, ziet er ook best tof uit en voor die paar tientjes heb ik geen zin om tussen de gangsters in New Jersey te zitten (ik herinner me de film 'New Jersey Drive' nogquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:41 schreef Kresj het volgende:
[..]
48 Euro per nacht is al redelijk goedkoop voor New York. Het is een vrij dure stad. Bij het gemiddelde hotel ben je al meer kwijt. Je zou eventueel kunnen kijken naar een YMCA. Een soort hostel. Die zijn nog wel eens goedkoper. Of een Hotel kunnen zoeken in New Jersey. Dat is aan de andere kant van de rivier. En meteen een stuk goedkoper. Openbaar vervoer zit je in 30 minuten in de stad.
HA HA... Waar en welk hotel wil je nemen in NY?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:08 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Nee ok, dan laat ik het wel bij dat hotel, ziet er ook best tof uit en voor die paar tientjes heb ik geen zin om tussen de gangsters in New Jersey te zitten (ik herinner me de film 'New Jersey Drive' nog)
Dit leek me wel een leuke:quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:17 schreef Kresj het volgende:
[..]
HA HA... Waar en welk hotel wil je nemen in NY?
Ziet er wel goed uit idd. En lekker centraal gelegen. Kijk ook eens bij http://www.jandoets.nlquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:25 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Dit leek me wel een leuke:
http://www.new-york.nl/tripID/446/5_dgn_New_York_:_Hotel_Milford_Plaza**+.html
Bedankt, beetje jammer alleen dat de tarieven niet online staan..quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:29 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit idd. En lekker centraal gelegen. Kijk ook eens bij http://www.jandoets.nl
Ben al een aantal keer met verschillende reisbureau's geweest en ben opzich wel tevreden over jandoets.
Alleen de vanaf prijzen. Maar als je ff de gids aanvraagt heb je hem vandeweek thuis. Kan geen kwaad toch?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:41 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Bedankt, beetje jammer alleen dat de tarieven niet online staan..
True. Het is wel een beetje te betalen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:43 schreef Kresj het volgende:
[..]
Alleen de vanaf prijzen. Maar als je ff de gids aanvraagt heb je hem vandeweek thuis. Kan geen kwaad toch?
Ja. Volgens mij is het zelfs iets goedkoper dan wat jij voor ogen hebt. Maar helemaal zeker weet ik dat niet meer.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:46 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
True. Het is wel een beetje te betalen?
Oh, meneer zit voor die paar tientjes meer liever tussen de echte gangsters in hartje New York.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:08 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Nee ok, dan laat ik het wel bij dat hotel, ziet er ook best tof uit en voor die paar tientjes heb ik geen zin om tussen de gangsters in New Jersey te zitten (ik herinner me de film 'New Jersey Drive' nog)
Juistem!quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:37 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Oh, meneer zit voor die paar tientjes meer liever tussen de echte gangsters in hartje New York.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:27 schreef fernando_redondo het volgende:
Zij de kroegen nog steeds leeg door het rookverbod?
haha. Nou een kroeg waar niet gerookt wordt mist gewoon een gezellige sfeer. ik als niet roker vind dat zelfs. Ik vind dat de kroegen dat zelf moeten weten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:28 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Zijn ze ooit leeg geweest?
In de NYT heeft een artikel gestaan dat het rookverbod zelfs gezorgd heeft voor een lichte stijging in de branche-omzet. Tevens vonden zowel niet-rokers als rokers het prettiger uitgaan.
Ieder zijn mening zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:55 schreef Kresj het volgende:
[..]
haha. Nou een kroeg waar niet gerookt wordt mist gewoon een gezellige sfeer. ik als niet roker vind dat zelfs. Ik vind dat de kroegen dat zelf moeten weten.
Zowel heen of terug nooit last van. Ik ben wel iemand zonder bioritme en met heel weinig slaap behoefte, dat scheelt. Maar goed, meeste mensen hebben er een dagje last van, gewoon wat vermoeider dan normaal.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:19 schreef super-muffin het volgende:
Hebben jullie veel last van een jetlag als je terug komt uit New York? Ik heb zelf nog nooit gevlogen
Heb ik ook weleens meegemaakt. Gewoon om een andere kamer gevraagd en gekregen. Opgelost.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 04:07 schreef ID-Tweak het volgende:
ben naar NY geweest, en heb ingechecked bij hotelcarter, daar kregen we dit:
http://www.ahuntjens.nl/c(...)romotion%20Video.mov
We hebben niet overnacht in NY vanwege deze shit, wat een bagger, smerig hotel, zelfs voor die prijs!
wat een AFrader!
We zijn een paar uur op time Square geweest, en that's it, daarna teruggegaan naar Washington DC.
nog voor geen goud zou ik in dat smerige ''hotel'' verblijven, je wordt afgesnauwd door een chinees wijf, en ervan beschulkdigd dat je op t bed hebt gepist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 07:17 schreef Kresj het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens meegemaakt. Gewoon om een andere kamer gevraagd en gekregen. Opgelost.
Vette shit man; muts op, handschoenen aan en sjouwen maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:56 schreef Slappe_hap het volgende:
Zou wel een beetje balen als het daar -10 of kouder is, dan heb je denk ik ook weinig zin om de stad te gaan verkennen.. Maarja, wel goed te betalen rond die tijd..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 04:07 schreef ID-Tweak het volgende:
ben naar NY geweest, en heb ingechecked bij hotelcarter, daar kregen we dit:
http://www.ahuntjens.nl/c(...)romotion%20Video.mov
We hebben niet overnacht in NY vanwege deze shit, wat een bagger, smerig hotel, zelfs voor die prijs!
wat een AFrader!
We zijn een paar uur op time Square geweest, en that's it, daarna teruggegaan naar Washington DC.
ik denk dat je gewoon pech hebt gehad. Ik heb namelijk een normale ervaring in dat Hotel. Ok, de verf in de badkamer liet een beetje los, maar dat was geen ramp.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 07:58 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
nog voor geen goud zou ik in dat smerige ''hotel'' verblijven, je wordt afgesnauwd door een chinees wijf, en ervan beschulkdigd dat je op t bed hebt gepist.
liever geen NY dan in dat hotel verblijven.
Ach, dat kleine vlekje op het bed in dat filmpje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 07:58 schreef ID-Tweak het volgende:
nog voor geen goud zou ik in dat smerige ''hotel'' verblijven, je wordt afgesnauwd door een chinees wijf, en ervan beschulkdigd dat je op t bed hebt gepist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |