Rijden? Ik zou niet in NYC willen rijden. Maar goed even over je probleem. Check die NYC in 1 dag guides bovenaan dit topic en kies gewoon de dingen uit die jij graag wilt zien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:14 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
ik vlieg er niet heen, ik rij erheen.
in oktober weer naar nyc geweest, maar voor de eerste keer in een hostel. we zaten in vanderbilt YMCA. Is opzich goed bevallen. We haddne een 2 persoonskamer, dus geen dorm. Je had ene stapelbed, koelkast, bureatje, kast, "walk in closet"quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef Dizzee het volgende:
New York.![]()
[..]
21.
Geen ervaringen met hostels in New York. Wel in LA samen met een vriend in een hostel geslapen. Echt een smerig hostel was dat. De kamer rook muf, matras voelde je de veringen en de gezamelijke badkamers waren echt smerig.![]()
Ik ben trouwens 18. En ben alweer klaar om nog een keer naar NYC te gaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:22 schreef KarinBee het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid: hoe oud is iedereen hier?
Ik lees vol afgrijzen de avonturen die jullie meemaken in die hostels. Ik heb dat vroeger ook veel gedaan (nou ja, een jaar of 10 geleden) maar had dan ook vaak last van het lawaai van anderen of files bij de piepkleine douches.... Gaf mij vaak het gevoel op urban survival te zijn
oktober?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
in oktober weer naar nyc geweest, maar voor de eerste keer in een hostel. we zaten in vanderbilt YMCA. Is opzich goed bevallen. We haddne een 2 persoonskamer, dus geen dorm. Je had ene stapelbed, koelkast, bureatje, kast, "walk in closet", en een tv (we kregen een nieuwe tv net de dag voordat we vertrokken
) Je had een douche op de gang. 1 open douche en twee dichte douches. Maar er stonde nooit files voor de douches, ik kon altijd gelijk douche. Waren grote douche kabines, maar soms stonk het er een btje. Maarja gewoon met je slippers onder de douche, en dan komt het wel goed. Er waren 2 zwembaden, maar je moest wel een stomme badmuts op
. Maarja dat alles voor 40 dollar pn per kamer.
[..]
Ik ben trouwens 18. En ben alweer klaar om nog een keer naar NYC te gaan![]()
Samen met Wytze.quote:
Waar in NY word de US open eigenlijk gehouden?quote:Op zondag 11 september 2005 16:55 schreef _wie het volgende:
Vandaag laatste echte dag in NYC, morgen vlieg ik begin avond weer terug.
Zometeen maar een wandeling in Soho/Greenwich vilage maken, nog wat laatste aankopen doen en dan vanmiddag ff fin. US open kijken ergens in een bar/park en vanavond naar een broadway show (sweet charity met Christina Applegate of Chigago met Brooke Shields)
Morgen voor ik vertrek nog een tour doen in het Yankee stadium en dan alweer terug naar NL
Queens, Flushing Meadows. Vlakbij La Guardia. Staat op de kaartquote:Op zondag 11 september 2005 18:52 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Waar in NY word de US open eigenlijk gehouden?
Ik zie het al. Het Arthur Ashe Stadium.quote:Op zondag 11 september 2005 19:55 schreef Douwe het volgende:
[..]
Queens, Flushing Meadows. Vlakbij La Guardia. Staat op de kaart
I feel your pain brother...quote:Op zondag 11 september 2005 16:55 schreef _wie het volgende:
Vandaag laatste echte dag in NYC, morgen vlieg ik begin avond weer terug.
Zometeen maar een wandeling in Soho/Greenwich vilage maken, nog wat laatste aankopen doen en dan vanmiddag ff fin. US open kijken ergens in een bar/park en vanavond naar een broadway show (sweet charity met Christina Applegate of Chigago met Brooke Shields)
Morgen voor ik vertrek nog een tour doen in het Yankee stadium en dan alweer terug naar NL
jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:00 schreef Wytze het volgende:
[..]
I feel your pain brother...
Heb je veel foto's gemaakt ?
Zet ze maar allle 1000 ergens neerquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:04 schreef _wie het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
richting de duizend
. Zal er vanmiddag een aantal posten.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:46 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
het is vanmiddag, waar blijven ze?
brakke camera (Minolta Dimage X20), voornamelijk als het donker is en het beweegt is het moelijk scherp te stellen, overdag is het geen probleemquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:08 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe kan het dat sommige foto's niet zo scherp zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |