keer aan en uit helpt niet?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:27 schreef Joepie het volgende:
Jup, mijn modem geeft ook iedere dag een andere downloadsnelheid aan, tussen 5200 en 5900 ongeveer
Ik hoop dat het verdwijnt zodra ze d esnelheden definitief doorvoeren, anders moet ik toch eens, die speedtouch 510 opgraven om te kijken of ie niet toevallig de geest aan geven is.
Je werkt écht op de halpdesk he?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
keer aan en uit helpt niet?
( en dan ff 30 sec van de stroom halen)
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:07 schreef the_jasper het volgende:
nog 2 1 dagen en dan is het december :8
naja we zien wel
Nee, dat haalt-ie nooit. Stap over op een ethernetmodem, al dan niet met een geïntegreerde router.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:29 schreef NoizEkick het volgende:
Wanneer kan je van de snelheid gebruik maken? Nu staat er namelijk dat ik een 6.1 Mbps verbinding heb, maar downloaden gaat maar met een max van 340 Kb/s (oftewel: 2,6 Mbps). Wordt dit nog hoger?
(mijn Alcatel Speedtouch USB kan 8 MBps aan).
die alcatel USB modem (de blauwe 'vissen') kunnen max 3mbit aan staat mij bij...quote:Op woensdag 30 november 2005 18:29 schreef NoizEkick het volgende:
Wanneer kan je van de snelheid gebruik maken? Nu staat er namelijk dat ik een 6.1 Mbps verbinding heb, maar downloaden gaat maar met een max van 340 Kb/s (oftewel: 2,6 Mbps). Wordt dit nog hoger?
(mijn Alcatel Speedtouch USB kan 8 MBps aan).
Daarom staat mijn modem nu op 3,0 en niet op 3,2 denk ikquote:Op woensdag 30 november 2005 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
die alcatel USB modem (de blauwe 'vissen') kunnen max 3mbit aan staat mij bij...
dat zou idd heel goed kunnen, zou je eens moeten kijken of je tegen een voordelig tarief een andere modem kan krijgen aangezien je huidige modem niet de hoogste snelheid aankan ..quote:Op woensdag 30 november 2005 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Daarom staat mijn modem nu op 3,0 en niet op 3,2 denk ik
hij zou 8Mbps down aan moet kunnen.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Daarom staat mijn modem nu op 3,0 en niet op 3,2 denk ik
Heb er al een wat me niet lukt met aanleggen (ISDN en splitter enzo) maar daar laten we binnekort iemand voor komen zodat we ook op alle 5 de computers in huis internet hebbenquote:Op woensdag 30 november 2005 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou idd heel goed kunnen, zou je eens moeten kijken of je tegen een voordelig tarief een andere modem kan krijgen aangezien je huidige modem niet de hoogste snelheid aankan ..
misschien kan je wel een ethernet modem voor een prikkie krijge...
die splitters en isdn is idd wel eff lastig, als je het eenmaal doorhebt is het nie zo moeilijk, goed opletten wanner die monteur langskomtquote:Op woensdag 30 november 2005 21:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heb er al een wat me niet lukt met aanleggen (ISDN en splitter enzo) maar daar laten we binnekort iemand voor komen zodat we ook op alle 5 de computers in huis internet hebben
niks lastigquote:Op woensdag 30 november 2005 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
die splitters en isdn is idd wel eff lastig, als je het eenmaal doorhebt is het nie zo moeilijk, goed opletten wanner die monteur langskomt
Dat maakt zo'n modem weinig uit. Wat wel uitmaakt is dat ISDN ADSL in een andere bandbreedte zit, een PSTN modem krijgt dus geen linesync op een ISDN lijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
niks lastig
tussen het NT1 kastje en de hoofdaansluiting de splitter zetten en klaar. wel een ISDN modem hebben dan he .. zit meer voltage op de lijn.. kan een normaal modem een beetje slecht aan ..
Leuk, maar dat mag met modems van tegenwoordig dus niet meer. Dat sachem-commando geeft een "Command not allowed."quote:Op woensdag 30 november 2005 19:13 schreef Strength-Relax het volgende:
Je kan met http://www.dslportaal.nl/snelheid/ een test doen wat de maximale snelheid op je lijn is.
das idd het 2e punt. maar sluit jij maar eens een analoge telefoon aan op je ISDN hoofdaansluiting.. brand door als er geen Qfox of webfox tussen zit oid..quote:Op donderdag 1 december 2005 01:21 schreef Tropos het volgende:
[..]
Dat maakt zo'n modem weinig uit. Wat wel uitmaakt is dat ISDN ADSL in een andere bandbreedte zit, een PSTN modem krijgt dus geen linesync op een ISDN lijn.
Zou kunnen, maar een modem (iig de SpeedTouch serie) gaat er niet defect van.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
das idd het 2e punt. maar sluit jij maar eens een analoge telefoon aan op je ISDN hoofdaansluiting.. brand door als er geen Qfox of webfox tussen zit oid..
Nope, nog steeds oude snelheid hier (Uitgeest)quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:18 schreef veldmuis het volgende:
Al iemand die een nette snelheid heeft gekregen van KPN?
Dat wil IE wel vaker aangeven, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:35 schreef Jegorex het volgende:
Mijn broertje blijft volhouden dat hij gister heeft gedownload met 1MB per seconde.
Terwijl het modem nu op 6144 Kb staat.
De laatste keer dat ik gekeken heb hadden we nog de oude snelheid.
Eerste KPN-klanten profiteren van hogere adsl-snelheidquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:02 schreef ArtfulDodger het volgende:
Hier ook in Spijkenisse, nog steeds de oude snelheid, maar mn router/modem geeft al wel de nieuwe snelheid, had eerst 3168/768 nu 6144/768 of zo iets Planet adsl comfort. Iemand enig idee, waneer ze de snelheid echt verhogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |