HCCnet was de enige provider die naar aanleiding van de laatste snelheidsverhoging de prijs verhoogde. Ik kreeg het idee dat HCCnet de waarheid niet volledig recht deed met haar berichtgeving.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee ze hebben het doorberekend naar de providers en die weer bij ons. Daarom betaal ik nu 5 euro meer in de maand. Daar heb ik ook nog een officieel mailtje van. Even zoeken
Serieus? Nou, ik vond dat ze daar vrij eerlijk over waren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:46 schreef Tropos het volgende:
[..]
HCCnet was de enige provider die naar aanleiding van de laatste snelheidsverhoging de prijs verhoogde. Ik kreeg het idee dat HCCnet de waarheid niet volledig recht deed met haar berichtgeving.
KPN is zeker bang dat ze klanten verliezen. Ze geven zelfs aan klanten die al een aantal jaren ADSL hebben een maand gratis ADSL (alleen het KPN gedeelte dus van het abonnement) als ze beloven in het komende jaar niet over te stappen op een andere telecomprovider.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:11 schreef Windsurfbart het volgende:
Kan het zo zijn dat deze verdubbeling te maken heeft met de intro van VOIP en IPTV? omdat deze twee een succes moeten worden voor KPN heeft KPN besloten om de snelheden te verhogen, of is dit een verkeerde aanname?
dat kun je wel zeggen, ze gaan niet voor niets 6000 banen schrappen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef Lucille het volgende:
KPN is zeker bang dat ze klanten verliezen. Ze geven zelfs aan klanten die al een aantal jaren ADSL hebben een maand gratis ADSL (alleen het KPN gedeelte dus van het abonnement) als ze beloven in het komende jaar niet over te stappen op een andere telecomprovider.
En ik ben een lite gebruiker!quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:52 schreef R-Mon het volgende:
Van de FP: "De KPN Lite-gebruikers zijn er het meest op vooruit gegaan: in vijf jaar tijd is hun snelheid met maarliefst 1072% verhoogd." Lekker zeg
Ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:01 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
En ik ben een lite gebruiker!
![]()
Pardon, niets investeren in het netwerk? KPN is vooralsnog de enige telco die op alle telefooncentrales ADSL kan aanbieden. Eind dit jaar zullen tevens alle centrales ADSL2+ gereed zijn. Beetje boel onzin dus dat 'niets investeren'.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:59 schreef bluebit het volgende:
[..]
dat kun je wel zeggen, ze gaan niet voor niets 6000 banen schrappen.
telefonie was altijd de melkkoe voor KPN, echter die markt komt nu zwaar onder druk, en jarenlang niets investeren in het netwerk levert nu ook capaciteitsproblemen op (vooral in toekomst)
sorry, laat ik mij specificeren : in de infrastructuur van het netwerk. Centrales geloof ik wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:35 schreef Tropos het volgende:
[..]
Pardon, niets investeren in het netwerk? KPN is vooralsnog de enige telco die op alle telefooncentrales ADSL kan aanbieden. Eind dit jaar zullen tevens alle centrales ADSL2+ gereed zijn. Beetje boel onzin dus dat 'niets investeren'.![]()
Infrastructuur is ook onzin. Door heel Nederland ligt glasvezel tussen de grote knelpunten en op de meeste plaatsen is het glasvezel tot en met de centrale. Alleen het laatste stukje is koper. Bovendien heeft KPN grote delen van het KPNQwest netwerk overgenomen zodat er ook veel glasvezel tussen Europese hubs ligt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:02 schreef bluebit het volgende:
[..]
sorry, laat ik mij specificeren : in de infrastructuur van het netwerk. Centrales geloof ik wel.
http://www.breedbandwinkel.nl/nieuws/319/pnc/75quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:02 schreef bluebit het volgende:
[..]
sorry, laat ik mij specificeren : in de infrastructuur van het netwerk. Centrales geloof ik wel.
Ja, ook niet dus. Er ligt bijna overal glasvezel. Het enige probleem dat 'KPN' de afgelopen tijd heeft gehad is een tekort aan bandbreedte op de AMS-IX. Dat probleem deed zich voor bij Planet Media Groep. Maar dat is al weer een hele tijd geleden opgelost.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:02 schreef bluebit het volgende:
[..]
En toen...hoeveel servers kunnen dat bieden...oftewel...heb je er ook echt wat aan?quote:
ik word een light gebruiker, 6mb heb ik met mijn simpele surf gedrag gewoon niet nodig en die 20 euro verschil die steek ik fijn in de portomenee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:38 schreef longinus het volgende:
Ik ben vorig jaar teruggestapt naar Lite, dat is mij snelheid zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |