11.05 is dit topic gestart. Nu 11.17. Ja, denk het welquote:
ik ga idd zo naar bedquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:16 schreef Godlike02 het volgende:
Waar zijn alle andere eigenlijk?
iedereen werken en in bed?
Dat moet wel, misschien halen we het in 25 minutenquote:
Ik ben een uitzondering op die regelquote:
je wilde de 5 minuten van onz verbeteren?quote:
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet wel, misschien halen we het in 25 minuten
Mooi om te horenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:17 schreef petitlapin het volgende:
Ik kom even melden dat petitlapin weer thuis is, en dat zowel zij als de baby het goed stellen. Het is dus gelukkig niet tot een miskraam gekomen. Ze is heel moe en ze slaapt nu.
Ik denk dat ik ook maar even bij haar ga gaan liggen, ik ben ook moe.
das fijn om te horenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:17 schreef petitlapin het volgende:
Ik kom even melden dat petitlapin weer thuis is, en dat zowel zij als de baby het goed stellen. Het is dus gelukkig niet tot een miskraam gekomen. Ze is heel moe en ze slaapt nu.
Ik denk dat dat dan SSer moet zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raar niet, confronterend voor sommige mensen wel. 60+ fokkers ofzo
Dat gaat zeker niet lukken hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
je wilde de 5 minuten van onz verbeteren?
dat gaat niet lukken
maar proberen wil ik het wel
sterktequote:Op vrijdag 9 september 2005 11:17 schreef petitlapin het volgende:
q knop? nee manquote:
We hebben dan JoeyT en Tranceptor er ook bij nodig, die posten ook snel als het moetquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
je wilde de 5 minuten van onz verbeteren?
dat gaat niet lukken
maar proberen wil ik het wel
tja joey post tegenwoordig niet meer dan 5 quotesquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben dan JoeyT en Tranceptor er ook bij nodig, die posten ook snel als het moet
Niet echt toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben dan JoeyT en Tranceptor er ook bij nodig, die posten ook snel als het moet
Ja, hij is niet de oude meerquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
tja joey post tegenwoordig niet meer dan 5 quotes
Plato dan?quote:
welk verhaal?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen zin in?
Zin is er om te maken!
Het verhaal moet te volgen zijn
Elcro is op zoek naar werk op het stationquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef Ynske het volgende:
klopt
en als phae en elcaro nu ook ff mee zouden doen
Dat zouden Pheno en ik nooit doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
welk verhaal?
posten om zsm een topic vol te krijgen?
Mja, vind ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:20 schreef Godlike02 het volgende:
twee keer tab is echt te veel moeite
lama komenquote:
Weg?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:21 schreef Ynske het volgende:
klopt
maar die is er zo weer
phae is weg dus die kan ook niet meehelpen
Ja riep iemand net ook alquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:21 schreef Mukie het volgende:
Phae is jarig
Pinguins welquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:22 schreef Mukie het volgende:
wellus, want dat doet... ahum nee dat doe ik niet
Zie je zonder die Q snap ik niks van deze tekstquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:22 schreef Mukie het volgende:
wellus, want dat doet... ahum nee dat doe ik niet
Kutcollegasquote:
Blijft het een kut verbindingquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:23 schreef Mukie het volgende:
Pheno, je bent te snel en je inet kan het niet aan?
dat lama's kunnen typen enzoquote:
Ik denk hetquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:23 schreef Mukie het volgende:
Pheno, je bent te snel en je inet kan het niet aan?
ik kreeg dat ik te snel 2x eenzelfde comment wilde postenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zie je zonder die Q snap ik niks van deze tekst![]()
grote smurf issut nog ver?quote:
140 toen ik keekquote:
ik ben er al een paar vergeten te postenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:23 schreef Godlike02 het volgende:
Was ff palingdroom aan het posten
nee maar weet niets meer te zeggenquote:
Bij jou staat die op een minuut?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik kreeg dat ik te snel 2x eenzelfde comment wilde posten
Dat moet ik ook weer zoquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:23 schreef Godlike02 het volgende:
Was ff palingdroom aan het posten
ooooh dat valt toch mee :pquote:
ik probeer ze te onthoudenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik ben er al een paar vergeten te posten
kun je dat wijzigen dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bij jou staat die op een minuut?![]()
weet ik veelquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bij jou staat die op een minuut?![]()
Valt toch wel mee?quote:
yepzquote:
Je moet ook eerst wat tikkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:25 schreef Mukie het volgende:
als je te vaak op invoeren duwt kan ie ut nie aan ofzo
kloptquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:25 schreef Mukie het volgende:
als je te vaak op invoeren duwt kan ie ut nie aan ofzo
Tik dan door sletquote:
iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:25 schreef Mukie het volgende:
mwah 120, valt mee
das niet hetzelfdequote:
Inmiddels nog maar 100 denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:25 schreef Mukie het volgende:
mwah 120, valt mee
ben bezig pooierquote:
ben bezig mênquote:
Sukkelquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef PhaE het volgende:
terug
3 tassen met boodschappen, melk en suiker voor de koffie vergeten
dat ie zn tvp niet meer kan vinden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef Pheno het volgende:
Nou het gaat iig snel, zal metro weer zeuren ?
mooi help eens mee postenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef PhaE het volgende:
terug
Hoi, volg je het nog?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef PhaE het volgende:
terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |