abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 04:41:43 #211
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34751387
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 20:49 schreef nickybol het volgende:
Je hebt nu 9/9 en wilt in 1 jaar 5/6 of 5/5 worden?
Zoals ik het lees is hij nu 7/8 en wil hij 5/6 of 5/5 worden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 5 februari 2006 @ 12:04:33 #212
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_34754100
Hij zegt ik heb nu 9/9 op mijn pasje staan.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:10:35 #213
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34754261
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:04 schreef nickybol het volgende:
Hij zegt ik heb nu 9/9 op mijn pasje staan.
ik heb ook het pasje van 2006 nog niet
dus dan ben ik ook 9/9
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_35338609
Ik speel op het moment naar alle tevredenheid met een Head iRadical OS racket. Dit racket heb ik vorig jaar in de uitverkoop kunnen kopen, maar helaas heb ik er maar eentje gekocht. Omdat ik mijn bespanning met enige regelmaat kapot sla en mijn tweede racket niet echt voldoet ben ik eigenlijk op zoek naar hetzelfde racket. Deze is echter lastig te vinden.

Weet iemand welke andere rackets ongeveer dezelfde eigenschappen hebben? Head heeft een systeem gebaseerd op 'swing style' en de iRadical is een L4. Heeft een ander Head L4 racket dan gelijkwaardige prestaties of moet ik dat echt eerst uitproberen?
pi_35487113
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef H.Flick het volgende:
Ik speel op het moment naar alle tevredenheid met een Head iRadical OS racket. Dit racket heb ik vorig jaar in de uitverkoop kunnen kopen, maar helaas heb ik er maar eentje gekocht. Omdat ik mijn bespanning met enige regelmaat kapot sla en mijn tweede racket niet echt voldoet ben ik eigenlijk op zoek naar hetzelfde racket. Deze is echter lastig te vinden.

Weet iemand welke andere rackets ongeveer dezelfde eigenschappen hebben? Head heeft een systeem gebaseerd op 'swing style' en de iRadical is een L4. Heeft een ander Head L4 racket dan gelijkwaardige prestaties of moet ik dat echt eerst uitproberen?
Head Liquidmetal Radical is bijna hetzelfde, nu in de uitverkoop voor ong. 109 to 129 euro ligt eraan welke winkel. Prima racket.
pi_35493699
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef ForzaRob het volgende:

[..]

Head Liquidmetal Radical is bijna hetzelfde, nu in de uitverkoop voor ong. 109 to 129 euro ligt eraan welke winkel. Prima racket.
Volgende week ga ik een Flexpoint Radical testen. Volgens de man van de tenniswinkel is dat ook bijna hetzelfde racket.
pi_35506238
Eergister K3 toernooi in Groningen gespeeld, in de 2e ronde met 6-2 6-3 verloren van de latere winnaar, die niet geplaatst was omdat hij nog geen enkel toernooi gespeeld had .

Tevens was dat mijn laatste jeugdtoernooi ooit, beetje treurig einde zo .
  zondag 26 februari 2006 @ 12:51:31 #218
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_35506718
Op naar het echte werk! Waar ga je je nu ophouden?
pi_35512039
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:56 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Volgende week ga ik een Flexpoint Radical testen. Volgens de man van de tenniswinkel is dat ook bijna hetzelfde racket.
ja klopt alleen duurder dan de liquidmetal
pi_35518371
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:51 schreef nickybol het volgende:
Op naar het echte werk! Waar ga je je nu ophouden?
Ik ga kijken of ik een beetje mee kan komen in de 4 .

[ Bericht 2% gewijzigd door Chriz2k op 26-02-2006 20:00:51 ]
pi_35519655
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:32 schreef ForzaRob het volgende:

[..]

ja klopt alleen duurder dan de liquidmetal
Ik ondersteun graag de kleine zelfstandige. Als het racket me bevalt ga ik voor de Flexpoint.
pi_35520169
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:40 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik ondersteun graag de kleine zelfstandige. Als het racket me bevalt ga ik voor de Flexpoint.
ik heb m laatst ook getest, ik vond hem ietsjes minder spelen dan de oude liquidmetal of de I-serie, maar goed ik ben aan de liquidmetal gewend dus ik zal ook wel aan die flexpoint wennen, beetje katapult gevoel had ik met de flexpoint.
  zondag 26 februari 2006 @ 21:06:27 #223
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_35522800
Iedereen die het tennis een beetje serieus neemt kan makkelijk meekomen in de 4.
pi_35530511
Naja, je moet natuurlijk wel kunnen tennissen..
  maandag 27 februari 2006 @ 17:33:15 #225
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_35547823
Ik neem aan dat je dat toch geleerd hebt in je kindertijd. Als je helemaal niet kunt tennissen neem je het tennissen ook niet serieus neem ik aan. oorzaak -> gevolg
pi_35548921
Ik neem het tennis heel serieus maar kan (nog) niet meekomen in de 4 ..

Hoe kun je trouwens het beste tennissen op kunstgras? Ik word zo schijtziek van die banen..
  maandag 27 februari 2006 @ 18:26:20 #227
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_35549440
Whaha wegblijven op die banen, een beetje serieuze tennisser houdt zich daar niet op.

Kunstgrasbanen heb je in zoveel soorten en maten. Weinig zand, veel zand. Een afgesleten baan is weer iets sneller dan een nieuwe baan. En bij regen worden ze ongelooflijk snel.

Hoe moet je tennissen? Nogal moeilijk om zo te zeggen. Wat voor een type speler ben je? Wat is je niveau? Wat zijn je wapens en zwakheden?
  maandag 27 februari 2006 @ 18:38:14 #228
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35549786
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:08 schreef MarkG het volgende:
Ik neem het tennis heel serieus maar kan (nog) niet meekomen in de 4 ..

Hoe kun je trouwens het beste tennissen op kunstgras? Ik word zo schijtziek van die banen..
Ik speel veel op kunstgras.

Wat effectief lijkt zijn snelle vlakke ballen.
Wat funest lijkt zijn ondiepe (stuit rond de servicelijn) ballen spelen.
pi_35549957
Slice werkt ook goed op kunstgras.

Alhoewel ik ook liever kunstgras vermijd, evenals French Court .
  maandag 27 februari 2006 @ 18:46:30 #230
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35550018
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:44 schreef Chriz2k het volgende:
Slice werkt ook goed op kunstgras.

Oh ja... slice is erg vervelend op kunstgras.

French Court
pi_35556408
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:26 schreef nickybol het volgende:
Whaha wegblijven op die banen, een beetje serieuze tennisser houdt zich daar niet op.

Kunstgrasbanen heb je in zoveel soorten en maten. Weinig zand, veel zand. Een afgesleten baan is weer iets sneller dan een nieuwe baan. En bij regen worden ze ongelooflijk snel.

Hoe moet je tennissen? Nogal moeilijk om zo te zeggen. Wat voor een type speler ben je? Wat is je niveau? Wat zijn je wapens en zwakheden?
Ja, ehh.. doordat het nu weer even 's avonds vriest zijn de canada tenn banen hier onbespeelbaar omdat de lijnen een centimeter hoger liggen. De kunstgrasbanen bij ons zijn pas nieuw en er ligt best veel zand op, dus de ballen stuiteren amper en hebben amper grip.

Qua speltype ben ik aanvallende baseliner en mijn wapen is mijn forehand en service.

En tja, niveau.. : 7 Maar ben in het echt heusssss wel beter
  maandag 27 februari 2006 @ 21:48:57 #232
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_35556921
Nou aanvallende baseliner niveau 7. Op kunstgras is het goed mogelijk om lekker tempo te spelen terwijl je op de baseline staat of zelfs nog iets ervoor. Probeer niet teveel spin te spelen, lekker hard door slaan. Iets dat erg goed werkt is de slice-service op rechts naar buiten. Verder moet je toch wel een klein beetje geduld hebben op kunsgras. Iets wat ik altijd erg veel train met mijn spelers is de forehand cross de baan uit. Dit wordt veel te weinig gebruikt en als je het goed kunt is het een fantastisch wapen. Forehand cross rond de servicelijn de baan, en dan nog meer cross, en nog meer, vervolgens ligt de baan open aan de andere kant en is het een piece of cake om het af te maken. Let op, die aanvallende cross bal is opbouwend bedoeld, niet om te scoren.
pi_35561099
Maar de ondergang op kunstgras voor mij is is dat ik totaal geen gevoel heb op deze baan. Het lijkt wel alsof ik op een groot veld van watten sta te spelen ofzo, haha. Heel raar. Na een set spelen zijn m'n benen ook echt kapot van het constant wegglijden van mijn voeten als ik naar de bal probeer te sprinten/stappen/etc.
pi_35572145
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:44 schreef Chriz2k het volgende:
Wat is French Court eigenlijk?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:00:56 #235
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35572179
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:00 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wat is French Court eigenlijk?
Een soort zandbak van nepgravel.
pi_35572227
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:00 schreef XL het volgende:

[..]

Kan me er vrij weinig bij voorstellen.

Hier hebben we nu Smash Court banen, die zijn erg fijn moet ik zeggen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:16:10 #237
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35572658
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:02 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Kan me er vrij weinig bij voorstellen.

Hier hebben we nu Smash Court banen, die zijn erg fijn moet ik zeggen.
Ik heb nog maar bij 1 vereniging een paar wedstrijden erop gespeeld hoor. Misschien was de kwaliteit daar gewoon schandalig slecht.

Het is een gravelbaan waar een speciale onderlaag onder het gravel licht. Hierdoor kun je er het hele jaar op spelen, wat met normale gravelbanen niet kan. Die onderlaag zorgt er wel voor dat het gravel nog trager is, dan gravel toch al is. Daarbij lag er schandalig veel los gravel op de baan (zandbak). Je zag wel gemakkelijk afdrukken, maar een bal kon ontzettend idioot opspringen als je hem in zo'n afdruk sloeg.
pi_35577526
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:00 schreef XL het volgende:

[..]

Het is verschrikkelijk. Als ik er op speel ga ik ook altijd onderuit. Het ene moment glij je gigantisch door en het andere moment is het weer enorm stroef.

Enige voordeel is dat je er het hele jaar door op kunt spelen, maar ik ga 's winters sowieso de hal in.
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:57:30 #239
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_35602976
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:46 schreef MarkG het volgende:
Maar de ondergang op kunstgras voor mij is is dat ik totaal geen gevoel heb op deze baan. Het lijkt wel alsof ik op een groot veld van watten sta te spelen ofzo, haha. Heel raar. Na een set spelen zijn m'n benen ook echt kapot van het constant wegglijden van mijn voeten als ik naar de bal probeer te sprinten/stappen/etc.
In de winter is een kunsgrasbaan ook een groot veld van watten.
pi_35776702
De landelijke competitieschema's staan online.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')