abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30414460
Vervolg op Recreatief Tennistopic deel III

Dus volgende week ga ik het voor het eerst sinds een jaar of 7 ook weer eens proberen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:26:38 #2
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30415359
Na 7 jaar
Dat je zo lang zonder kunt...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_30422733
Kijk uit dat je je niet gelijk blesseert .

Maar XL, mix telt toch gewoon mee voor je rating?
pi_30423208
Bij mijn club spelen we interne tenniscompetitie. Ik speel dus bij herenenkel. We moeten zelf afspraak maken met de tegenstanders. Nu nadert het einde van onze tenniscompetitie en de beste 4 moeten kruisfinale spelen. Ik sta net buiten de beste 4, omdat de nummer vier te lang wachtte met het afspreken met zijn tegenstander en omdat zijn tegenstander nu de laatste tijd niet kan komen tennissen, krijgt nummer vier dus 6-0 6-0 cadeau.
pi_30429289
Ik begin trouwens erg gemakkelijk. Die vriend van me is gewoon een B1 speler (nu 3 toch?). Makkie ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 9 september 2005 @ 19:58:49 #6
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30431976
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef Chriz2k het volgende:
Kijk uit dat je je niet gelijk blesseert .

Maar XL, mix telt toch gewoon mee voor je rating?
Deze is niet bij de KNLTB....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:54:14 #7
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_30438395
Ik begin net met tennis (na 27 jaar leven). Ik ben nogal een zweetaap en nu zou ik zo'n nike shirt willen kopen dat nadal tijdens de us open ook draagt (zo'n strak, mouwloos dri-fit shirt). Waar in godsnaam kan ik zo'n shirt kopen? Zijn er goede on-line winkels? Of zijn er goede sportzaken in Eindhoven die zulke kleding hebben? Help, want ik weet nog niet goed bij welke winkel(s) ik moet zijn voor mijn tennisbenodigdheden. Thanx!
Prrrrrrrr.....talieloe....
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:19:22 #8
75556 erkel
back from Dagestan
pi_30439401
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:54 schreef Crudus het volgende:
Ik begin net met tennis (na 27 jaar leven). Ik ben nogal een zweetaap en nu zou ik zo'n nike shirt willen kopen dat nadal tijdens de us open ook draagt (zo'n strak, mouwloos dri-fit shirt). Waar in godsnaam kan ik zo'n shirt kopen? Zijn er goede on-line winkels? Of zijn er goede sportzaken in Eindhoven die zulke kleding hebben? Help, want ik weet nog niet goed bij welke winkel(s) ik moet zijn voor mijn tennisbenodigdheden. Thanx!
En jij bent een homo?
Weisst
pi_30442138
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:54 schreef Crudus het volgende:
Kleding hebben ze bij de Intersport en de Perry ook wel. Die mouwloze shirts zijn iets moeilijker te vinden omdat ze ook wat minder goed verkopen.
Waar ze zeker van dat spul hebben: www.tennisplanet.nl
Kun je eigenlijk alles op tennisgebied kopen

Er zijn er nog wel een paar. bijv: http://www.tennisdirectonline.com

ff zoeken op google kom je een heel eind
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 10 september 2005 @ 09:06:45 #10
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30445411
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef erkel het volgende:

[..]

En jij bent een homo?
Die shirts spelen hartstikke fijn hoor en ik vind het weinig met homo's te maken hebben. Ik speel er ook in en heb er ook vanuit de vrouwenhoek meerdere complimenten over mogen ontvangen. Die van mij heb ik gewoon gekocht bij een grote sportzaak. Niet elk merk biedt die shirts aan, maar bijvoorbeeld Nike heeft er een aantal. Ook Puma heeft ze.

Ik denk dat het volgend jaar de hype is. Als je kijkt naar de populariteit van Blake, Ginepri en Nadal nu op de US Open dan kan het bijna niet missen of andere merken gaan er op inhaken.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:36:32 #11
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_30448018
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef erkel het volgende:

[..]

En jij bent een homo?
Zoals ik dus al zei: ik zweet heel veel. Een synthetisch shirt dat op je lijf zit neemt het zweet goed op, zodat niet alles zo plakt. Ik mountainbike ook, en die shirts zijn standaard wat strakker en sowieso synthitisch. En het ziet er naar mijn smaak wel stoer uit.
Dat jij meteen aan homo's denkt, zegt misschien meer over jou dan over mij. Hoe kinderachtig. Dan zijn alle wielrenners ook homo ofzo?
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:38:05 #12
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_30448061
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Kleding hebben ze bij de Intersport en de Perry ook wel. Die mouwloze shirts zijn iets moeilijker te vinden omdat ze ook wat minder goed verkopen.
Waar ze zeker van dat spul hebben: www.tennisplanet.nl
Kun je eigenlijk alles op tennisgebied kopen

Er zijn er nog wel een paar. bijv: http://www.tennisdirectonline.com

ff zoeken op google kom je een heel eind
Kijk, betere reacties, thanx! Ik had al heel veel gegoogled, maar kwam eigenlijk alleen maar op tennis-warehouse.com uit. Ik kon echt geen Nederlandse winkels vinden.
pi_30448079
Tennis Direct kan ik trouwens aanraden, bestel ik zelf ook wel eens wat.
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:48:18 #14
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_30448368
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:54:53 #15
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30450433
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:36 schreef Crudus het volgende:
Dan zijn alle wielrenners ook homo ofzo?
Dat is natuurlijk wel zo
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:00:21 #16
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30452338
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:48 schreef Crudus het volgende:
Ik bedoel dus deze: http://www.tennis-warehouse.com/descpageMANIKE-NMPVTST.html
Maar dat is dus niet deze http://www.tennisdirectonline.com/nl/producten/flypage.php?product=1707&cat=5&subcat=396&level=2

Ik zal dan maar eens de sportzaken gaan afstruinen...
Enkele shirts uit de tweede link voeren zweet op dezelfde manier af als die uit je eigen link. Die shirts zitten ook strak, het zijn geen basketball-shirts ofzo die voor de rest als een gewoon tshirt functioneren. Ga maar naar eens naar wat sportzaken en trek ze eens aan.... Dan zie je direct dat er waarschijnlijk meer keuze is dan je verwacht.
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:39:56 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30453359
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:38 schreef Crudus het volgende:

[..]

Kijk, betere reacties, thanx! Ik had al heel veel gegoogled, maar kwam eigenlijk alleen maar op tennis-warehouse.com uit. Ik kon echt geen Nederlandse winkels vinden.
Op nederlandse websites zoeken bij google
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:42:47 #18
75556 erkel
back from Dagestan
pi_30466262
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:36 schreef Crudus het volgende:

[..]

Zoals ik dus al zei: ik zweet heel veel. Een synthetisch shirt dat op je lijf zit neemt het zweet goed op, zodat niet alles zo plakt. Ik mountainbike ook, en die shirts zijn standaard wat strakker en sowieso synthitisch. En het ziet er naar mijn smaak wel stoer uit.
Dat jij meteen aan homo's denkt, zegt misschien meer over jou dan over mij. Hoe kinderachtig. Dan zijn alle wielrenners ook homo ofzo?
Wielrenners dragen wat strakkere kleding voor een doel en bij tennis is dat niet nodig. Ik vind dat gewoon flikkerig staan zo'n strak shirt. Waarom zou je dat willen?

Je kan dan wel veel zweten, maar een plakkerig shirt is niet heel irritant. Waarom dragen dan niet alle tennissers zo'n shirt? juist, omdat je dan verdraait veel om een flikker lijkt.
Weisst
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:46:58 #19
75556 erkel
back from Dagestan
pi_30466462
Vandaag Friesland Cup gespeelt A2 poule. Helaas verloren als team, maar persoonlijk wel wat gewonnen, namelijk mijn enkel van een (huidige rating) 5,2. Zeer tevreden over mijn spel. Dubbel verloren, omdat er geen druk meer op lag. Stonden toen al 6-1 achter, uiteindelijk werd het 7-3.
Weisst
  zaterdag 10 september 2005 @ 22:52:36 #20
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_30469067
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef erkel het volgende:

[..]

Wielrenners dragen wat strakkere kleding voor een doel en bij tennis is dat niet nodig. Ik vind dat gewoon flikkerig staan zo'n strak shirt. Waarom zou je dat willen?

Je kan dan wel veel zweten, maar een plakkerig shirt is niet heel irritant. Waarom dragen dan niet alle tennissers zo'n shirt? juist, omdat je dan verdraait veel om een flikker lijkt.
Sorry hoor, maar jij bent echt een kneus! Niet normaal! Een plakkerig shirt is niet heel irritant? Bepoal jij det? Ik vind een plakkerig shirt ONTZETTEND irritant. Maar ik betrap mezelf er nu op dat ik ook nog reageer op dit soort shit. Succes met je leven verder, ik tennis lekker door in m'n strakke homo-flikker-poot-bruinsteker-outfit! Als ik je ooit tegenkom op een baan, pak in je eerst in je aars, spelen we dan verder!

Groeten van een tennisser die homo is omdat hij een strak shirt draagt...
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:00:39 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30469357
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef erkel het volgende:

[..]

Plakkerig shirt vind ik juist heel irritant. Net als een te groot shirt. Dat zie je ook wel eens bij mensen. Het beperkt me in mijn mogelijkheden.

Maar die dri-fit shirt blijven trouwens niet plakken. Worden ook niet nat ofzo. Of geven iig geen nat gevoel af. Das wel lekker.

Ik hoef ook niet zo'n heel erg strak shirt te hebben, maar hij moet wel goeie maat hebben zodat hij niet te wijd is. Daarnaast speel ik eigenlijk alleen nog maar met dri-fit shirts vanaf het moment dat ik de eerste gekocht heb. Het zit gewoon heel erg fijn
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:08:44 #22
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_30469637
Enfin. Vandaag voor het eerst een set voor het echie gespeeld tegen m'n vriendin (toch gek als homo). Zij heeft ooit 5 jaar les gehad en toen 10 jaar niet gespeeld. We zijn nu samen begonnen. 5-7 voor haar. Niet slecht als je bedenkt dat ik alleen een forehand heb, denk ik dan. Tijd om te beginnen met de backhand en de service, want dat gaat nog nergens over. Maar ben ook pas 2 weken bezig... Volgend jaar clubkampioen is mijn streven, maar eerst even flink wat husselen
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:17:51 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30469951
Drop the homo thing alsjeblieft. Allemaal. Het begint irritant te worden...
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:22:56 #24
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30470116
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 23:08 schreef Crudus het volgende:
Enfin. Vandaag voor het eerst een set voor het echie gespeeld tegen m'n vriendin (toch gek als homo). Zij heeft ooit 5 jaar les gehad en toen 10 jaar niet gespeeld. We zijn nu samen begonnen. 5-7 voor haar. Niet slecht als je bedenkt dat ik alleen een forehand heb, denk ik dan. Tijd om te beginnen met de backhand en de service, want dat gaat nog nergens over. Maar ben ook pas 2 weken bezig... Volgend jaar clubkampioen is mijn streven, maar eerst even flink wat husselen
Een 'echte' set spelen tegen een vriendin is niet te vergelijken met een wedstrijd spelen. Daar kom je nog wel achter

Maar je clubkampioenschapsdoel moet haalbaar zijn. Ik ben vorig jaar rond deze tijd begonnen en zou voor de clubkampioenschappen op mijn niveau absoluut de favoriet geweest zijn.... maar ik speelde er niet. Fanatisme en ambitie brengen je op het instapniveau net zo ver als balgevoel. Techniek is mooi meegenomen echter, dus ik zou wel een paar lessen nemen.
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:27:11 #25
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_30470237
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 23:22 schreef XL het volgende:

[..]

Een 'echte' set spelen tegen een vriendin is niet te vergelijken met een wedstrijd spelen. Daar kom je nog wel achter

Maar je clubkampioenschapsdoel moet haalbaar zijn. Ik ben vorig jaar rond deze tijd begonnen en zou voor de clubkampioenschappen op mijn niveau absoluut de favoriet geweest zijn.... maar ik speelde er niet. Fanatisme en ambitie brengen je op het instapniveau net zo ver als balgevoel. Techniek is mooi meegenomen echter, dus ik zou wel een paar lessen nemen.
Ik geloof je meteen. Het was om te kijken hoe ik een forehand zou slaan "onder druk". Scheelt toch nogal. Maar ik ben snel en fit, dus dat scheelt al de helft. Nu flink oefenen en binnenkort wat prive-lessen nemen idd. Het belangrijkste is dat ik dit spel even leuk vind om te doen dan dat ik het al 10 jaar leuk vind om naar te kijken. En het houdt je gezond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')