Deze is niet bij de KNLTB....quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef Chriz2k het volgende:
Kijk uit dat je je niet gelijk blesseert.
Maar XL, mix telt toch gewoon mee voor je rating?
En jij bent een homo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:54 schreef Crudus het volgende:
Ik begin net met tennis (na 27 jaar leven). Ik ben nogal een zweetaap en nu zou ik zo'n nike shirt willen kopen dat nadal tijdens de us open ook draagt (zo'n strak, mouwloos dri-fit shirt). Waar in godsnaam kan ik zo'n shirt kopen? Zijn er goede on-line winkels? Of zijn er goede sportzaken in Eindhoven die zulke kleding hebben? Help, want ik weet nog niet goed bij welke winkel(s) ik moet zijn voor mijn tennisbenodigdheden. Thanx!![]()
Kleding hebben ze bij de Intersport en de Perry ook wel. Die mouwloze shirts zijn iets moeilijker te vinden omdat ze ook wat minder goed verkopen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:54 schreef Crudus het volgende:
Ik begin net met tennis (na 27 jaar leven). Ik ben nogal een zweetaap en nu zou ik zo'n nike shirt willen kopen dat nadal tijdens de us open ook draagt (zo'n strak, mouwloos dri-fit shirt). Waar in godsnaam kan ik zo'n shirt kopen? Zijn er goede on-line winkels? Of zijn er goede sportzaken in Eindhoven die zulke kleding hebben? Help, want ik weet nog niet goed bij welke winkel(s) ik moet zijn voor mijn tennisbenodigdheden. Thanx!![]()
Die shirts spelen hartstikke fijn hoor en ik vind het weinig met homo's te maken hebben. Ik speel er ook in en heb er ook vanuit de vrouwenhoek meerdere complimenten over mogen ontvangen. Die van mij heb ik gewoon gekocht bij een grote sportzaak. Niet elk merk biedt die shirts aan, maar bijvoorbeeld Nike heeft er een aantal. Ook Puma heeft ze.quote:
Zoals ik dus al zei: ik zweet heel veel. Een synthetisch shirt dat op je lijf zit neemt het zweet goed op, zodat niet alles zo plakt. Ik mountainbike ook, en die shirts zijn standaard wat strakker en sowieso synthitisch. En het ziet er naar mijn smaak wel stoer uit.quote:
Kijk, betere reacties, thanx! Ik had al heel veel gegoogled, maar kwam eigenlijk alleen maar op tennis-warehouse.com uit. Ik kon echt geen Nederlandse winkels vinden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kleding hebben ze bij de Intersport en de Perry ook wel. Die mouwloze shirts zijn iets moeilijker te vinden omdat ze ook wat minder goed verkopen.
Waar ze zeker van dat spul hebben: www.tennisplanet.nl
Kun je eigenlijk alles op tennisgebied kopen
Er zijn er nog wel een paar. bijv: http://www.tennisdirectonline.com
ff zoeken op google kom je een heel eind
Dat is natuurlijk wel zoquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:36 schreef Crudus het volgende:
Dan zijn alle wielrenners ook homo ofzo?![]()
Enkele shirts uit de tweede link voeren zweet op dezelfde manier af als die uit je eigen link. Die shirts zitten ook strak, het zijn geen basketball-shirts ofzo die voor de rest als een gewoon tshirt functioneren. Ga maar naar eens naar wat sportzaken en trek ze eens aan.... Dan zie je direct dat er waarschijnlijk meer keuze is dan je verwacht.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:48 schreef Crudus het volgende:
Ik bedoel dus deze: http://www.tennis-warehouse.com/descpageMANIKE-NMPVTST.html
Maar dat is dus niet deze http://www.tennisdirectonline.com/nl/producten/flypage.php?product=1707&cat=5&subcat=396&level=2
Ik zal dan maar eens de sportzaken gaan afstruinen...
Op nederlandse websites zoeken bij googlequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:38 schreef Crudus het volgende:
[..]
Kijk, betere reacties, thanx! Ik had al heel veel gegoogled, maar kwam eigenlijk alleen maar op tennis-warehouse.com uit. Ik kon echt geen Nederlandse winkels vinden.
Wielrenners dragen wat strakkere kleding voor een doel en bij tennis is dat niet nodig. Ik vind dat gewoon flikkerig staan zo'n strak shirt. Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:36 schreef Crudus het volgende:
[..]
Zoals ik dus al zei: ik zweet heel veel. Een synthetisch shirt dat op je lijf zit neemt het zweet goed op, zodat niet alles zo plakt. Ik mountainbike ook, en die shirts zijn standaard wat strakker en sowieso synthitisch. En het ziet er naar mijn smaak wel stoer uit.
Dat jij meteen aan homo's denkt, zegt misschien meer over jou dan over mij. Hoe kinderachtig. Dan zijn alle wielrenners ook homo ofzo?![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef erkel het volgende:
[..]
Wielrenners dragen wat strakkere kleding voor een doel en bij tennis is dat niet nodig. Ik vind dat gewoon flikkerig staan zo'n strak shirt. Waarom zou je dat willen?
Je kan dan wel veel zweten, maar een plakkerig shirt is niet heel irritant. Waarom dragen dan niet alle tennissers zo'n shirt? juist, omdat je dan verdraait veel om een flikker lijkt.![]()
Plakkerig shirt vind ik juist heel irritant. Net als een te groot shirt. Dat zie je ook wel eens bij mensen. Het beperkt me in mijn mogelijkheden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef erkel het volgende:
[..]
Wielrenners dragen wat strakkere kleding voor een doel en bij tennis is dat niet nodig. Ik vind dat gewoon flikkerig staan zo'n strak shirt. Waarom zou je dat willen?
Je kan dan wel veel zweten, maar een plakkerig shirt is niet heel irritant. Waarom dragen dan niet alle tennissers zo'n shirt? juist, omdat je dan verdraait veel om een flikker lijkt.![]()
Een 'echte' set spelen tegen een vriendin is niet te vergelijken met een wedstrijd spelen. Daar kom je nog wel achterquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:08 schreef Crudus het volgende:
Enfin. Vandaag voor het eerst een set voor het echie gespeeld tegen m'n vriendin (toch gek als homo). Zij heeft ooit 5 jaar les gehad en toen 10 jaar niet gespeeld. We zijn nu samen begonnen. 5-7 voor haar. Niet slecht als je bedenkt dat ik alleen een forehand heb, denk ik dan. Tijd om te beginnen met de backhand en de service, want dat gaat nog nergens over. Maar ben ook pas 2 weken bezig... Volgend jaar clubkampioen is mijn streven, maar eerst even flink wat husselen![]()
Ik geloof je meteen. Het was om te kijken hoe ik een forehand zou slaan "onder druk". Scheelt toch nogal. Maar ik ben snel en fit, dus dat scheelt al de helft. Nu flink oefenen en binnenkort wat prive-lessen nemen idd. Het belangrijkste is dat ik dit spel even leuk vind om te doen dan dat ik het al 10 jaar leuk vind om naar te kijken. En het houdt je gezond!quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:22 schreef XL het volgende:
[..]
Een 'echte' set spelen tegen een vriendin is niet te vergelijken met een wedstrijd spelen. Daar kom je nog wel achter![]()
Maar je clubkampioenschapsdoel moet haalbaar zijn. Ik ben vorig jaar rond deze tijd begonnen en zou voor de clubkampioenschappen op mijn niveau absoluut de favoriet geweest zijn.... maar ik speelde er niet. Fanatisme en ambitie brengen je op het instapniveau net zo ver als balgevoel. Techniek is mooi meegenomen echter, dus ik zou wel een paar lessen nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |