Als het een gewilde datum is dan zou ik dat zo snel mogelijk vast laten leggen. Zeker als de locatie ook gewild is. Wij hebben een 1,5 week geleden onze datum vast laten leggen (2 juni). We hadden geen speciale datum maar we wilden op een vrijdag in juni trouwen om 14.30 en 2 juni was de enige die nog vrij is. En als je datum staat, kun je ook verder met andere voorbereidingen zoals de locaties van de receptie en/of feest of wat je dan ook wil gaan doen en de fotograaf en zo. Welke datum hebben jullie op het oog?quote:Op zondag 11 september 2005 21:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Een man is er, het aanzoek is er ook al geweest (op onze verloving) een datum hebben we misschien ook al wel.
Stadhuis, hoelang van te voren moet dat? Heb het idee dat het wel een gewilde datum is namelijk.
Er waren opeens trams uitgevallen dus lijn 9 en die andere tram kwamen gewoon niet. En dan sta je daar als dorpeling in het grote Amsterdam! Ik ving toevallig een gesprek op van "half 4 Artis" en ik ben brutaal op die mensen afgestapt en gevraagd of ze naar jullie trouwerij gingen en dat was zo. Met z'n drietjes (Jan, Veronica en ik) uiteindelijk de metro genomen en we waren nog nét op tijd om jullie het ja-woord te horen zeggen. Maar.. het was de moeite waard!!quote:Op zondag 11 september 2005 22:02 schreef sjak het volgende:
Ja ik hoorde zoiets over het OV, wat ging er allemaal mis?
slapen noemt ze datquote:Op maandag 12 september 2005 10:17 schreef sjak het volgende:
Dank je wel!
Nu ben ik weer aan het werk....ik wil eigenlijk gewoon slapen
Ik zou wel vrij kunnen krijgen hoor maar heb er zelf voor gekozen om te werken (Alhoewel...echt werken kun je het nu niet noemen...). Ik heb deze baan nog niet zo lang en de "kinderen" zijn net begonnen en ik wil ze zelf lessen geven en leren kennen. Vandaar dus...en ze vinden me nu ook wel stoer hier dat ik er ben.quote:Op maandag 12 september 2005 10:46 schreef bixister het volgende:
o sjak wat zag je er mooi uit en de jurk zat echt als gegoten, schitterend. wat een groooote taart zeg! en wat erg dat je meteen weer moet werken, heb je niet recht op een paar dagen verlof ofzo? of ga je dat later nog inzetten. oja en was 't niet bloedheet in die kas? ook leuk om de visagiste eens te zien!
Nu lijkt dat van ons helemaal zo lang te durenquote:Op maandag 12 september 2005 11:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooi foto's Sjak![]()
Heb er zelf nu helemaal zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |