abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30462083
Wij zijn 600 euro kwijt voor de ringen...
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_30465630
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Sjak en Schanulleke móeten het droog gehouden hebben overdag
ik denk 't niet hoor!
  zaterdag 10 september 2005 @ 22:21:38 #53
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30467872
Oke heel verhaal

Na de ochtend goed te stuiteren.. en wat fotos van mij met mijn ouders gemaakt te hebben.. kwam dan om half 2 mijn lief aan in de rode jmustang van zijn vader..
Prachtig in pak hij was zo mooi
Op naar het kasteel alwaar ik mjn eerste kado ontving.. deze was speciaal voor mij en was dan ook specifiek bedoeld dat deze voor de ceremonie in ontvangst werd genomen.. drie hele lieve vrienden gaven mij de evenstar ketting en mijn eigen sierraad werd al snel verrolen.. en voelde mij als een echte elfje ( omdat de jurk niet doorging )
De bruiloft voor ons liep iets uit en dus moesten we wachten..
Eindelijk was het zo ver en het moment brak aan.. iedereen in de zaal.. ons liedje werd gestart en mijn vader bracht mij binnen onderwijl de mensen klapten
toen vond de gastvrouwe het nodig dat het liedje abrupt werd afgekapt en omdat de vorige bruiloft was uitgelopen wij maar moesten inkorten gelukkig kwam de ambtenaar snel en die had zoiets helemaal niet we gaan niks inkorten
De bouwlui werkten ook niet mee.. ondanks dat er contracten opgesteld waren dat er niet gerenoveerd zou worden op vrijdag besloot men toch te renoveren aldus een herrie en een vloekende en tierende ambtenaar in de gang ( aldus de gaste die later kwamen )
Maar dit mocht de pret niet drukken.. na een leuk babbeltje kwam dan het hoge woord JAAAA zei mijn mannetje en JAAAA zei ik en al kussend sprongen er toch wat traantjes in mijn ogen ( lang leve waterproof mascare )
Na het tekenen droeg de beste vriend en getuige van lief een prachtgedicht op en weer moest ik snotteren
Vandaar uit zijn de gasten mijn ouders nagereden en zijn wij foto;s gaan maken.. alwaar ik mijn lief de hersens heb ingeslagen met een golfclub
Terug naar de gasten alwaar we kadootjes kregen .. waar we een handdoek hebben gekregen met onze namen en trouwdatum geborduurd en het leukste was nog wel de reactie van lief toen wij een allerliefst wipstoeltje uitpakten en.. " WAAAAAAAAAAAAAAAAAH OOOOOOHOOOOOO NIJNTJE!!!!! " riep lief hij met een verliefde blik.
Na wat gegeten en gedronken te hebben en kletsen met iedereen op naar de receptie..
Het was gemoedelijk en gezellig en geen klachten gehad
Nadat de gasten weg waren op naar de bruidssuite waar een koeler klaar stond voor ons.. niet met champagne maar met vanille cola !!
Lekker samen gebubbeld in bad met lekkere zeepjes die we hadden gekregen en alle kaartjes gelezen te hebben.. hebben we nog heerlijk van de avond genoten en vanochtend een heerlijk ontbijt op bed gehad.
Vandaag lekker met zijn 2tjes leuke dingen gedaan.. en bij thuiskomst hadden de getuige en mijn schoonouders het huis versierd met ballonen en roosjes en lagen er nog veel meer kaarten te wachten en een mooi bloemstuk van mijn oud huisgenoten

Samen gevat het was super onvergetelijk en alles wat nog meer mooi en liefdevol is...

de enige grote domper was dat die klote gemeente een fout heeft gemaakt in ons trouwboekje we zijn getrouwd maar die klootmongolen hebben bij geslachtsnaam na het huwelijk mijn meisjes naam aangehouden terwijl we duidelijk hadden aangegeven dat ik liefje zijn naam wou .. dus daar gaan we maar even achteraan maandag
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 10 september 2005 @ 22:22:30 #54
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30467910
sjak en husband jullie zijn getrouhouuuuuuuuuuuwd hieperdepiep
  zaterdag 10 september 2005 @ 22:42:17 #55
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_30468677
Klinkt als een geweldige dag!!! alleen flauw dat jullie zouden moeten inkorten
Gefeliciteerd

en dan nu:
fotoooooo's!!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 10 september 2005 @ 22:42:56 #56
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30468709
evenstar, dat is normaal hoor in het trouwboekje. Daar staat bij iedereen gewoon de meisjesnaam.
En ik heb ff gemist waarom je jurk niet doorging volgens mij?

Fijn dat je een mooie dag hebt gehad!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 10 september 2005 @ 22:45:34 #57
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_30468817
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 22:21 schreef _evenstar_ het volgende:

de enige grote domper was dat die klote gemeente een fout heeft gemaakt in ons trouwboekje we zijn getrouwd maar die klootmongolen hebben bij geslachtsnaam na het huwelijk mijn meisjes naam aangehouden terwijl we duidelijk hadden aangegeven dat ik liefje zijn naam wou .. dus daar gaan we maar even achteraan maandag
Hee evenstar, dat is altijd zo hoor. Ik heb het even voor je gekopieerd van een site:
HET NAAMGEBRUIK VAN DE ECHTGENOOT/PARTNER
Echtgenoten of partners (vrouw èn man) mogen elkaars achternaam gebruiken.
De mogelijkheden zijn:
- eerst de naam van de partner, gevolgd door de eigen naam
- eerst de eigen naam, gevolgd door de naam van de partner
-de naam van de partner in plaats van de eigen naam.
Ook kunt u uw eigen naam blijven gebruiken.
In Nederland behoudt de vrouw altijd haar eigen geslachtsnaam. Deze ziet u bijvoorbeeld ook terug in uw trouwboekje bij "geslachtsnaam na het huwelijk".

Toen ik mijn trouwboekje inzag, was ik ook verbaasd (en pissig ) dat mijn meisjesnaam ook bij 'na het huwelijk' stond. Maar dat hoort dus zo! Je kunt dus gewoon de naam van je man gebruiken, en je bent vanaf nu ook geregistreerd bij de gemeente op de manier die je vantevoren hebt aangegeven. Dus jij hoeft maandag helemaal nergens achteraan!
  zaterdag 10 september 2005 @ 22:46:55 #58
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30468875
de naam voor en na het huwelijk is nog het zelfde staat eerst geslachtsnaam voor het huwelijk.. en daarna onderaan geslachtsnaam na het huwelijk.. en is dus precies hetzelfde terwijl daar toch echt een andere achternaam moet staan

de jurk ging niet door i.v.m. de buik.. gewichtsverlies e.d.
pi_30469283
Evenstar en Meneer Evenstar
Van harte hoor

Fijn dat alles goed gegaan is, en ach van die kleine dingetjes, zijn achteraf altijd leuk voor het "weet je nog dat" voor later

De fotooooooooos

En dan hebben we morgen Sjaknulleke weer

@ spuuglokje, wij renden net even naar het trouwboekje voor de namen, maar het staat er goed bij ons
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:01:41 #60
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30469409
de foto's laten nog even op zich wachten morgen als het goed is krijg ik wat foto's van mijn vader.. en de rest is even wachten op de fotograaf ben zelf ook erg benieuwd.. moeten vast hele leuke tussen zitten ( zijn ruim 800 foto's geknipt )
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:24:10 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30470151
Klinkt als een leuke dag Neva!
Jammer van de kleine schoonheidsfoutjes hier en daar maar het klinkt alsof jullie er ondanks dat prima van hebben genoten!
Wat jammer dat je jurk niet meer ging!

En dat van die namen, dat had mijn vriendinnetje ook! We snapten er niets van. Maar het hoort dus gewoon!
pi_30470709
Ik heb hier nog een gekeken in het trouwboekje en idd het hoort zo!
Op mijn trouwakte in het trouwalbum staat wel de getrouwde naam!!!
De trouwakte heeft andere info dan het trouwboekje, het trouwboekje is voor jullie zelf en de trouwakte (dat papier waar jullie je handtekeningen op gezet hebben) is voor de burgelijke stand.

Het was een topdag en ik ben ook benieuwd naar de foto's!
  zondag 11 september 2005 @ 03:22:53 #63
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30475351
...wow...
Lekker douchen!
pi_30475368
Zet mij ook maar op de lijst, voor 2040 ofzo.
pi_30476433
Evenstar gefeliciteerd!!! Klinkt als een geweldige dag!! Wel jammer van die suffe foutjes, boekje en die herrie en dat inkorten. Hebben jullie weer.
Ik ben heel benieuwd naar de foto's
Whatever I want.
  zondag 11 september 2005 @ 09:07:15 #66
24188 Belana
kloon van belana
pi_30476548
evenstar, klinkt als een fijne dag! En nu foto's
stormy waters...
sailin'
  zondag 11 september 2005 @ 09:53:02 #67
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_30476884
Sjak???

Je "klonk" goed om 3.22 u.! Maar ehm, vertel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 11 september 2005 @ 11:22:40 #68
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_30478175
Ik wil graag, mede namens mijn vrouw, even bedanken voor alle goede wensen in dit topic
Life is what you make it.
pi_30478270
Evenstar en hubby,gefeliciteerd met jullie huwelijk,had ik ff gemist

Groetjes,Minoes
pi_30478429
ah, 't is gelukt dus met sJAk en sJAnulleke begrijp ik, gefeliciteeeerd!

en evenstar & armanimeneer natuurlijk ook nog van harte!
pi_30478784
Gefeliciteerd Evenstar & Sjak!
pi_30480812
quote:
Op zondag 11 september 2005 03:22 schreef sjak het volgende:
...wow...
quote:
Op zondag 11 september 2005 11:22 schreef Schanulleke het volgende:
Ik wil graag, mede namens mijn vrouw, even bedanken voor alle goede wensen in dit topic
"mijn vrouw" klinkt dat he
  † In Memoriam † zondag 11 september 2005 @ 12:54:55 #73
43556 miss_dynastie
pi_30480877
Foto's
pi_30481350
*zucht* en ik moet nog zolang wachten

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_30483816
ik wil ook

Hoelang van te voren moet je eigenlijk met de eerste dingen beginnen?
En wat zijn de eerste dingen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')