abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30607229
Oh dan, prima toch? Wij hadden ook geen bruidsreportage, ik ben zwaar allergisch voor: "bruid voor de boom, bruidegom achter de boom" foto's maar we hadden een kennis die foto's maakte. Allemaal helemaal precies zoals we het zelf wilden, en erg leuk geworden.
Veel plezier met plannen verder!
pi_30611896
Wij hadden golfers broer, wiens grote hobby fotografie is gevraagd om foto's te nemen.
En Hans onze vriend uitgenodigt, alhoewel die beroepsfotograaf is, en veel trouwerijen doet per week, vroegen we hem niet te komen werken, alleen maar te komen...
Nou hij zou een klein cameraatje meenemen om "wat te schieten"
Liepen er dus 2 mannen rond met enorme kanonnen om
En er is gefilmd, wat we binnenkort op DVD krijgen
De foto's van onze vriend krijgen we nog, dat is hun kado in een boekje verpakt

Verder zijn we niet gaan poseren of zo

En toch is het leuk
pi_30637271
Oh mischien kan iemand hier helpen
Wij hebben het bruidsboeket nog steeds (zij heeft me een alternatief boeket geggoid)
Nu heb ik wel eens schilderijlijsten gezien met een soort van stolp erop (waar je dus een droogboeket in zou kunnen hangen)

Nou is het, Heb wel eens gezien, en ik heb dus geen idee waar ik die dingen kan vinden
Iemand hier een idee?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_30637365
quote:
Op donderdag 15 september 2005 10:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nope, voor ons absoluut geen fotograaf.
Ik haat mezelf op zo goed als elke foto die voorbij komt, dus dat zie ik sowieso niet zitten.
En dat is geen geintje, ik zie echt kans om op elke foto lomp te voorschijn te komen.
Een vriendinnetje van mij beaamde dat ooit zo mooi: 'Ze is soms net een mongooltje dan'.

En daarnaast vind ik het dus echt zonde van het geld.
Een prachtig album, vreselijk veel geld. Maar dan moet het album daarna wel in die doos en netjes bovenop de kast, want stel je voor dat het vies wordt. En dan? Dan kijk je er never nooit meer in.

Dan doe ik het wel gewoon met de kiekjes die de aanwezigen maken en een foto van iedereen op de trappen van het stadhuis.
Daarom zijn wij ook niet voor de rapportage gegaan, geposeerd werkt beter (voor ons)
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2005 @ 15:54:04 #230
43556 miss_dynastie
pi_30637705
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:40 schreef desiredbard het volgende:
Nou is het, Heb wel eens gezien, en ik heb dus geen idee waar ik die dingen kan vinden
Iemand hier een idee?
Bloemist heeft vast wel een idee. Mijn ouders hebben het ook gedaan (nou ja, laten doen door een bloemist)
pi_30638475
@desiredbard:
Er zijn verschillende bedrijven die dat doen, bijv. bloempreparatie.nl. Zoek maar eens op vriesdrogen + bruidsboeket of conserveren+ bruidsboeket.

er zijn wel enkele punten waar je rekening mee moet houden
- het is duur
- om dit te laten doen moet het boeket wel nog (redelijk) vers zijn, kan niet meer als het al is ingedroogd
- meestal kan niet gegarandeerd worden dat het er 100% hetzelfde uit blijft zien, sommige bloemen kunnen ook niet op deze manier bewerkt worden, maar men zal altijd proberen om het originele boeket zo goed mogelijk te benaderen met de houdbare versie.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:50:23 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_30639425
mijn ex-nichtje had een zijden boeket, geen gedoe met drogen enzo, maar een mooi zijden boeketje wat ze helaas na het spaaklopen van het huwelijk alsnog heeft weg kunnen gooien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_30639481
Boeket is al gedroogd, iets dat heel goed gaat met rozen, ik zoek dus zal maar zeggen een stolp in een lijst,
heb al bij verschillende bloemisten hier en in nederland gevraagd

Al die bloemisten heten haas of zijn aan hem verwant (ze weten van niets dus)

Als iemand een bloemist weet die zoiets doet geef me dan ajb het nummer
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:53:18 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_30639522
maar waarom een alternatief boeket gooien? Dan is het effect toch helemaal verdwenen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2005 @ 18:59:31 #235
43556 miss_dynastie
pi_30643353
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 16:52 schreef desiredbard het volgende:
Als iemand een bloemist weet die zoiets doet geef me dan ajb het nummer
Is er op www.zinja.com niets te vinden voor jullie? Zie catalogus rond blz. 10. Misschien kun je het bij hen bestellen of hen vragen naar een adres in de buurt.
Edit: http://www.bloempreparatie.nl/index.htm , met prijzen

[ Bericht 3% gewijzigd door miss_dynastie op 16-09-2005 19:07:21 ]
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:00:05 #236
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30643369
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 16:50 schreef Troel het volgende:
mijn ex-nichtje had een zijden boeket, geen gedoe met drogen enzo, maar een mooi zijden boeketje wat ze helaas na het spaaklopen van het huwelijk alsnog heeft weg kunnen gooien
mijn boeket is ook nep maar dat was meer omdat ik niet tegen bloemen kan maar wel een leuke herinnering aan
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_30643910
En hij was heel gaaf
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:30:05 #238
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_30649709
Ik was het hele topic kwijt !
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:33:11 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30649827
Grrr. Gemeente Vlaardingen heeft vorige week het verkeerde uittreksel meegegeven aan as. schoonmama (dat er op de machtiging stond 'ten behoeven van sluiten huwelijk' was blijkbaar niet duidelijk genoeg ).
Dus ging ik vanmiddag een nieuwe halen, waar wel op stond dat stinkie niet gehuwd is, zijn de !*&T$&!@^#'s dicht!
Nu moet of stinkie of zijn moeder maandag dus een gaan halen anders kunnen we dinsdag niet eens in ondertrouw.
pi_30650022
J*z*s
Heerlijk die fouten
pi_30652078
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Grrr. Gemeente Vlaardingen heeft vorige week het verkeerde uittreksel meegegeven aan as. schoonmama (dat er op de machtiging stond 'ten behoeven van sluiten huwelijk' was blijkbaar niet duidelijk genoeg ).
Dus ging ik vanmiddag een nieuwe halen, waar wel op stond dat stinkie niet gehuwd is, zijn de !*&T$&!@^#'s dicht!
Nu moet of stinkie of zijn moeder maandag dus een gaan halen anders kunnen we dinsdag niet eens in ondertrouw.
Ja, daar dacht ik ook nog aan. Was het vergeten te zeggen tegen je....
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 17 september 2005 @ 09:17:41 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30657030
Lief van je, maar ik had het natuurlijk ook gewoon moeten checken. Ik was vorige week ook al zo stomverbaasd dat Gouda dicht is op vrijdagmiddag, ik dacht dat het gewoon aan hen lag.
  zaterdag 17 september 2005 @ 09:44:08 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_30657191
Hadden ze een uittreksel meegegeven dat stinkie al wel getrouwd is dan? Hoe kunnen ze nou zo'n stomme fout maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 17 september 2005 @ 11:13:58 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30658860
Nee, gewoon een waar dat niet op vermeld staat. Alleen zijn adres.
pi_30659841
Je hebt een uittreksel uit het bevolkingsregister gekregen zeker, terwijl je een uittreksel uit het geboorteregister had moeten hebben.

p.s. ze zijn altijd 's middags dicht he...dus maandag wel 's ochtends gaan...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 17 september 2005 @ 13:27:09 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30662387
Nee, geboorteregister heb ik zelf voor hem gehaald, dat moest in Rotterdam.
Het blijft heel raar dit, want je kan op de site van de Gemeente Vld zelf een machtiging uitprinten en daarop kan je dus ook aangeven voor welk doel. Je zou dan dus wel verwachten dat ze er dan dus ook op zetten of hij al dan niet ongehuwd is.

Maar goed, of hijzelf, of zijn moeder gaan maandagochtend even, en idd ochtend. Dat heb ik nu idd gezien.
pi_30662973
Je hoeft toch alleen geboorteregister?

Althans, dat is ons vertel, wij gaan volgende week in ondertrouw. Ik kan een uittreksel online aanvragen bij de gemeente waarin ik geboren ben, men stuurt het dan gewoon op
Trotse mamma :)
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:18:42 #248
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_30665513
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 13:48 schreef Faithz het volgende:
Je hoeft toch alleen geboorteregister?

Althans, dat is ons vertel, wij gaan volgende week in ondertrouw. Ik kan een uittreksel online aanvragen bij de gemeente waarin ik geboren ben, men stuurt het dan gewoon op
Dit duurt wel even hoor dus als er haast heeft even op letten. Het duurde in de Gemeente Den Helder wel ongeveer 3 weken ofzo. Toen heeft mijn schoonmoeder het gehaald voor ons met een machtiging en opgestuurd aangestekend.
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2005 @ 15:25:34 #249
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30665694
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Had ik ook al aan zitten denken PeRi. Zou een leuke oefening zijn voor iemand volgens mij. Maar goed, voorlopig toch maar niet.
Ik kom wel gratis amateur-a-la-Skaai foto's maken. Dus veel actie foto's, gekke bekken en ingezoomde billen.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_30666871
klinkt leuk Skaai....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')