Ciaoquote:
goed ideequote:Op vrijdag 9 september 2005 10:23 schreef Elcaro het volgende:
ff bakkie pleur halen maar....![]()
..en flessie water
latorzquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:25 schreef Una_Piedra het volgende:
* Una_Piedra zit nu 2 1/2 uur op werk en heeft nog niets gedaan.
* Una_Piedra gaat ook maar even de baas tevreden houden
Later
was je single af danquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:25 schreef Metro2005 het volgende:
* Metro2005 kan zich weer bijna bij de singles voegen
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:25 schreef Una_Piedra het volgende:
* Una_Piedra zit nu 2 1/2 uur op werk en heeft nog niets gedaan.
* Una_Piedra gaat ook maar even de baas tevreden houden
Later
Hoe dat zo, Metro?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:25 schreef Metro2005 het volgende:
ach die is single af als ie met een meisje weg is geweestquote:
oe, al vele malenquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach die is single af als ie met een meisje weg is geweest
heey dan ben jij ook single afgeweest
ik bedoel maar...quote:
gooi het er maar uit... werkt therapeutischquote:
kom op meissie! Nog maar paar uurtjes en dan weekendquote:
pas 2 maanden ofzoquote:
Dat zou wel zo netjes zijn van jequote:Op vrijdag 9 september 2005 10:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
pas 2 maanden ofzo
En hoe dat zo? Moet eerlijk bekennen dat jullie een tijdje geleden heel erg gelijk hadden en ik te dom was om het in te zien. Ik ben gewoon niet echt verliefd geweest op d'r en hoopte dat het gevoel wel zou komen. Helaas kwam het gevoel nietdus lijkt het me niet zo handig om door te gaan met d'r.
Eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:31 schreef fembol het volgende:
staat zich bloot af te drogen
(wie ben ik)
![]()
verliefd zijn op het verliefd zijn....quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
pas 2 maanden ofzo
En hoe dat zo? Moet eerlijk bekennen dat jullie een tijdje geleden heel erg gelijk hadden en ik te dom was om het in te zien. Ik ben gewoon niet echt verliefd geweest op d'r en hoopte dat het gevoel wel zou komen. Helaas kwam het gevoel nietdus lijkt het me niet zo handig om door te gaan met d'r.
vernderhutseflutsquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:31 schreef fembol het volgende:
staat zich bloot af te drogen
(wie ben ik)
![]()
Te laat!quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:32 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven
..en met kleren aan duurt het zo lang hè?![]()
quote:
ik blijf er bij: vrouwen denken maar aan één ding...quote:
dat kan alleen na nat douchen toch?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:25 schreef Metro2005 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:34 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ik blijf er bij: vrouwen denken maar aan één ding...![]()
subtielquote:
Dat hebben we al zo vaak gezegdquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
pas 2 maanden ofzo
smoesjes... geilbakken zijn julliequote:Op vrijdag 9 september 2005 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]neeeheeee
ik was net wat water aan het drinken uit mijn flesje
toen mijn andere collega wraak ging nemen op mij
ik had m gister n meter in de lucht laten springen van het schrikken
dus hij liet mij schrikken, en ik proest het uit... water over mijn kleren heen
een trage klikquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hebben we al zo vaak gezegd
Hopelijk zie je nu in dat je rustig moet afwachten totdat je echt iemand tegen komt waarmee het klikt.
De klik is er, of is er niet, maar een klik later is volgens mij niet mogelijk
Dat ben ik altijd.quote:
ikke welquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:36 schreef Elcaro het volgende:
[..]
smoesjes... geilbakken zijn jullie![]()
Ik zou verhalen kunnen vertellenquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:36 schreef Elcaro het volgende:
[..]
smoesjes... geilbakken zijn jullie![]()
Nou metro, doe waar je goed in bent en zoek een foto van een apart tshirtquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ikke wel
dat weet je toch...
moet aan een t-shirt denken
wat is daar zo grappig aan?quote:
mooi!!!quote:
ja, iets met een schroef ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou metro, doe waar je goed in bent en zoek een foto van een apart tshirt
quote:
Omdat je ons niet geloofde. En we je gewaarschuwd hebben. Jij vliegt met je CitroenAir van het ene naar de andere griet en 'hebt' meteen wat. Al moet ik zeggen dat ik je bij deze laatste niet zo gehoord had, je was zelf al op je hoedequote:
dat wij t aanzagen komen en jij nietquote:
Oh jee, het slaapt nogquote:
Ik heb dit ook nooit een relatie genoemd nee. Maar het blijft toch kut zoquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je ons niet geloofde. En we je gewaarschuwd hebben. Jij vliegt met je CitroenAir van het ene naar de andere griet en 'hebt' meteen wat. Al moet ik zeggen dat ik je bij deze laatste niet zo gehoord had, je was zelf al op je hoede
waarom kutquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb dit ook nooit een relatie genoemd nee. Maar het blijft toch kut zo
Dumpen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb dit ook nooit een relatie genoemd nee. Maar het blijft toch kut zo
Kut omdat ik iemand teleur heb moeten stellen, iemand die wél helemaal verliefd was. Dat voelt enorm klotequote:Op vrijdag 9 september 2005 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom kut
t werkt niet
ik heb soms het gevoel dat jij niet alleen wilt zijn en daarom van de een naar de ander vliegt
omdat die de weg niet weetquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:45 schreef fembol het volgende:
Waarom gaat pagina 6 altijd zo traag??
Had je eerlijk tegen jezelf moeten zijn....quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kut omdat ik iemand teleur heb moeten stellen, iemand die wél helemaal verliefd was. Dat voelt enorm klote
Ik heb een derde pagina maarquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:45 schreef fembol het volgende:
Waarom gaat pagina 6 altijd zo traag??
ikke maar 1tjequote:
naar je schermquote:
Volgens mij heeft het ermee te maken dat op pagina 6 iedereen voorzichtig wordt, anders is tie de laatste en moet diegene een nieuw topic aan te maken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
naar je scherm
zet in je opties gewoon dat ie 301 posts moet weergeven en je hebt nergens last van
Ja, dat is heel engquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:49 schreef fembol het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het ermee te maken dat op pagina 6 iedereen voorzichtig wordt, anders is tie de laatste en moet diegene een nieuw topic aan te maken.
He godtquote:
Het gaat z'n gangetjequote:
tranceptor en phaequote:
Wie?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
tranceptor en phae
En ja, ik had een ziekelijke bui gisteren
Inlezenquote:
Vrouwen: ongeduldig dat ze zijn!quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:55 schreef Godlike02 het volgende:
Ja ik ben niet doof!
En metro is weer single relatie af!quote:
Singlequote:Op vrijdag 9 september 2005 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
En metro is weer single relatie af!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
En metro is weer single relatie af!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weer?
Nog steeds?
(aanbod is omhoog gesprongen dat wel!)
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Was langer dan een wekend dan
Komt hij dan nu weer hier posten?![]()
Op je knieeen en kus mijn voetenquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:57 schreef Ynske het volgende:
sollie hoort
ja, kijk iets boven jequote:Op vrijdag 9 september 2005 10:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Was langer dan een wekend dan
Komt hij dan nu weer hier posten?![]()
* Ynske gaat op haar knieen... hmm zweet voeten... nou nee dank jequote:Op vrijdag 9 september 2005 10:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op je knieeen en kus mijn voeten![]()
Terug lezen is zo 2005quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, kijk iets boven je
Weer die discussie over welke smaak snoepjes het best werken
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lach jij altijd bij dat soort nieuws?![]()
Spuit je dr maar beetje deo opquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske gaat op haar knieen... hmm zweet voeten... nou nee dank je
Jij bent te gewilligquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske gaat op haar knieen... hmm zweet voeten... nou nee dank je
In ieder geval met het nieuwe topic in de aanslagquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Terug lezen is zo 2005![]()
Ik zit al met mijn hoofd in 2006![]()
ha playster!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |