Heb ik weer wat gemist dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit mij krijg je geen roddels, maar gisteren was het een roddeltopdag![]()
Mooi kruisjequote:
kruisje....quote:
en je manager doet er niets aan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:05 schreef Elcaro het volgende:
en ze hebben nog steeds mijn werkstation niet open gezet...![]()
dat wordt weer in de top10 vandaag
spuit elfquote:
Oe flexerdeflexquote:
nu gezien????quote:
Ik ookquote:
Hoi? Hoe was de taptoe?quote:
teamleider heeft al tig x gebeld, dus ik naar afdelingshoofd (waar ik onder val), die is langs gelopen: "ja, het zit in de molen", "prima, wat is de planning, want die jongen zit hier voor 150 euro p/u uit zijn neus te eten", "tsja.. ik zou het niet weten..." , "aan wie kan ik de planning opvragen dan", "geen idee, ik werk hier alleen maar...." ..quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
en je manager doet er niets aan?
Naar zijn manager gaan![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:08 schreef Elcaro het volgende:
[..]
teamleider heeft al tig x gebeld, dus ik naar afdelingshoofd (waar ik onder val), die is langs gelopen: "ja, het zit in de molen", "prima, wat is de planning, want die jongen zit hier voor 150 euro p/u uit zijn neus te eten", "tsja.. ik zou het niet weten..." , "aan wie kan ik de planning opvragen dan", "geen idee, ik werk hier alleen maar...." ..
helpdesks....stelletje wannabe's....
jij bent niet lief!!quote:
ja, alleen mijn baas rijd er een dikke A6 voor, ik zie er geen fl***r voor terug...quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:09 schreef Pheno het volgende:
Ach, voor 150 euro per uur fokken, het leven kan slechter
ach zolang het bij die neus blijftquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:10 schreef Elcaro het volgende:
[..]
jij bent niet lief!!
heb lange neus vanochtend
vrouwen denken ook maar aan één ding...quote:
Wat een stelletje heikneuters daarquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:08 schreef Elcaro het volgende:
[..]
teamleider heeft al tig x gebeld, dus ik naar afdelingshoofd (waar ik onder val), die is langs gelopen: "ja, het zit in de molen", "prima, wat is de planning, want die jongen zit hier voor 150 euro p/u uit zijn neus te eten", "tsja.. ik zou het niet weten..." , "aan wie kan ik de planning opvragen dan", "geen idee, ik werk hier alleen maar...." ..
helpdesks....stelletje wannabe's....
hoor ik daar een lama schijten?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:11 schreef Elcaro het volgende:
[..]
vrouwen denken ook maar aan één ding...
![]()
je vergeet dequote:
precies, stel het was voor 20 euroquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:09 schreef Pheno het volgende:
Ach, voor 150 euro per uur fokken, het leven kan slechter
wellusquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:10 schreef Elcaro het volgende:
[..]
jij bent niet lief!!
heb lange neus vanochtend
jah koffiequote:Op vrijdag 9 september 2005 09:11 schreef Elcaro het volgende:
[..]
vrouwen denken ook maar aan één ding...
![]()
ik hoor het weer.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:12 schreef babus het volgende:
[..]
Nee het is je moeder vanuit de badkamer
een lama of een heikneuter?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:13 schreef Ynske het volgende:
zo nu ff een winkel in Limbabwe zoeken waar ze dat ding hebben...
morgen meteen halen
Lees jij dat topic waar je gisteren in gepost hebt nog eens even netjes door aub.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:12 schreef babus het volgende:
[..]
Nee het is je moeder vanuit de badkamer
ik was er nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:14 schreef fembol het volgende:
Maar goed, ik wacht dus nog steeds op de roddels van gisteren!
oe idee!quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:15 schreef PhaE het volgende:
[..]
Goed idee
* PhaE zet de senseo aan..
die doosquote:
Heb jij weer in het putje lopen schijten?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:16 schreef babus het volgende:
[..]
Dan moet je de badkamer deur dichtdoen
Ik ook nietquote:
klopt ik heb niet gekookt gisterquote:
en ik zeker niet...quote:
voor heikneuters en lama's wel ja, niet voor barbapapa toetsenbordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
die doos
[afbeelding]
en jij weet vast wel een plekkie, is t niet?
Was jij aan het schijten dan?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
voor heikneuters en lama's wel ja, niet voor barbapapa toetsenborden
tisser dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:19 schreef fembol het volgende:
Ja, zeg!!
Zo kan ik mijn werk niet doen!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
voor heikneuters en lama's wel ja, niet voor barbapapa toetsenborden
POKquote:
Kijk naar de postaantallen en je weet wie je moet vragenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:19 schreef fembol het volgende:
Ja, zeg!!
Maar waarom doe je dat?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
POK
Ahaaa heb een nieuwe gevonden: POK = PostOpKrikker![]()
dan stop met fokkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:19 schreef fembol het volgende:
Ja, zeg!!
tja, erm... AMD vragen?quote:
NOu Pheno, vertel maar eens.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk naar de postaantallen en je weet wie je moet vragen
Kut, mezelf roddeljournalist fembol op de hals gehaald
kan niet. Ze is nymfokmaanquote:
Dat zou zelfs een verrijking zijnquote:
je hebt nog altijd iets in te halenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk naar de postaantallen en je weet wie je moet vragen
Kut, mezelf roddeljournalist fembol op de hals gehaald
Ik zie hem niet meer, is ie gebanned ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
tja, erm... AMD vragen?
Die is was daar een expert in
quote:
Don't make mequote:Op vrijdag 9 september 2005 09:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
je hebt nog altijd iets in te halen
iets van 8000 posts![]()
moet je ff in MED kijken, of zou ie op vakantie zijn?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie hem niet meer, is ie gebanned ofzo?
Ja, morgen kleren kopen voor een bepaalde dag in oktoberquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef babus het volgende:
Nog iemand leuke plannen voor het weekend. Qua dates ofzo??
try itquote:
dat is heel vaag... das meer dan 12 uur laterquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:19 schreef Elcaro het volgende:
Yns.... ik krijg dus nu net je mailtje pas binnen.... vaag he?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef fembol het volgende:
[..]
Mijn werk op fok kan ik zo niet doen!
What kind of special day mag dat wezen dan??quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, morgen kleren kopen voor een bepaalde dag in oktober
hij werkt niet het een 24-uurs systeem?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is heel vaag... das meer dan 12 uur later
hoezo? kan toch ook gewoon in je spijkerbroek?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Now you did itquote:
Hoiquote:
quote:
je hebt strakkies een week waarin ik ws niet kan postenquote:
Dat zou kunnen, maar nieuwe kleren kopen is ook leukquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:23 schreef Elcaro het volgende:
[..]
hoezo? kan toch ook gewoon in je spijkerbroek?![]()
IN-LE-ZENquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:23 schreef babus het volgende:
[..]
What kind of special day mag dat wezen dan??![]()
Lees je inquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:23 schreef babus het volgende:
[..]
What kind of special day mag dat wezen dan??![]()
Ja, hoeft ie maar iets minder dan 1150 posts per dagquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
je hebt strakkies een week waarin ik ws niet kan posten
dus moet haalbaar zijn
Wat ga je halen? Pak, smoking of idd wat eenvoudigers?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gamma!quote:
Ja, leuke date op zondag!quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef babus het volgende:
Nog iemand leuke plannen voor het weekend. Qua dates ofzo??
Dat lukt hem toch wel?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:24 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Ja, hoeft ie maar iets minder dan 1150 posts per dag
Ik noem het een uitdaging. Waarom denk je dat ik met mijn klonen niet postquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:24 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Ja, hoeft ie maar iets minder dan 1150 posts per dag
Slijtageplekken op de rechterwijsvinger enzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dank je wel. Het is weer RSI-toptijd, de f5 staat onder grote druk...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |