Zo heeft ze het toch echt gezegtquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze dat niet zo gezegd heeft?
Echt, krijg hoe langer hoe meer medelijden met dat kind![]()
Yep zo heb ze het echt gezegdquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze dat niet zo gezegd heeft?
Nee zwangere vrouwen hebben honger. Dat begrijp ik nog wel *brood zoekt*quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:35 schreef AnTjUh het volgende:
je gaat toch niet eerst een beschuitje en crackers eten en dan eruit??
dan ga je toch meteen lijkt mij...
dat is john de molquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:38 schreef BlackSunday het volgende:
wie staat er bij de terrasdeur dan?
Liever niet, want dan zien we haar terug in de Playboyquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:39 schreef Debbus het volgende:
Nostalgie: Lijkt op de exit van Tara (BB1). (streams op zwart)
Denk dat zij er niet voor gekozen heeft om dit zo te laten verlopen. Er is een verschil tussen een spel en menselijk leed. Ze heeft inderdaad misschien zelf niet slim gehandeld door het contract niet goed te lezen, waar waarschijnlijk instaat dat het bekend gemaakt mag worden, maar dan nog... kan me heel goed voorstellen dat ze nu zwaar pissig is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:29 schreef Djoj het volgende:
[..]
Waarom ontzien, met welke reden...dit is een keuze die zij gemaakt heeft, net als de overige bewonders, dus niets ontzien wat mij betreft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |