Goede analyse denk ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:30 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja is niet boos op BB
Tanja is boos op haar eigen (toekomstloze) leven, de baby die er bijna aankomt terwijl ze er mentaal, financieel etc. er niet klaar voor is, noch om er 18 jaar lang voor te zorgen.
ik dacht al ik het niet goede hoordequote:Op vrijdag 9 september 2005 01:30 schreef wickie het volgende:
Ze loopt 4500 euro mis als ze weg gaat????
Koop die Palm nou, schooierdquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:31 schreef Uiruru het volgende:
BEDRAGEN!!! WE WILLEN BEDRAGEN HOREN!!!
Nou, dat gun ik haar ook niet. Ze moetgewoon lekker naar huis gaan en een prachtige meid op deze wereld zetten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:30 schreef milagro het volgende:
[..]
dan moet jij dus blij zijn nu, dat hij daar staat
Nooit gedacht... Geen idee waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben er behoorlijk verslaafd aan hoor
Ze weet dat het een meisje is. Blijkbaar was dat het belangrijkste..quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:31 schreef Jumparound het volgende:
ik snap er geen reet van meer van....
Waarom is de lol er af?
Ze weet nu dat de baby een meisje is..quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:31 schreef Jumparound het volgende:
ik snap er geen reet van meer van....
Waarom is de lol er af?
maar wel met een plastic zak over haar hoofd, tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, dat gun ik haar ook niet. Ze moetgewoon lekker naar huis gaan en een prachtige meid op deze wereld zetten.
Ja maar het de verrassing is het leukste aan ene kind krijgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:32 schreef Pinball het volgende:
"Het allerleukste is gewoon weg"
Ze vergeet even dat kind wat er nog zit...
Ook dat was een geintje... had je dequote:Op vrijdag 9 september 2005 01:33 schreef milagro het volgende:
[..]
maar wel met een plastic zak over haar hoofd, toch
Moet ie eerst de juiste toon aanslaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:33 schreef schatje het volgende:
Rob probeert gewoon een wit voetje bij BB te halen.
Te walgelijk voor woorden![]()
![]()
.
Ja, daar was ik dus verbaasd over. Dat er startgeld was wist ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:32 schreef Zapje het volgende:
ja 4500 euro is startgeld.........dat krijgt ze niet als ze weggaat........en ze heeft torenhoge schulden..............
Ik combineer dat allemaal moeiteloos met mijn intellectuele VPRO Noorderlicht Groene Amsterdammer-kantquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:32 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Nooit gedacht... Geen idee waarom eigenlijk
Mwah, jij komt met stress als medisch argument aan....quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:31 schreef Rica het volgende:
[..]
Ach ja weer die sigaretten. Als je in de randstad woont krijg je al het equivalent binnen van 5 sigaretten per dag.
Stress is veel schadelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |