Dat doet ze zelf.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:02 schreef wickie het volgende:
Dit is echt heel erg, ik had dit ook niet verwacht van mezelf maar ik krijg echt heel erg medelijden met Tanja, als je haar zo alleen ziet en hoort huilen en dan het andere gesprek hoort en ondertussen ze in de woonkamer ook nog hoort juichen.
Tjeempie ze is wel heel alleen nou
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
Ik kan een biografie over haar schrijven, haar leven, studie die ze wilt gaan doen, haar vrienden, kindjes van dr vrienden, ex, baby, plannen, ga zo maar door,
Elke dag praat er wel iemand een half uur of uur met haar. En dan is het eenrichtingsverkeer, telkens Tanja, Tanja, Tanja.
Zelf nooit initiatief om ergens aan mee te doen of wat dan ook. Nooit interesse in een ander.
Nou dan kan je verdriet hebben, maar mensen worden wel erg moe als alles om jou draait.
Gelukkig kan ik het wel op TV volgen maar wat is BB nu zonder de streams en helemaal zonder FOK! ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kan je daar wel af en toe tv kijken of dat ook niet?
Ik denk niet dat ze echt aandacht wil nu, ik denk dat ze gewoon naar haar normale leven wil en naar de mensen die ze allang kent, dat zou ik nu ook hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:02 schreef Pinball het volgende:
Iedereen doet net alsof ze daar gevangen zit, wake up!
Als ze zo verrekt ongelukkig is kan ze elk moment opstappen. Maar dat wil ze helemaal niet, ze wil gewoon aandacht.
Ze heeft mazzel dat mensen überhaupt die interesse tonen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef milagro het volgende:
[..]
vind ik niet.
de belangstelling is over de dag gezien minimaal en bijzonder plichtmatig (denk eraan hoe je overkomt!!!!!!!)
dat zij zelf ook geen belangstelling toont, doet daar niets aan af.
wat dat betreft denkt zij er totaal niet aan hoe ze overkomt.
dat hoeft ook niet, want ze heeft De Buik
Als je zo veel naar Tanja kijkt word je er mee besmet.quote:
peukie er bij .....klaar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef Showtime het volgende:
[..]
het is allemaal nog een kwestie van tijd, het ademen gaat wel steeds langzamer
Ik denk dat ze niet weten dat ze huilt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom is er nu niemand bij Tanja eigenlijk? Wilde ze zelf alleen gelaten worden?
Dit is janken omdat ze *weer* een stapje meer realiseert dat er een *echte* baby aankomt, en dat ze een labiele bijstandsmoeder is die er niet alleen voor kan zorgen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor dit is janken omdat ze nu weet wat het wordt.
Ze heeft dat leuke hondje toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:02 schreef wickie het volgende:
Tjeempie ze is wel heel alleen nou
Ik vind Tanja een vreselijk aandachtsgeil wijf.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind jou eigenlijk vreselijk gevoelsarm
Ik volg BB eerlijk gezegd alleen via de streams en Fok, heb vanavond voor het eerst op tv gekeken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Volg jij BB dagelijks, buiten de tv uitzendingen?
Ik kan een biografie over haar schrijven, haar leven, studie die ze wilt gaan doen, haar vrienden, kindjes van dr vrienden, ex, baby, plannen, ga zo maar door,
Elke dag praat er wel iemand een half uur of uur met haar. En dan is het eenrichtingsverkeer, telkens Tanja, Tanja, Tanja.
Zelf nooit initiatief om ergens aan mee te doen of wat dan ook. Nooit interesse in een ander.
Nou dan kan je verdriet hebben, maar mensen worden wel erg moe als alles om jou draait.
Bingo, kon ze dat weken geleden niet bedenken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef Ireth het volgende:
zwangere Tanja.. die nu pas beseft dat haar zwangerschap niet alleen van haar is, maar gekocht door Talpa nu van heel nederland is... Van iedereen in Nederland, behalve van haar...
Het werd al vrij snel duidelijk dat Tanja niet één van de intelligentsten is. Ze heeft niet goed nagedacht over wat dit emotioneel zou betekenen en wat de verdere gevolgen inhielden. Maar dan nog, nu vind ik haar toch wel erg zielig. Ermee stoppen is nu echt het beste, al die stress is echt niet goed voor het kind.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
Ja en daarom zou elke vrouw die in een zelfde situatie zit, nooit aan BB meedoen.
Sorry hoor, maar als je een beetje hersens hebt, doe je dat niet.
Juist omdat je hormonaal in de war bent.
Precies mijn gedachte.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Het is idd niet leuk meer.. Tanja is nooit mijn favo geweest, maar dit is gewoon zielig en gaat te ver. Ik vind het echt niet goed dat er niet een de moeite neemt even bij haar te gaan kijken. Hoop idd dat Big Brother zo ingrijpt..![]()
Daar heb je gelijk in, maar ze heeft zich niet echt sociaal gedragen vanaf dag 1. Dat moet ze geweten hebben voordat ze hierin kwam.quote:Dit zijn geen krokodillentranen, dit is echt verdriet.
(ja, ik weet het, ben een softie)
Ja vind ik ookquote:
Ow Talpa houdt niet voor niets de streams er op gericht das idd publiciteitsgeilheid.. maar het verdriet van Tanja is volgens mij wel heel erg echt en oprecht... die had nooit de impact verwacht van deelname hieraan.. en dat beseft ze nu dus wel..quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Bingo, kon ze dat weken geleden niet bedenken?
Dan heb je wel hersens denk ik![]()
Duh het is 1 kijkcijfer-publiciteitstunt om BB nieuw leven in te blazen.
Ze stellen haar ook alleen vragen over de baby, over de ex, over de zwangerschapsklachten etc etc.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze heeft mazzel dat mensen überhaupt die interesse tonen.
In het dagelijks leven hou je geen vrienden over zo, als alles over en om jou gaat, elke dag weer, want oh jee alleen zwanger zijn is het allergrootste probleem in de wereld![]()
Iemand moet nu toch echt even het fatsoen nemen om bij d'r te gaan kijken. Desnoods roept BB iemand ertoe op. Tanja heeft nu echt steun nodig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat ze niet weten dat ze huilt.
En dat ze zelf niet in staat is steun te vragen.
http://bigbrother.fok.nl/blog/284quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:08 schreef portable het volgende:
Kan iemand mij een KORTE SAMENVATTING geven, waarom tanja huilt? Hebben mensen zitten roepen dat het een meisje word?
Helemaal waar!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze stellen haar ook alleen vragen over de baby, over de ex, over de zwangerschapsklachten etc etc.
De anderen kunnen net zo goed eens een ander onderwerp aansnijden natuurlijk, als ze haar in een gesprek willen betrekken.
Ik ben het helemaal eens, hoor, met je , maar ik vind de anderen ook wel enige "verantwoordelijkheid" hebben in deze.
Zij behandelen haar net zo goed enkel als een zwangere vrouw, en niet als een vrouw.
Ik snap en zie ook wel dat het echte tranen zijn, maar BB is sowieso een rollercoasterride psychisch, laat staan als je zwanger bent.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ik volg BB eerlijk gezegd alleen via de streams en Fok, heb vanavond voor het eerst op tv gekeken.
Maar er wordt eigenlijk alleen maar op d'r gescholden vanaf dag 1 en ik vind de manier waarop ze zwanger is geworden echt stom en het roken nog stommer. Maar ik vind dit wel zielig.
Dit zijn geen krokodillentranen, dit is echt verdriet.
(ja, ik weet het, ben een softie)
Denk je dat ze een mes in haar buik boort ofzo? Vanwege het drama dat ze nu het geslacht weet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:08 schreef EmjaY het volgende:
Nog meer mensen het idee dat het wel eens fout kan gaan met Tanja?
Ze is labiel genoeg voor gekke acties
Hoeveel hoogzwangere vrouwen ken jij die zich 'sociaal gedragen'?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ze heeft zich niet echt sociaal gedragen vanaf dag 1.
Denk jij echt dat zij dusdanig intelligent is om dat soort gedachtes te hebben?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef Ireth het volgende:
zwangere Tanja.. die nu pas beseft dat haar zwangerschap niet alleen van haar is, maar gekocht door Talpa nu van heel nederland is... Van iedereen in Nederland, behalve van haar... Dat besef valt haar heel zwaar.. ze ligt helemaal alleen te huilen...
heeft niks met softie te maken.....kijk er zijn grenzen....ik denk dat Tanja het allemaal wat heeft onderschat.....haar gevoelens worden alle kanten opgeslingerd de laatste tijd....vorige week die steigerbouwer in beeld.....de uitkomst dat het een meisje is....mams aan de telefoon gehad.....ze breekt nu..........en goed ook....ze heeft volgens mij nu ook ff hulp nodig....en niet een of ander schouderklopje omdat het moet..................ik ben ook geen Tanja fan.....maare...kijk en oordeel zelf...................quote:
Geloof me, als Rob het had geweten, had hij al lang naast haar gezeten. Maar hij is nu te druk met een verhaal over zichzelf.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:09 schreef Jane het volgende:
Ik begrijp echt niet dat er niet iemand bij haar gaat kijken hoor. Hoeft het echt niet je grootste vriendin voor te zijn.
Ja, precies, zo ervaar ik het ook al ik de streams bekijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:08 schreef milagro het volgende:
Zij behandelen haar net zo goed enkel als een zwangere vrouw, en niet als een vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |