Zou wel lullig zijn als BB gewoon de deur opslot houd en ze niet weg mag...quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:14 schreef Zapje het volgende:
Tanja zei..........ik ga naar huis
Zit je te dollen??quote:
"We" ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:06 schreef Maerycke het volgende:
Beetje hypocriet om nu te gaan roepen hoe zielig ze wel niet is natuurlijk. We hebben met z'n allen 2 weken hongerig voor de monitors gezeten wachtend totdat ze in zou storten. Dat is nu het geval.. en nou niet miepen hoor. Bovendien kan ze er ieder moment uit, maar dat doet ze ook niet..
Eerst moet natuurlijk Ruud of Bridget aanwezig zijn denk ik zomaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:15 schreef Jumparound het volgende:
moet je vooral om kwart over 1 gaan doen,
sta je dan met je tasje op straat
ik wist niet dat ze moslim wasquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Tanja nu op haar knieen in bed
[afbeelding]
De anderen hebben haar vanaf het begin af enkel over de buik gevraagd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus ook al komt nooit interesse van haar kant in alle andere bewoners, moeten hun continu over alles geinteresseerd blijven?En nog breed ook, over alle facetten van het leven zeker?
Please zeg![]()
Ik vraag me sowieso af wat ze in BB doet aangezien geen enkele bewoner haar interesse trekt.
Dan kun je hormonaal en in de war zijn, ze lijkt wel contact gestoord.
Er zitten idd enkele mensen op dit forum zonder enig invoelingsvermogenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:15 schreef Roache_ het volgende:
Och arme Tanja.... Je moet wel een psychopaat zijn wil je dit niet enigszins aangrijpend vinden...
Arm kind, ik hoop maar dat ze naar huis gaat.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:14 schreef Maerycke het volgende:
Kan iemand even wat screencaps doen? (voor op de Fok BB BLog)
Zoals APK al treffend zei: autistisch. 0,00000 % interesse in anderen. Tanja's wereldje is ZEER klein.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
Dan kun je hormonaal en in de war zijn, ze lijkt wel contact gestoord.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:15 schreef kinito_mendez het volgende:
Dit is niet normaal meer! Waar wacht bb nou nog op, dat ze helemaal instort?
Ik vind nou toch echt dat ze moeten ingrijpen en haar moeten kalmeren. Ze hebben wel verantwoording voor haar!
Ik vind dit echt heel zielig, ze houdt gewoon niet op met huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |