Ow Talpa houdt niet voor niets de streams er op gericht das idd publiciteitsgeilheid.. maar het verdriet van Tanja is volgens mij wel heel erg echt en oprecht... die had nooit de impact verwacht van deelname hieraan.. en dat beseft ze nu dus wel..quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Bingo, kon ze dat weken geleden niet bedenken?
Dan heb je wel hersens denk ik![]()
Duh het is 1 kijkcijfer-publiciteitstunt om BB nieuw leven in te blazen.
Ze stellen haar ook alleen vragen over de baby, over de ex, over de zwangerschapsklachten etc etc.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze heeft mazzel dat mensen überhaupt die interesse tonen.
In het dagelijks leven hou je geen vrienden over zo, als alles over en om jou gaat, elke dag weer, want oh jee alleen zwanger zijn is het allergrootste probleem in de wereld![]()
Iemand moet nu toch echt even het fatsoen nemen om bij d'r te gaan kijken. Desnoods roept BB iemand ertoe op. Tanja heeft nu echt steun nodig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat ze niet weten dat ze huilt.
En dat ze zelf niet in staat is steun te vragen.
http://bigbrother.fok.nl/blog/284quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:08 schreef portable het volgende:
Kan iemand mij een KORTE SAMENVATTING geven, waarom tanja huilt? Hebben mensen zitten roepen dat het een meisje word?
Helemaal waar!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze stellen haar ook alleen vragen over de baby, over de ex, over de zwangerschapsklachten etc etc.
De anderen kunnen net zo goed eens een ander onderwerp aansnijden natuurlijk, als ze haar in een gesprek willen betrekken.
Ik ben het helemaal eens, hoor, met je , maar ik vind de anderen ook wel enige "verantwoordelijkheid" hebben in deze.
Zij behandelen haar net zo goed enkel als een zwangere vrouw, en niet als een vrouw.
Ik snap en zie ook wel dat het echte tranen zijn, maar BB is sowieso een rollercoasterride psychisch, laat staan als je zwanger bent.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ik volg BB eerlijk gezegd alleen via de streams en Fok, heb vanavond voor het eerst op tv gekeken.
Maar er wordt eigenlijk alleen maar op d'r gescholden vanaf dag 1 en ik vind de manier waarop ze zwanger is geworden echt stom en het roken nog stommer. Maar ik vind dit wel zielig.
Dit zijn geen krokodillentranen, dit is echt verdriet.
(ja, ik weet het, ben een softie)
Denk je dat ze een mes in haar buik boort ofzo? Vanwege het drama dat ze nu het geslacht weet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:08 schreef EmjaY het volgende:
Nog meer mensen het idee dat het wel eens fout kan gaan met Tanja?
Ze is labiel genoeg voor gekke acties
Hoeveel hoogzwangere vrouwen ken jij die zich 'sociaal gedragen'?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ze heeft zich niet echt sociaal gedragen vanaf dag 1.
Denk jij echt dat zij dusdanig intelligent is om dat soort gedachtes te hebben?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef Ireth het volgende:
zwangere Tanja.. die nu pas beseft dat haar zwangerschap niet alleen van haar is, maar gekocht door Talpa nu van heel nederland is... Van iedereen in Nederland, behalve van haar... Dat besef valt haar heel zwaar.. ze ligt helemaal alleen te huilen...
heeft niks met softie te maken.....kijk er zijn grenzen....ik denk dat Tanja het allemaal wat heeft onderschat.....haar gevoelens worden alle kanten opgeslingerd de laatste tijd....vorige week die steigerbouwer in beeld.....de uitkomst dat het een meisje is....mams aan de telefoon gehad.....ze breekt nu..........en goed ook....ze heeft volgens mij nu ook ff hulp nodig....en niet een of ander schouderklopje omdat het moet..................ik ben ook geen Tanja fan.....maare...kijk en oordeel zelf...................quote:
Geloof me, als Rob het had geweten, had hij al lang naast haar gezeten. Maar hij is nu te druk met een verhaal over zichzelf.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:09 schreef Jane het volgende:
Ik begrijp echt niet dat er niet iemand bij haar gaat kijken hoor. Hoeft het echt niet je grootste vriendin voor te zijn.
Ja, precies, zo ervaar ik het ook al ik de streams bekijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:08 schreef milagro het volgende:
Zij behandelen haar net zo goed enkel als een zwangere vrouw, en niet als een vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |