Tijdelijk hoor...quote:
kumbaya my lord.. cumbayaaa ojee.. alweer het verkeerde pad op geslagen..quote:Op donderdag 8 september 2005 23:21 schreef creno het volgende:
*zingt: "we are all together now...*
Hehequote:Op donderdag 8 september 2005 23:21 schreef creno het volgende:
*zingt: "we are all together now...*
oeh jah.. ik ben een jap met de zoenziektequote:Op donderdag 8 september 2005 23:22 schreef Cybart het volgende:
petre heeft zich nu wel veraden alszijnde de 5de klasser in het verhaal
.... Sjoko-shake!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:24 schreef petre86 het volgende:
enzovoort.. zandvoort, amersfoort, stenen fort, baksteen, grote teen, jubelbeen, winterpeen, schizofreen, jij hier?
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
oeh jah.. ik ben een jap met de zoenziekte
*Knoflook, kruisen, spiegels, essenhouten staken, een zak rauwe erwten aan wax geef*quote:
ik zeur niet..... ik ben een eikelquote:Op donderdag 8 september 2005 23:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
dankje, ik vindt jou ook wel heel erg lief
als je niet zo'n zeur was dan he![]()
Ow.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:28 schreef petre86 het volgende:
ik verveel me, is het te merken?
sommige mensen zijn te rustig op msn
Zelf kennis is goedquote:Op donderdag 8 september 2005 23:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zeur niet..... ik ben een eikel
Herken de homo is op herhaling nuquote:Op donderdag 8 september 2005 23:28 schreef petre86 het volgende:
ik verveel me, is het te merken?
sommige mensen zijn te rustig op msn
die kutkikker leverde me wel de grootste "dowload hit" tot nu toe op...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:28 schreef Stroekie het volgende:
Cybart
wil je nog vaker met je vingers aan DJ Jose zitten![]()
die Stepping vind ik heel wat beter voor mijn oren dan die ellendige kikker![]()
Heb je die remixes allemaal ergens staan dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
die kutkikker leverde me wel de grootste "dowload hit" tot nu toe op...
DJ Jean kwam op de 2e plaats en DJ Jose op de tweede...
maar ik geef toe dat ie meer in mn straatje past
Je bedoeld dat je muziek ergens te halen valt?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
die kutkikker leverde me wel de grootste "dowload hit" tot nu toe op...
DJ Jean kwam op de 2e plaats en DJ Jose op de tweede...
maar ik geef toe dat ie meer in mn straatje past
helaas.. mis geschoten.. pomp eerst nog 30x om je volgende poging te doen!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
vrouwen vallen op klootzakken
mannen op eikels
match made in heaven
Petre86Cybart
ik kwam ze gewoon tegen met edonkeyquote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je die remixes allemaal ergens staan dan?
Hey, dat was MIJN tekst ja..quote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je muziek ergens te halen valt?
nee, maar het valt via een aantal wegen allemaal wel in de gaten te houden hoe het zich verspreidquote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je die remixes allemaal ergens staan dan?
Ohhhhwww.. doe's niet zo náár!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Haai...
I'm back.Nu nog blauw worden en uit een Broabants gehucht komen, qua gedrag.
ohw..quote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, maar het valt via een aantal wegen allemaal wel in de gaten te houden hoe het zich verspreid
ze zoeken nog een mod op onzin.. hoef je toch maar 1 week te blijven.. ben je gelijk blauwquote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Haai...
I'm back.Nu nog blauw worden en uit een Broabants gehucht komen, qua gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |