nja jij ging er over door.... en nu weer...quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jij dusweet ik dat ook weer, nou kap dan met dat geouwehoer hier over PI's enzo dat gaat helemaal nergens over
gaan we nou nog trouwenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:02 schreef Talietje het volgende:
[..]
ga er nou niet steeds op in mên!
kap nou maarquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:09 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
nja jij ging er over door.... en nu weer...
trouwens dit hele topic gaat nergens over
graag gedaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
kap nou maar![]()
nee het gaat nergens meer over omdat jij en die mod het verpest hebben![]()
dump die anderquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:11 schreef Talietje het volgende:
nee sorry ik heb een ander
maar we kunnen wel vrienden blijven?
kangaroesquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dump die anderdan emigreren we naar australie en gaan we kangoeroes fokken
of stelen Dieven stelen kangoeroe uit dierentuinquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dump die anderdan emigreren we naar australie en gaan we kangoeroes fokken
maar ik vond hem zo liefquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:13 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
of stelen Dieven stelen kangoeroe uit dierentuin
hoezo verpest?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
kap nou maar![]()
nee het gaat nergens meer over omdat jij en die mod het verpest hebben![]()
Jij moet niet zo gemeen tegen mij doen, jij woont ook in Assen, dropsgenoten horen lief tegen elkaar te zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
hoezo verpest?
Krijg je zomaar gratis een stuk kwaliteit in je fantopic en dan noem jij het verpest
Wat ben jij voor baggeruser?
Dat valt me weer vies tegenquote:Op zondag 11 september 2005 12:22 schreef VaderJacob het volgende:
Heb ik nou gewoon je topic gemist.
![]()
![]()
DRIBBEL
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 12:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat valt me weer vies tegen
je hebt een leuke discussie gemist
waarschijnlijk zou je het toch niet snappen, dus laat inderdaad maar zittenquote:Op zondag 11 september 2005 12:49 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik ben te lui om te lezen waar ging het over
quote:Op zondag 11 september 2005 12:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk zou je het toch niet snappen, dus laat inderdaad maar zitten
kwam eropneer dat ik gelijk had en NJ niet![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 13:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik niet in ieder geval, maar ik word ook niet geslagen door mijn ex![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 15:29 schreef tho_Omas het volgende:
Hij gaat gitaar spelen.
Ik speel al gitaarquote:Op zondag 11 september 2005 15:29 schreef tho_Omas het volgende:
Hij gaat gitaar spelen.
gitaar spelen is tofquote:Op zondag 11 september 2005 15:29 schreef tho_Omas het volgende:
Hij gaat gitaar spelen.
wat voor gitaar moet ik kopenquote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik speel al gitaar
goed topic![]()
ja waarom doe je datquote:Op zondag 11 september 2005 16:49 schreef tho_Omas het volgende:
En ik zie dat, geloof me..
spam-alert
JIJ MAG ALTIJD ALLE DINGES HEBBEN EN IK NOOIT VERDULLEME, ALS IK EENS EEN DING OPEN IS HET BINNEN EEN MINUUT SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!! RACISTEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!! FASCISTEEEEENNN!!!!!!!!quote:
ik wil voor ongeveer 200 gitaar + versterkertjequote:Op zondag 11 september 2005 17:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die van mij 700 euro
Maar je hebt ook prijsklassen
Je kan best goedkoop beginnen
Dat is best te doenquote:Op zondag 11 september 2005 18:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik wil voor ongeveer 200 gitaar + versterkertje
Ik ga woensdag naar Feedback in Rotterdam daar een beetje rondkijken, die mensen kunnen vast wel goed vertellen wat ik nodig hebquote:Op zondag 11 september 2005 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is best te doen
Moet je eens in een muziek winkel een kijkje nemen !
Ik ben naar Belgie gegaan.quote:Op zondag 11 september 2005 18:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga woensdag naar Feedback in Rotterdam daar een beetje rondkijken, die mensen kunnen vast wel goed vertellen wat ik nodig heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |