Verkapte "kijk mij NJ's hielen eens likken"postquote:Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Jij bent typisch zo iemand diegeliefd wil zijn
. Zonder eigen mening zeg maar. Zo'n soort jaguarized
en NJ en ik zijn de enige in dit hele topic die PI's gebruiken. Dat zegt ook wat over het niveau
ja PI's zegt echt wat over het niveauquote:Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Jij bent typisch zo iemand diegeliefd wil zijn
. Zonder eigen mening zeg maar. Zo'n soort jaguarized
en NJ en ik zijn de enige in dit hele topic die PI's gebruiken. Dat zegt ook wat over het niveau
Het overgrote gedeelte van de users hier heeft een Usernummer van boven de 100000. En niemand gebruikt de PIquote:Op donderdag 8 september 2005 23:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het zegt vooral dat jullie een stel newbies zijn van de tijd dat PI's pas een keer in trek kwamen.
gebruik forumtoolsquote:Op donderdag 8 september 2005 23:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja PI's zegt echt wat over het niveau![]()
ik gebruik ook nooit PI's omdat ik alleen in snel reageren typ, behalve bij quotes dan
En waarom zou je die dan moeten gebruikenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:43 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Het overgrote gedeelte van de users hier heeft een Usernummer van boven de 100000. En niemand gebruikt de PI
Ik zeg niet dat het moet! Maar de meeste baggerusers gebruiken ze niet. En aangezien ik ze in dit topic weinig zie. Betekend dat er veel Baggerusers aanwezig zijn. En dat zegt inderdaad veel over het niveau :'_quote:Op donderdag 8 september 2005 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En waarom zou je die dan moeten gebruiken![]()
idd wie kijkt er nou naar PI´squote:
stfu kutnewbiequote:Op donderdag 8 september 2005 23:45 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het moet! Maar de meeste baggerusers gebruiken ze niet. En aangezien ik ze in dit topic weinig zie. Betekend dat er veel Baggerusers aanwezig zijn. En dat zegt inderdaad veel over het niveau :'_
Misschien geen offence, maar ga niet op anderen zeiken. Zeker niet op de mensen die jouw gebagger in toom moeten houden. Die door jouw posts heen moeten ploegen om het leuk te houden voor anderen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja ik ben ook een kutuser, no offence
Laat ik even niet ingaan op het doodverwensingsgedeelte, maar hij heeft een punt. Jouw gebagger ergert een hoop users. Ik spreek dat nu uit, hij doet dat ook.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom verlaag je je dan om in dit topic te posten, ga lekker op het spoor spelen of zo
veel normale users ook niet hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 23:45 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het moet! Maar de meeste baggerusers gebruiken ze niet. En aangezien ik ze in dit topic weinig zie. Betekend dat er veel Baggerusers aanwezig zijn. En dat zegt inderdaad veel over het niveau :'_
Op wie zeik ik danquote:Op donderdag 8 september 2005 23:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Misschien geen offence, maar ga niet op anderen zeiken. Zeker niet op de mensen die jouw gebagger in toom moeten houden. Die door jouw posts heen moeten ploegen om het leuk te houden voor anderen.
[..]
Laat ik even niet ingaan op het doodverwensingsgedeelte, maar hij heeft een punt. Jouw gebagger ergert een hoop users. Ik spreek dat nu uit, hij doet dat ook.
Maar baggerusers per definitie nietquote:Op donderdag 8 september 2005 23:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
veel normale users ook niet hoor
Meer kutnewbie dan dit worden de reacties niet en hij loopt toch echt al een heel stuk langer op Fok rond dan jij.quote:
hap hap hapquote:Op donderdag 8 september 2005 23:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Meer kutnewbie dan dit worden de reacties niet en hij loopt toch echt al een heel stuk langer op Fok rond dan jij.
Op mij om te beginnen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Op wie zeik ik dan![]()
dat is geen doodverwensing, ik hoop gewoon dat jij je een beetje vermaakt![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:49 schreef Tobbes het volgende:
Ik snap niet dat ik geen fantopic heb. Maar dat schijnt wel te bestaan in het gesloten forum voor de crew.
Je kan nu leuk "hap hap" roepen. Je kan ook de hint zien.quote:
En hoe weet jij zo zeker dat hij hier langer rondlooptquote:Op donderdag 8 september 2005 23:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Meer kutnewbie dan dit worden de reacties niet en hij loopt toch echt al een heel stuk langer op Fok rond dan jij.
Ga eens kijken in oude topics... bijvoorbeeld rond het jaar 2002... (topicnummer 10.000).quote:Op donderdag 8 september 2005 23:43 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Het overgrote gedeelte van de users hier heeft een Usernummer van boven de 100000. En niemand gebruikt de PI
Laat hem maarquote:Op donderdag 8 september 2005 23:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ga eens kijken in oude topics... bijvoorbeeld rond het jaar 2002... (topicnummer 10.000).
Niemand gebruikt een PI (zelfs niet de grote PI-promotor -slash- postopkrikkip Qyroz niet)... Juist de mensen die het wèl doen zijn de newbies.
Er was 'n jaartje terug ineens een hype om PI's te gaan gebruiken en er is nog altijd een ploegje meelopers die dat doen... Onzin, natuurlijk, om de posts van de mensen die het niet doen dan maar van mindere kwaliteit te noemen, omdat ze toevallig niet een van die meelopers zijn...
Dat lees ik, dat zie ik, dat merk ik. Allemaal dingen die gaan opvallen als je wat langer rondloopt hier. Net zoals dat het baggeren dan wat minder wordt.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En hoe weet jij zo zeker dat hij hier langer rondloopt
omdat ik er weet ik het hoelang over heb gedaan voordat ik een account heb aangemaakt zekerquote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat lees ik, dat zie ik, dat merk ik. Allemaal dingen die gaan opvallen als je wat langer rondloopt hier. Net zoals dat het baggeren dan wat minder wordt.
Nogmaals, pak die hint en let er op..
Posticon... da's dat plaatje boven de post ,waar standaard eenquote:
staat.
Die hype is van wat meer jaren terug. De usuals. Die zorgden voor de hype rond de PI's. En terecht, het verduidelijkt een post.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ga eens kijken in oude topics... bijvoorbeeld rond het jaar 2002... (topicnummer 10.000).
Niemand gebruikt een PI (zelfs niet de grote PI-promotor -slash- postopkrikkip Qyroz niet)... Juist de mensen die het wèl doen zijn de newbies.
Er was 'n jaartje terug ineens een hype om PI's te gaan gebruiken en er is nog altijd een ploegje meelopers die dat doen... Onzin, natuurlijk, om de posts van de mensen die het niet doen dan maar van mindere kwaliteit te noemen, omdat ze toevallig niet een van die meelopers zijn...
Of de term 'baggerusers'... Get fucked! Zelfs Qyroz gebruikt PI's en da's toch echt de baggeruser pur sang...
Ik bedoelde ook mezelf.quote:
Die eerste zin is niet echt nederlands, maar probeer het baggeren tot een minimum te beperken.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
omdat ik er weet ik het hoelang over heb gedaan voordat ik een account heb aangemaakt zekerMaarja het is goed met je, einde discussie.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Die hype is van wat meer jaren terug. De usuals. Die zorgden voor de hype rond de PI's. En terecht, het verduidelijkt een post.
Voor de oude garde zal ik een PI argument nooit gebruiken om zijn of haar posts van met een kwaliteit te bestempelen, maar voor de newbies van vandaag de dag is het een handig middel om te zien hoe men het forummen op pikt.
Niemand die ernaar kijktquote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef Talietje het volgende:
rot toch opdie dingen zijn er om gebruikt te worden
Jij niet en daarom ben je een teringuser.quote:
ja gewoon er tussen komen als 2 mensen praten over iets waar je de ballen verstand van hebt. Goed manquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij niet en daarom ben je een teringuser..
de hype van wat meer jaren terug was geen hype... heeft hoogstens een maandje echt stand gehouden... Hee... zelfs ik heb een poging gedaan om het PI-gebruik wat te stimuleren... Mensen hadden er blijkbaar geen belang bij, dus laat dan maar... 't is echt pas een jaartje/ anderhalf jaartje dat het PI-gebruik echt sterk is toegenomen... (en dan heb ik het niet over het PI gebruik waarbij je alleen een quote plaatst en via de PI je mening geeft)quote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Die hype is van wat meer jaren terug. De usuals. Die zorgden voor de hype rond de PI's. En terecht, het verduidelijkt een post.
Voor de oude garde zal ik een PI argument nooit gebruiken om zijn of haar posts van met een kwaliteit te bestempelen, maar voor de newbies van vandaag de dag is het een handig middel om te zien hoe men het forummen op pikt.
ga er nou niet steeds op in mênquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij niet en daarom ben je een teringuser..
Laten we niet doen alsof PI's heel belangrijk zijn , kom op zegquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:01 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ja gewoon er tussen komen als 2 mensen praten over iets waar je de ballen verstand van hebt. Goed man [afbeelding]
Jij vind jezelf nogal wat hequote:Op vrijdag 9 september 2005 00:01 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ja gewoon er tussen komen als 2 mensen praten over iets waar je de ballen verstand van hebt. Goed man [afbeelding]
owkeej excuses aanvaardquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij vind jezelf nogal wat heIk haat dat soort mensen sorry
jij dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:06 schreef zalmsalade het volgende:
En ik heb trouwens niks persoonlijks tegen jou. Raad maar eens 1x wie er hier als SuperJeffrey gepost heeft.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |