quote:Op donderdag 8 september 2005 23:09 schreef Gebs het volgende:
Woohoo Dribbel_ is de beste![]()
Ik heb zelfs zijn telefoonnummer![]()
NIet in je eigen fantopic tochquote:Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mijn fipo's worden altijd verwijderdmaar ja
Dribbel_quote:Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef tonks het volgende:
"Wie?"
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dribbel_
Hij heeft een paar puike topics op zijn naam staan.
En een coole avatar
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als jij je eigen topics krijgt, dan kan ik niet achterlopen natuurlijk![]()
ik waardeer jou usericon heel ergquote:
Geboortedatum: 1987-08-04.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan mag jij blijven, maar ga je naar PUB
en de zalm niet koudquote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef zalmsalade het volgende:
Het zal me de pis niet lauw maken
Je bent een kutuser. Sorry.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en toch meer geliefd dan dat jij bent![]()
het spijt me voor je knul
Geboortedatum: 0000-00-00quote:
uhm omdat 4 josti's in een topic posten wil niet zeggen dat je geliefd bentquote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en toch meer geliefd dan dat jij bent![]()
het spijt me voor je knul
Nee ik wil ook geen mod wordenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Je bent een kutuser. Sorry.
En modden maakt je niet geliefd, want de baggeraars (jij dus) zullen het nooit met je eens zijn.
Gast ik wil ook nooit en te nimmer mod wordenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:35 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
uhm omdat 4 josti's in een topic posten wil niet zeggen dat je geliefd bent
Jij bent typisch zo iemand die nooit en te nimmer mod zal worden.
Zoals ik al zei, de kutusers en de baggeraars.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik wil ook geen mod worden![]()
want van modden word je inderdaad niet geliefd zoals je al zei, zie hier het levende voorbeeld
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:35 schreef Talietje het volgende:
[..]
Geboortedatum: 0000-00-00
fossiel
Jij bent typisch zo iemand diequote:Op donderdag 8 september 2005 23:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gast ik wil ook nooit en te nimmer mod worden
ja ik ben ook een kutuser, no offencequote:Op donderdag 8 september 2005 23:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de kutusers en de baggeraars..
je vergeet 'levend voorbeeld'quote:Op donderdag 8 september 2005 23:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de kutusers en de baggeraars..
Waarom verlaag je je dan om in dit topic te posten, ga lekker op het spoor spelen of zoquote:Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Jij bent typisch zo iemand diegeliefd wil zijn
. Zonder eigen mening zeg maar. Zo'n soort jaguarized
en NJ en ik zijn de enige in dit hele topic die PI's gebruiken. Dat zegt ook wat over het niveau
Het zegt vooral dat jullie een stel newbies zijn van de tijd dat PI's pas een keer in trek kwamen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Jij bent typisch zo iemand diegeliefd wil zijn
. Zonder eigen mening zeg maar. Zo'n soort jaguarized
en NJ en ik zijn de enige in dit hele topic die PI's gebruiken. Dat zegt ook wat over het niveau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |