Ja inderdaad. Volgens het ene onderzoek werkt de Nederland gem. 2 uu per dag effectief, volgens het andere onderzoek zijn wij zo'n beetje de productiefste werknemers ter wereld (geloof ik). Zou dat allemaal door het relaxte sfeertje komen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:37 schreef Myers het volgende:
Ik vind je een beetje een zeikerd TS, de meeste mensen werken sowieso al genoeg uren in een week en een beetje afwisseling doet meer goed dan kwaad, of wil je van die hersendode werknemers die zich net een slaaf voelen?
Precies, je gaat je toch niet uit je naat werken voor hetzelfde salaris?!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:37 schreef Myers het volgende:
Ik vind je een beetje een zeikerd TS, de meeste mensen werken sowieso al genoeg uren in een week en een beetje afwisseling doet meer goed dan kwaad, of wil je van die hersendode werknemers die zich net een slaaf voelen?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:30 schreef Grk het volgende:
Lekker fokken op het werk en zeiken in de klaagbaak is ook goed voor tegen de stress !
Fok is goed voor de economiequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Volgens het ene onderzoek werkt de Nederland gem. 2 uu per dag effectief, volgens het andere onderzoek zijn wij zo'n beetje de productiefste werknemers ter wereld (geloof ik). Zou dat allemaal door het relaxte sfeertje komen?![]()
![]()
Je mag blij zijn dat er nog überhaupt een internetverbinding opstaatquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef BobbyB het volgende:
Bij ons hebben ze alles geblocked wat "forum", "forums" etc begint en CGI proxy's werken niet met FOK!
Ik kan alleen op de FP relschoppen, over marrokaanse lesbrieven enzo...
Dat moet zelfs, het is een internationaal bedrijfquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:21 schreef r4uz het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat er nog überhaupt een internetverbinding opstaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |