wat heb jij nou weer op je avatar manquote:Op woensdag 14 september 2005 19:30 schreef Svensational het volgende:
En vandaag weer dat gezeik met Kyra en Shirina.
Die 45-jarige spleettand-hunk?quote:
Vandaar die stemquote:Op woensdag 14 september 2005 19:56 schreef Svensational het volgende:
Ah, Iris geeft eindelijk toe dat ze vroeger een man is geweest!
Big Brotherquote:Op woensdag 14 september 2005 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat heb jij nou weer op je avatar man
Ja, dat dacht ik gister ook te zien, volgens mij had Brombeertje dat laats ook verteld in die spoilers van 'mquote:OT: ach, ONM is wel geinig op het moment. Ik heb zo'n vermoeden dat Tonnie verliefd gaat worden op Eilf, zijn er meerderen die hier zo over denken?
Braziliaanse hoerensite van Julia.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:57 schreef DeTolk het volgende:
Volgens mij opent Frommel Jr de verkeerde website
Nou ... dan hebben ze haar wel goed verbouwd.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:56 schreef Svensational het volgende:
Ah, Iris geeft eindelijk toe dat ze vroeger een man is geweest!
Al van de schrik bekomen?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nou ... dan hebben ze haar wel goed verbouwd.
Met dank aan zijn lieve vrouwtje....quote:Op woensdag 14 september 2005 19:57 schreef DeTolk het volgende:
Volgens mij opent Frommel Jr de verkeerde website
Ach, Kelly van der Veer en Sharon Cohen (Dana International) zijn toch ook goed gelukt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend![]()
[ Bericht 60% gewijzigd door brombeertje_soaps op 15-09-2005 22:13:16 ]
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Donderdag 29-09-2005 weer geen ONM i.v.m. voetbal.
Als ze de woensdag ervoor weer een FOK-grapje uithalen, wil ik het wel door de vingers zien:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:25 schreef Svensational het volgende:
Worden die afleveringen nog ingehaald of niet???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |