Tja, waarom zou Estelle Frommel willen verleiden danquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Als ik Frommel Jr. was zou ik die Estelle eens goed nemen!
Ja, ik!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:11 schreef jorryt het volgende:
heeft iemand misschien het beginliedje zegmaar op zn pc?
Omdat ze die ouwe lul maar een ouwe lul vindt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
Tja, waarom zou Estelle Frommel willen verleiden dan.
quote:
Handen af van Shirientje!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:08 schreef Vivi het volgende:
Shirina..ga es dood!
En neem Kyra het bananenhoofd mee...
kan je die mij sturen oid/ ergens hosten ? (mn mailquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed-Beter-Best-Vaffanculo
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef jorryt het volgende:
kan je die mij sturen oid/ ergens hosten ? (mn mailEr zit een copyright op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan je die mij sturen oid/ ergens hosten ? (mn mailIs bezig met Yousendit.com .... is 16 mb....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan je die mij sturen oid/ ergens hosten ? (mn mailAls het goed is krijg je nu een link.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niks zinnigs te zeggen hebt, hou dan je waffel dicht! Doe je jezelf en heel fok een plezier mee.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
ik vroeg me steeds af wie die sloerie op wiv's ava is, maar 't is Nikki
serieus????quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
ik vroeg me steeds af wie die sloerie op wiv's ava is, maar 't is Nikki
anyway wat ik even kwam melden: we hebben nog een jarige vandaag:
Sabine Koning is vandaag 32 geworden...
en Yvonne drinkt nu vast in Leeuwarden een drankje op haar
thnxquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:27 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je nu een link.
Die is duidelijk zat. Je moet eens niet zo veel zuipen!quote:Op woensdag 14 september 2005 08:24 schreef haagse_elfje het volgende:
wiv maak eens wat duidelijkere ava's
Wat is er mis met veel zuipenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die is duidelijk zat. Je moet eens niet zo veel zuipen!
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:03 schreef Svensational het volgende:
Wat is er mis met veel zuipen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |