quote:
en? was ie het waard?!quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:11 schreef Iwan1976 het volgende:
De aflevering van gisteren trok 637.000 kijkers en is daarmee, na de seizoensopener, de best bekeken aflevering van dit seizoen.
Zo bijzonder was het nou ook weer niet. Victor was wel leuk bezig, de special effects werden weer uit de kast gehaald, en Niels had problemen met zijn 'kutsysteem'.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:18 schreef babette21 het volgende:
en? was ie het waard?!
die special effects moeten natuurlijk de luxaflex compenseren, die Arjo weg wil hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Victor was wel leuk bezig, de special effects werden weer uit de kast gehaald,
Iris?!quote:en Niels had problemen met zijn 'kutsysteem'.
niet gezien, Robinson is weer begonnen en gaat nog altijd voorquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:42 schreef Lovechild het volgende:
Niemand "in shock" door een blote Aram v.d. Rest in Sterrenslag, mompelend dat hij misschien teveel zijn lul achterna liep?
Ik heb alleen de eerste aflevering gezien. Vond er geen zak aan......quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:42 schreef Lovechild het volgende:
Niemand "in shock" door een blote Aram v.d. Rest in Sterrenslag, mompelend dat hij misschien teveel zijn lul achterna liep?
ik heb het half mee gekregen, shock neequote:Op dinsdag 13 september 2005 16:42 schreef Lovechild het volgende:
Ikzelf ook niet hoor, m'n eigen vent is indrukwekkender nakendquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb het half mee gekregen, shock nee
Ja, is dat zo joh? Hmm...Aram daalt een stuk in mijn achtingquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:09 schreef babette21 het volgende:
erg lullig voor z'n vriendin, die hij toen nog had......
Das toch een acteerspel (dubbelop) om bij Marnix te komen ofzo?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:39 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat heeft die Estelle Roggenbrood toch? Vreet ze niet genoeg, zodat ze van d'r graat valt?
Ze doet het ook bij Frommel Jr.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:45 schreef pberends het volgende:
Das toch een acteerspel (dubbelop) om bij Marnix te komen ofzo?
Volgens mij is haar hele leven een grote acteerspelquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ze doet het ook bij Frommel Jr.
Als ik Frommel Jr. was zou ik die Estelle eens goed nemen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:03 schreef pberends het volgende:
Volgens mij is haar hele leven een grote acteerspel. Alleen tegen Arjo doet ze wie ze een beetje werkelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |