Je hoeft er alleen maar een paar gaatjes in te scheuren....quote:Op zondag 11 september 2005 20:50 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Jij wel dan??
En n**k*n met kleding aan gaat zo moeilijk hè?![]()
Ben je nu ook al het alter ego van Bruce Banner?quote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
Je hoeft er alleen maar een paar gaatjes in te scheuren....
quote:Op zondag 11 september 2005 20:49 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Liever met Niels...![]()
Nee, ik ben geen moderator!quote:Op zondag 11 september 2005 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Ben je nu ook al het alter ego van Bruce Banner?![]()
'Thuis' is blijkbaar de nieuwe opvangplek voor uitgerangeerde soapactrices...quote:Soapactrices gevraagd voor Thuis
Het Talpa-programma Thuis heeft er al weer twintig afleveringen op zitten. Gemiddeld trekt het programma zo'n 100.000 kijkers per dag en weet daarmee nauwelijks op te boksen tegen reeds bewezen successen als RTL Boulevard. RTL-baas Fons van Westerloo is trots op 'zijn' vooravond en voorspelt dat Talpa niet veel hoger zal scoren met haar huidige vooravond.
Wat betreft kijkcijfers heeft Boulevard dus weinig last van Thuis, maar ze raakten wel hun studio kwijt aan het nieuwe programma. Albert Verlinde: "Onze studio bleek op de eerste dag van het nieuwe seizoen bezet te zijn door de collega's van Thuis, onze rechtstreekse concurrent bij Talpa. En wij waren naar de studio ernaast verhuisd."
"Het is toch vreemd om dagelijks je concurrenten op de gang tegen te komen, en niet naar het toilet te kunnen omdat het publiek van Gordon en consorten door de gang wandelt. Nu de kijkcijfers van het nieuwe programma niet om over naar 'thuis' te schrijven zijn, is de dagelijkse ontmoeting voor de buurtjes van Thuis helemaal pijnlijk. Het is nu eenmaal niet leuk om dagelijks geconfronteerd te worden met de triomf van de buren."
John de Mol zelf onderzocht eind augustus hoe het mogelijk is dat de sterren van Thuis de kijker niet weet te boeien en voerde wat wijzigingen door. Zo mogen er geen 'zware onderwerpen' meer behandeld worden. "Na de eerste week is er besloten dat Thuis vooral een vermakelijk én vrolijk programma moet worden", verklaarde Angela Groothuizen eerder. Ook moet een bredere pool van presentatoren er voor zorgen dat men zich beter kan identificeren met de presentatoren.
Het Algemeen Dagblad bericht nu dat soapactrices Fajah Lourens en Jasmine Sendar benaderd zijn om mee te werken aan het programma. "Het lijkt me leuk om eens wat in de richting van presenteren te doen, maar voorlopig wil ik even niet meer op tv aan de gang", reageert Lourens echter, die Talpa op het oog heeft voor op de woensdagavond samen met Froukje de Both. Overigens lijkt het er op dat de positie van Victoria Koblenko wankelt als presentatrice van Thuis. Volgens de geruchten zou Talpa Koblenko niet in het huidige presentatiekwartet vinden passen.
bron
GADVER!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 21:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
kijk ik hoef haar ook niet naakt naakt te zien, bhtje is zat...want anders word het wel een hele scary soap. Sowiezo combi van joyce en hugo![]()
![]()
Dat kenquote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Je hoeft er alleen maar een paar gaatjes in te scheuren....
ik vond het nog wel zo een leuk programma....quote:Op maandag 12 september 2005 07:34 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
'Thuis' is blijkbaar de nieuwe opvangplek voor uitgerangeerde soapactrices...
tsja je moet wat, nu 'Costa!' ermee op is gehouden.
Angela Groothuizen is inderdaad leuk.quote:Op maandag 12 september 2005 18:06 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vond het nog wel zo een leuk programma....
Een erectie is jouw maatstaaf?quote:Op maandag 12 september 2005 19:38 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nikkie is weer okay, vandaag.....
Verder dan een cupje b komt ze denk ik nietquote:Op maandag 12 september 2005 19:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
I.c.m. twee lekkere dikke tieten!
Ze heeft 75Cquote:Op maandag 12 september 2005 19:48 schreef pberends het volgende:
Verder dan een cupje b komt ze denk ik niet.
Oh. Waarom zijn er eigenlijk geen kontmaten?quote:
Jij bent in de war met Kyra. Ze heeft een paardenaars en mierentietjes.quote:Op maandag 12 september 2005 20:09 schreef pberends het volgende:
Oh. Waarom zijn er eigenlijk geen kontmaten?
Ja, hij komt hier vandaan doosquote:
Roelie Westerbeek was weer eens aan de beurt.quote:Op maandag 12 september 2005 19:48 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zijn de figuranten weer gerecycled? Die zieke vrouw was een patiënte van Vic Kever toen hij PC werd en ze was de tante van Floris, de "zoon" van Wouter Lansink.
quote:Op maandag 12 september 2005 20:23 schreef Svensational het volgende:
Ja, hij komt hier vandaan doos!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |