quote:Op donderdag 15 september 2005 20:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat voetbal wel boeiend is?
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar dr is niks leukers dan ONMAls PSV vnaaft nou eens had moeten voetballen ala
maar feyenoord, heerenveen en .. ??
![]()
Hm,, dat wel maar ONM blijft leuker dan al dat gevoetbalquote:Op donderdag 15 september 2005 22:43 schreef LeefbaarFok het volgende:
Alles is beter dan ADO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat niet, maar wie weet komt het nog...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:36 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wat moet dat moet...
zeg nou eerlijk zo boeiend is ONM de laatste tijd niet![]()
Pluisje, je hebt weer eens gelijk....quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:21 schreef -Marlii- het volgende:
Hm,, dat wel maar ONM blijft leuker dan al dat gevoetbal![]()
Ach, neuken is voor haar zo normaal dat ze er niet meer bij nadenkt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
Julia: "Ik zit niet in een fucking complot met je vader"
Nou...
Ik vind dat die twee wel een paar lekkere poten hebben, onder die korte rokjes.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:49 schreef Mvnl het volgende:
Jeee... de olijke tweeling heeft tekst!
Lijkt het verdacht veel opquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
Het was dus geen grap?
Het geluid liep niet helemaal goed bij die scenequote:Op vrijdag 16 september 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
Julia: "Ik zit niet in een fucking complot met je vader"
Nou...
Ja, Joyce moet nog even leren articuleren, ging haar idd niet al te best afquote:
Nope... Ik denk dat Iris geboren is met zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtsdelen. Haar vader heeft toen de beslissing genomen om een meisje van haar te maken. Iris voelt zich echter man en daarom haat ze haar vader.... Of haar vader heeft destijds de benen genomen omdat hij het niet kon handelen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
Het was dus geen grap?
Ze praat als Eddy Wally. Slaat eerst de bek op en neer en dan komt er pas geluid.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
Het geluid liep niet helemaal goed bij die scene![]()
Dat komt door haar klapperend kunstgebitquote:Ja, Joyce moet nog even leren articuleren, ging haar idd niet al te best af.
Pa Overbeek heeft haar eerst "uitgeprobeerd" en toen laten verrekken.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Nope... Ik denk dat Iris geboren is met zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtsdelen. Haar vader heeft toen de beslissing genomen om een meisje van haar te maken. Iris voelt zich echter man en daarom haat ze haar vader.... Of haar vader heeft destijds de benen genomen omdat hij het niet kon handelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |