Nee, Bridget zei dat er altijd minimaal 3 genomineerden zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:48 schreef Martijn31 het volgende:
Ok loop even mijn quotes te verknallen hier
Scanman, als er 2 met 3 waren en 3 met 2 dan waren er toch maar 2 genomineerden geweest ?
ik vind dat tenminste een faire reden, Lieske praat ook alleen over zichzelf, verzamelt een hoop steun, maar geeft zelf niets.quote:
Ok, in dat geval heb ik niets gezegdquote:Op donderdag 8 september 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bridget zei dat er altijd minimaal 3 genomineerden zijn.
Ze kwam amper uit haar woorden. Blijkbaar omdat ze wist dat ze uit haar nek zat te zwetsen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:47 schreef sannuh het volgende:
Wat een domme motivatie van Linda.. ze is JALOERS op Lieske... Dat met nu denken alle mannen dat Lieske ze leuk vindt
uh... 2 + 3 = ???quote:Op donderdag 8 september 2005 20:48 schreef Martijn31 het volgende:
Ok loop even mijn quotes te verknallen hier
Scanman, als er 2 met 3 waren en 3 met 2 dan waren er toch maar 2 genomineerden geweest ?
Dan vliegt ze eruit.quote:
Ook goed, tochquote:Op donderdag 8 september 2005 20:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee niet saboteren hij werkte niemand tegen.
hij deed gewoon niks.![]()
en dan? die gaat er niet uit hoor...quote:
Rob 2x??quote:Op donderdag 8 september 2005 20:49 schreef sannuh het volgende:
Ik denk dat Ralph, Rob, Tanja en Rob de anderen zijn
Doelde er meer op dat Ingrid in de streams zei dat er sinds de proefnominaties veel veranderd is. Mijn gevoel zegt dat ze in de dkb toch weer heeft lopen switchen, maar goed.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind dat tenminste een faire reden, Lieske praat ook alleen over zichzelf, verzamelt een hoop steun, maar geeft zelf niets.
er zijn er 5 genomineerd , dus zo veel boeit deze nominatie dus helemaal niet of half BB kijkend NL moet zich "intens" aan Lieske storen, en dat doen ze denk ik niet
als Chantal erbij zit, gaat die eruit, of ze moet in de loop vd week zich revancheren
Zouden ze haar laten gaan denk je?quote:
De 1ne is zijn extra beenquote:
ze zei dat er veel veranderd was, maar niet haar stem toch perséquote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Doelde er meer op dat Ingrid in de streams zei dat er sinds de proefnominaties veel veranderd is. Mijn gevoel zegt dat ze in de dkb toch weer heeft lopen switchen, maar goed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |