ik gok (hoop) op Lieske i.p.v. Ralphquote:Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef Greetings het volgende:
Ik denk dat Tanja en Ralph genomineerd worden.
Ralph zeker, die kreeg een hele promo uitzending.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef Greetings het volgende:
Ik denk dat Tanja en Ralph genomineerd worden.
Dat hoop ik ook. Ralph is okquote:Op donderdag 8 september 2005 20:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik gok (hoop) op Lieske i.p.v. Ralph
Een nieuwe ?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:23 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
navond
ik heb bb niet echt gevolgd vandaag, is het echt zo dat er vanavond een nieuwe bewoner bijkomt?
...toch niet Marcel (ex-Dido) hè...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:23 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
navond
ik heb bb niet echt gevolgd vandaag, is het echt zo dat er vanavond een nieuwe bewoner bijkomt?
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef Dr_Greene het volgende:
Ben benieuwd of de internet uitzending vanavond beter gaat dan vorige week....
Speculaties, opgewekt door BB zelfquote:Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef golfer het volgende:
Waar halen jullie die informatie dat er een nieuwe bewoner bijkomt vandaan?
Leroyquote:Op donderdag 8 september 2005 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Leroy of Walter toch
Nou echt veel heb je daar niet aan gemist. Zelfs live in de studio leek het te bufferen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef Dr_Greene het volgende:
Ben benieuwd of de internet uitzending vanavond beter gaat dan vorige week....
http://www.talpa.tv/big-brother/live_camera5.htmlquote:Op donderdag 8 september 2005 20:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
welke URL mpet ik hebben voor na de live uitzending?
...ook wel desinformatie genoemd in BB-termen...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:32 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Speculaties, opgewekt door BB zelf
http://bigbrother.fok.nl/blog/243
ik bedoel de garnier stream. die kan ik wel fullscreen kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:33 schreef Showtime het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/big-brother/live_camera5.html
zie mijn postquote:Op donderdag 8 september 2005 20:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik bedoel de garnier stream. die kan ik wel fullscreen kijken
Met dit shirtje en regelmatig naar voren leunen mag ze blijvenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:34 schreef Dr_Greene het volgende:
Kunnen we ook Bridget nomineren???
Roepen ze in haar kut 'Wie is de hoer van Talpa?'quote:Op donderdag 8 september 2005 20:34 schreef vw_caddy het volgende:
K*t, komt vanavond dus wel een live echo van 'De Buik'.Zij weer blij met de aandacht
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roepen ze in haar kut 'Wie is de hoer van Talpa?'
Hoor je als echo :
'Tanja tanja tanja.'
mwa deze zit tenminste niet aan de drank(patty) of drugs(Rolf)quote:Op donderdag 8 september 2005 20:34 schreef Dr_Greene het volgende:
Kunnen we ook Bridget nomineren???
extra sms geld voor Talpa in het laadjequote:Op donderdag 8 september 2005 20:36 schreef teamlead het volgende:
5 genomineerden???? jezus.... da's wel erg veel....
5 volgens Bridget.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:35 schreef teamlead het volgende:
worden er nu2 of 3 mensen genomineerd?
zal ons een worst wezenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil even zzeggen dat ik roel wel een schatje vind
Ze kan haar ei niet kwijt.quote:
Buik kon al niet verder dalen... Maar Linda wel ja. Wat huichelen vanmiddag een uur lang tegen Lieske.quote:
En let op: het is een POSITIEVE stemming. Ben je dus anti-Tanja, dan dus niet gaan stemmen op Tanja.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Allemaal Tanja weg stemmen dus !
Als ze word genomineerd ga ik een heksenjacht beginnen omdat wijf er uit te werken![]()
Ja, Lieskequote:Op donderdag 8 september 2005 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Buik kon al niet verder dalen... Maar Linda wel ja. Wat huichelen vanmiddag een uur lang tegen Lieske.
Juist.. dus extra cash voor Nonkel Sjon.. Als je Tanja weg wilt hebben moet je 4x een sms sturenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:43 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En let op: het is een POSITIEVE stemming. Ben je dus anti-Tanja, dan dus niet gaan stemmen op Tanja.
Dan bel ik wel duizend keer om op die andere 4 te stemmenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:43 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En let op: het is een POSITIEVE stemming. Ben je dus anti-Tanja, dan dus niet gaan stemmen op Tanja.
DAs jammer jaquote:Op donderdag 8 september 2005 20:43 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom niet 2 met 3 stemmen en 3 met 2 .... Kan nog vanalles.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:42 schreef Martijn31 het volgende:
Hmmmm Lieske 3 stemmen tegen, dus de andere 4 dus 2...
Ben benieuwd
Tot wanneer kan je stemmen dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:45 schreef Jane het volgende:
Joost moet blijven!!!!!!
En Ralph ook!Maar met 5 genomineerden vliegt die er niet uit bij de kijkers, denk ik.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom niet 2 met 3 stemmen en 4 met 2 .... Kan nog vanalles.
Dacht zeg het maar even, straks loopt iedereen te sms'en voor Tanja en dat moeten we niet hebbenquote:
editquote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef Blue Thunder het volgende:
wat is dat trouwens voor domme reclame? (dus voor die domme BIG reclame?)
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Rob, Joost, Ralph en Menno Chantal de rest van de genomineerden zijn.
Nee niet saboteren hij werkte niemand tegen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die opdracht van Roel was leuk. beetje de boel saboteren![]()
met dank voor de tipquote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dacht zeg het maar even, straks loopt iedereen te sms'en voor Tanja en dat moeten we niet hebben
Tsja, Linda.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:47 schreef sannuh het volgende:
Wat een domme motivatie van Linda.
Tot volgende week donderdagavondquote:Op donderdag 8 september 2005 20:45 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Tot wanneer kan je stemmen dan?
Bridget zei dat er altijd minimaal 3 genomineerden zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef Martijn31 het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:45 schreef Martijn31 het volgende:
Omdat er dan maar 2 genomineerden waren geweest...
Dat hoop ik ook!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:47 schreef Arcee het volgende:
Hopen dat Tanja bij de 5 genomineerden zit.
Nee, Bridget zei dat er altijd minimaal 3 genomineerden zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:48 schreef Martijn31 het volgende:
Ok loop even mijn quotes te verknallen hier
Scanman, als er 2 met 3 waren en 3 met 2 dan waren er toch maar 2 genomineerden geweest ?
ik vind dat tenminste een faire reden, Lieske praat ook alleen over zichzelf, verzamelt een hoop steun, maar geeft zelf niets.quote:
Ok, in dat geval heb ik niets gezegdquote:Op donderdag 8 september 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bridget zei dat er altijd minimaal 3 genomineerden zijn.
Ze kwam amper uit haar woorden. Blijkbaar omdat ze wist dat ze uit haar nek zat te zwetsen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:47 schreef sannuh het volgende:
Wat een domme motivatie van Linda.. ze is JALOERS op Lieske... Dat met nu denken alle mannen dat Lieske ze leuk vindt
uh... 2 + 3 = ???quote:Op donderdag 8 september 2005 20:48 schreef Martijn31 het volgende:
Ok loop even mijn quotes te verknallen hier
Scanman, als er 2 met 3 waren en 3 met 2 dan waren er toch maar 2 genomineerden geweest ?
Dan vliegt ze eruit.quote:
Ook goed, tochquote:Op donderdag 8 september 2005 20:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee niet saboteren hij werkte niemand tegen.
hij deed gewoon niks.![]()
en dan? die gaat er niet uit hoor...quote:
Rob 2x??quote:Op donderdag 8 september 2005 20:49 schreef sannuh het volgende:
Ik denk dat Ralph, Rob, Tanja en Rob de anderen zijn
Doelde er meer op dat Ingrid in de streams zei dat er sinds de proefnominaties veel veranderd is. Mijn gevoel zegt dat ze in de dkb toch weer heeft lopen switchen, maar goed.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind dat tenminste een faire reden, Lieske praat ook alleen over zichzelf, verzamelt een hoop steun, maar geeft zelf niets.
er zijn er 5 genomineerd , dus zo veel boeit deze nominatie dus helemaal niet of half BB kijkend NL moet zich "intens" aan Lieske storen, en dat doen ze denk ik niet
als Chantal erbij zit, gaat die eruit, of ze moet in de loop vd week zich revancheren
Zouden ze haar laten gaan denk je?quote:
De 1ne is zijn extra beenquote:
ze zei dat er veel veranderd was, maar niet haar stem toch perséquote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Doelde er meer op dat Ingrid in de streams zei dat er sinds de proefnominaties veel veranderd is. Mijn gevoel zegt dat ze in de dkb toch weer heeft lopen switchen, maar goed.![]()
Ik ging er vanuit dat er maar 2 genomineerden waren...in dat geval waren de 2 met 3 stemmen de pineut geweest en hadden de andere stemmen niet geteld...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
uh... 2 + 3 = ???
Er zijn inderdaad minimaal 3 genomineerden, dat is wel essentiele info
Ze gaf mij wel dat gevoel, vandaar mijn teleurstellingquote:Op donderdag 8 september 2005 20:51 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zei dat er veel veranderd was, maar niet haar stem toch persé
quote:
Ja, zo schattigquote:
BSquote:Op donderdag 8 september 2005 20:54 schreef jan100 het volgende:
tanja moet er uit
Roel niet denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Ralph of Roel zal wel op Menno hebben gestemd, of Dido anders.
Dat mag ik hopen ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:01 schreef milagro het volgende:
Ik hoop wel dat we van ALLEMAAL te horen krijgen wie er op wie gestemd heeft.
Want ook dat is bepalend voor het uiteindelijke wegstemmen.
Het "verraad" van de een, kan hem of haar namelijk de kop kosten.
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:01 schreef eborn het volgende:
Joost (vriend van Nathalie) wil Tanja het huis uit hebben
Wow, kapotte monitorquote:Op donderdag 8 september 2005 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
wow, knappe zus
Hij hoeft Nathalie diep van binnen toch al niet meerquote:Op donderdag 8 september 2005 21:01 schreef Martijn31 het volgende:
Kijk, dat vind ik cool, gewoon niet Ralph noemen
Inderdaad ja. Als ze dat niet doen kunnen ze ook de boel vervalsen. Bv zodat Tanja niet een van de genomineerden is.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:01 schreef milagro het volgende:
Dat hoop ik ook dat we dat nog wel even te zien krijgen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:01 schreef milagro het volgende:
Hij gaat er met de zus van Ralph vandoor hehequote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef eborn het volgende:
[..]
Hij hoeft Nathalie diep van binnen toch al niet meer
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:01 schreef Martijn31 het volgende:
Kijk, dat vind ik cool, gewoon niet Ralph noemen
Ja ik vind dat ze dat moeten laten zien, dat vind ik een van de leukste momenten!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:01 schreef milagro het volgende:
ohw, dat was dus Roel's moederquote:Op donderdag 8 september 2005 21:05 schreef teun911 het volgende:
Lieske's moeder is koel:)
Roel's moeder is koelquote:Op donderdag 8 september 2005 21:05 schreef teun911 het volgende:
Lieske's moeder is koel:)
is mama roel hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 21:05 schreef BBscanner het volgende:
Uitspraak van moeder Lieske; Tanja in niet het voorbeeld voor meisjes in Nederland![]()
![]()
![]()
Komischquote:Op donderdag 8 september 2005 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
de opa van Nathalie en de oma van Roel hebben iets samen![]()
Tanja fan ?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:06 schreef Jane het volgende:
Eigenlijk vind ik die moeder van Roel helemaal niet zo leuk... maar ja...
half nederland? die 600.000 mensen die er naar kijken?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:49 schreef Showtime het volgende:
[..]
samen met de rest van half Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |