Buik kon al niet verder dalen... Maar Linda wel ja. Wat huichelen vanmiddag een uur lang tegen Lieske.quote:
En let op: het is een POSITIEVE stemming. Ben je dus anti-Tanja, dan dus niet gaan stemmen op Tanja.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Allemaal Tanja weg stemmen dus !
Als ze word genomineerd ga ik een heksenjacht beginnen omdat wijf er uit te werken![]()
Ja, Lieskequote:Op donderdag 8 september 2005 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Buik kon al niet verder dalen... Maar Linda wel ja. Wat huichelen vanmiddag een uur lang tegen Lieske.
Juist.. dus extra cash voor Nonkel Sjon.. Als je Tanja weg wilt hebben moet je 4x een sms sturenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:43 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En let op: het is een POSITIEVE stemming. Ben je dus anti-Tanja, dan dus niet gaan stemmen op Tanja.
Dan bel ik wel duizend keer om op die andere 4 te stemmenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:43 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En let op: het is een POSITIEVE stemming. Ben je dus anti-Tanja, dan dus niet gaan stemmen op Tanja.
DAs jammer jaquote:Op donderdag 8 september 2005 20:43 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom niet 2 met 3 stemmen en 3 met 2 .... Kan nog vanalles.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:42 schreef Martijn31 het volgende:
Hmmmm Lieske 3 stemmen tegen, dus de andere 4 dus 2...
Ben benieuwd
Tot wanneer kan je stemmen dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:45 schreef Jane het volgende:
Joost moet blijven!!!!!!
En Ralph ook!Maar met 5 genomineerden vliegt die er niet uit bij de kijkers, denk ik.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom niet 2 met 3 stemmen en 4 met 2 .... Kan nog vanalles.
Dacht zeg het maar even, straks loopt iedereen te sms'en voor Tanja en dat moeten we niet hebbenquote:
editquote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef Blue Thunder het volgende:
wat is dat trouwens voor domme reclame? (dus voor die domme BIG reclame?)
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Rob, Joost, Ralph en Menno Chantal de rest van de genomineerden zijn.
Nee niet saboteren hij werkte niemand tegen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die opdracht van Roel was leuk. beetje de boel saboteren![]()
met dank voor de tipquote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dacht zeg het maar even, straks loopt iedereen te sms'en voor Tanja en dat moeten we niet hebben
Tsja, Linda.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:47 schreef sannuh het volgende:
Wat een domme motivatie van Linda.
Tot volgende week donderdagavondquote:Op donderdag 8 september 2005 20:45 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Tot wanneer kan je stemmen dan?
Bridget zei dat er altijd minimaal 3 genomineerden zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef Martijn31 het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:45 schreef Martijn31 het volgende:
Omdat er dan maar 2 genomineerden waren geweest...
Dat hoop ik ook!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:47 schreef Arcee het volgende:
Hopen dat Tanja bij de 5 genomineerden zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |