Foto's in OP aangepast.quote:Op maandag 19 september 2005 06:12 schreef BBscanner het volgende:
Zou een mod de OP van het de Moeder van Roel fantopic kunnen aanpassen. Wegens een server die down is zijn alle foto's weg. Heb ze opnieuw gepost ,zou wel leuk zijn als ze in de OP staan! Bvd!
Ps; Zouden jullie deze in dit topic ongepaste foto weg kunnen halen, lijkt mij totaal niet op zijn plaats (meer iets voor mokkels.nl!)
Thanks!quote:Op maandag 19 september 2005 07:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
Foto's in OP aangepast.
Foto van dochter van Rob laten staan. Staat er al zo'n tijd, zie geen reden om hem nu te verwijderen.
Code #52quote:"Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten."
Ja idd, ging helemaal mis daar.quote:Op maandag 19 september 2005 17:03 schreef Ireth het volgende:
Spooktopic?
klikken op Commentaren op de livestreams - deel 257 geeft
[..]
Code #52![]()
![]()
Zo'n topic willen we allemaal wel. Maar helaas.quote:Op maandag 19 september 2005 18:08 schreef anne_Chris het volgende:
Ik zoek en ik zoek ... eigenlijk een topic waarin de belangrijkste gebeurtenissen nagelezen kunnen worden.
Tssk.quote:Op maandag 19 september 2005 18:55 schreef Cynix ® het volgende:
Zo'n topic willen we allemaal wel. Maar helaas.
Oh, ik dacht een topic.quote:
Had ik iets verkeerds gedaan? (en zo ja, wat zodat ik het de volgende keer niet meer fout doe) of zat er gewoon een bugje in fok?quote:Op maandag 19 september 2005 19:08 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb #257 spooktopic even gefixed en eruit gegooid.
Ja hoorquote:Op maandag 19 september 2005 12:47 schreef Ali Salami het volgende:
Had je mijn reactie ook gelezen Sanne?
Ik wil hem wel open gooien, maar dan maken we er een algemeen felicitatietopic van.quote:Op zondag 18 september 2005 16:23 schreef Ali Salami het volgende:
Umm, Sanne, wat is dat nou weer voor onzin? "Nachtbagger" Omdat het om half vier 's nachts is geopend? Het was een serieus topic, enerzijds om die 100.000 te 'vieren' en anderszijds om inderdaad eens te vragen wat iedereen ging doen of hoe verslaafd iedereen was. Een idee wat ik al een paar dagen had. Beetje jammer dat je zoiets sluit.
zenk you my darlingquote:Op maandag 19 september 2005 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Tssk.![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/
[14.gif]quote:Op maandag 19 september 2005 20:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Ik wil hem wel open gooien, maar dan maken we er een algemeen felicitatietopic van.
Donequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:03 schreef Flakkie01 het volgende:
hallo zou iemand de naam van mijn topic kunnen wijzigen aub
Parodie op BB
het woord "bevalling" schept wat verwarring, het is namelijk niet alleen de bevalling die op de hak genomen word maar iedereen in het BB huis.
kan het helaas zelf niet anders had ik het wel gedaan.
Alvast bedankt![]()
![]()
![]()
Met dank aan heatwave al geslotenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:03 schreef BBscanner het volgende:
Deze spam ff verwijderen AUB!
Topic; SMS Big Brother.nl :: SMS & WIN 500 euro
Er staan ook vraagtekens in de TT.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef Riesico. het volgende:
Dido de transsexueel!!?!!
dit slaat echt nergens op
Klopt, die is nu dicht.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef Riesico. het volgende:
en
Heeft iemand nog mooie plaatjes.
dit slaat echt nergens op
Er moet inderdaad nog even een nummer bij ofzo, voor je het weet kan het nageslacht het allemaal niet meer volgen via dat Wiki de Viking ding.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:07 schreef PC eend het volgende:
Zou deze TT aangepast kunnen worden Commentaren op de live streams. Iedereen haat Tanja!
Ik vind hem zeer tendentieus en voel me er niet echt thuis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |