De ultieme single voor op Lowlandsquote:Op donderdag 8 september 2005 19:08 schreef Blinker het volgende:
[afbeelding]
The Bloodhound Gang heeft een nieuwe single uitgebracht!
Hij is uitgebracht onder de naam Foxtrot Uniform Charlie Kilo.
De single is hier te bewonderen http://boss.streamos.com/(...)i.mov?siteid=bhgsite (quicktime)
Wat vinden jullie van de single? Ik vind em persoonlijk erg goed!
Wel iets anders dan ik gewend ben van the Bloodhound Gang, maar dat drukt de pret niet!
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:41 schreef McNasty het volgende:
Geweldige tekst
Put the you know what in the you know where
Put the you know what in the you know where pronto
Het is nog wel steeds the Bloodhound Gangquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef Faxie het volgende:
Zit er nog een betekenis achter die tekst? .... ik zie 't niet....
Wel grappig nummer
'T gaat over nuecken enzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef Faxie het volgende:
Zit er nog een betekenis achter die tekst? .... ik zie 't niet....
Wel grappig nummer
die gasten hadden idd een erg vet optreden vorig jaarquote:Op donderdag 8 september 2005 21:30 schreef Blinker het volgende:
Ik heb ze ook al live gezien vorig jaar @ Lowlands en was ook al een spetterend optreden
Kreeg nog "vrijwillig" wodka over me heen van de gitarist
Good memoriesquote:Op donderdag 15 september 2005 18:28 schreef Stievus het volgende:
[..]
die gasten hadden idd een erg vet optreden vorig jaar![]()
Geniaal en dan die monotone stem van Jimmy Popquote:Maybe it ain't your birthday
but then again you know I wouldn't give a fuck
when what I should've got is over you sooner
so now I'm just gonna wrap it up
quote:You know what really wantin a girl?
Me!
Probeer anders eens de volgende:quote:Op woensdag 21 september 2005 09:20 schreef SocialDisorder het volgende:
Mijn favoriete blijft Three Point One Four;
Want die van jou slaat nergens opquote:You know what I really want in a girl?
Me.
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:46 schreef voh het volgende:
[..]
Probeer anders eens de volgende:
[..]
Want die van jou slaat nergens op![]()
Foei warezquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef PDOA het volgende:
Je kan het nieuwe album van opendir.blogspot.com downl... eh 'lenen'. Moet je effe bij de comments kijken van 20 september 2005.
Het heeft lang geduurd, maar geen 7 jaar hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 22:28 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Sjeez, nieuwe album rockt echt wel. Staan een hele hoop vette nummers op, alleen ik heb er toch moeite mee: 39 minuten...... na 7 jaar, hebben ze een nieuwe cd, met 39 minuten, KOM OP ZEG!
gierige krentquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:41 schreef PimD het volgende:
Tering.
Net ff in de winkel geweest.
¤ 19.99
Dacht het niet.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:01 schreef Mr. Orange het volgende:
17 november staan ze in de effenaar
20 euro voor 9 liedjes en 3 stukjes van nog geen 10 seconden vind ik afzetterij. 14,99 ofzo was een leuke prijs geweest, maar toch geen 20 euro? Het is zowat een mini-album.quote:
Als Clawfinger in het voorpragmma stond kon ik het wel begrijpen..quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:53 schreef dork22 het volgende:
[..]EES!! ik gaa voor het voorprogramma
![]()
BHG vind ik ook niet mis hoor, maar Electric Eel Shock vind ik toch wel zwaar de bomb.
2e zanger/DJquote:Op zondag 25 september 2005 04:04 schreef mcyodogg het volgende:
wat doet die vent in dat gele shirt op de achtergrond in de clip. hij is echt totaal overbodig.
Ik ga er ook naartoequote:Op zondag 25 september 2005 14:37 schreef dork22 het volgende:
Hey Mr. Orange, in je fotoboek heb je een shirt van Peterpan Speedrock aandie komen vrij. 7 okt. ook in de effenaar
![]()
Ik ga der ook heen ^_^
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:00 schreef googoodoll het volgende:
Wat verschrikkelijk! Dat mensen hier naar luisteren![]()
Jullie kijken zeker ook naar Viva la Bam, en proberen te skaten. Of en maken Jack-ass filmpjes van jezelf waarin je met een fiets in de gemeentebosjes rijdt.
Want iedereen die naar de BHG luistert is een idioot die Jackass probeert na te doen. En iedereen die naar Epica luistert snijdt zichzelf. En iedereen die naar Interpol luistert is 24/7 depressief. En iedreen die naar techno luister gebruikt XTC. En iedereen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:00 schreef googoodoll het volgende:
Jullie kijken zeker ook naar Viva la Bam, en proberen te skaten. Of maken Jack-ass filmpjes van jezelf waarin je met een fiets in de gemeentebosjes rijdt.
Ik ben benieuwd wat jij dan wel muziek noemtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:00 schreef googoodoll het volgende:
Jullie kijken zeker ook naar Viva la Bam, en proberen te skaten. Of maken Jack-ass filmpjes van jezelf waarin je met een fiets in de gemeentebosjes rijdt.
Zie mijn naamquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef Cynical het volgende:
Dat nummer Pennsylvania is ook vet!![]()
![]()
![]()
Lees het verhaaltje er bij: http://www.pennsylvaniastatesong.com/![]()
- En nee, ik ben geen sk8er maar vind dit soort muziek wel erg leuk, heb ook Blink182 albums -
nee, hij luistert naar the googoodolls. check zn nick maarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]![]()
I fucking rock! En jij luistert zeker alleen maar naar de volgende hersenloze DJ Jean bullshit? Laatst 'Feel it' gehoord, en klinkt exact hetzelfde als 'The Launch', maar dan de pitch en distortion iets anders afgesteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |