Harrison heeft mooie dingen gemaakt ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:41 schreef flyguy het volgende:
LennonI'm the walrus, mean mr mustard(volgens mij ook van hem) maar vooral zijn solocarriere is mooi instant karma, scared, watching the wheels, jealous guy etc.
Macca is sollo ook super maar de beste solo-Beatle vind ik George (y)
Hey Yoko! Ook hier?!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Paul McCartney zuigt zo hard.
Zowel qua muziek als persoonlijkheid
Ik zag vorige week een docu over de moord op Lennon en daarin wilde Neil Innes een voorbeeld geven van hoe sterk Lennons teksten wel niet waren, maar nam daarvoor nota bene een regel uit "I'm Looking Through You". Jawel...... een McCartney-nummer!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Deze ben ik ook wel eens tegen gekomen "Help! is echt een slecht pop-nummertje, echt iets van McCartney! Nee, geef mij Lennon maar."
Terwijl Neil Innes toch wel een van de mensen is die ik zou verdenken van zinnig commentaar na zijn verschijnen in Magical Mistery Tour en All You Need Is Cashquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zag vorige week een docu over de moord op Lennon en daarin wilde Neil Innes een voorbeeld geven van hoe sterk Lennons teksten wel niet waren, maar nam daarvoor nota bene een regel uit "I'm Looking Through You". Jawel...... een McCartney-nummer!
dubbel disc superaudio Live in Japanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:56 schreef webfreak het volgende:
Maargoed, ik ken natuurlijk ook niet alles, iemand nog een goeie George-aanrader?
Ja, ik heb hem hier liggen. Gekregen om te reviewen. Het is de docu waar ik het hierboven over had met dat foutje van Neil Innes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:34 schreef MaJo het volgende:
Recensie uit de Spits over Killing a Beatle. Heeft iemand hem al gezien?
Precies. Wat een onzin. Terwijl iedereen weet dat Ringo Starr de enige echt briljante Beatle was.quote:
Nou, ik zat toevallig net naar Rain te luisteren en het drumwerk daarop is toch ook wel heel erg mooi.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:12 schreef webfreak het volgende:
En zonder grollen: zijn drumvaardigheden zijn altijd behoorlijk onderschat!
Revolution 9, maar das niet echt een nummer vind ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:17 schreef Rubber_Soul het volgende:
Ringo, leuk jochie
Maar ze hadden hem van mij mogen laten zitten waar hij hoorde, achter het drumstel.
Zo gauw hij gaat zingen, grijpt mijn hand al snel naar de afstandbediening om te skippen.
Vind die nummers toch vaak een smet op het desbetreffende album.
Alleen With a little help from my friends, en Don't pass me by vind ik wel te pruimen.
Wat zijn jullie minst favo nummers?
Don't pass me by??quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:17 schreef Rubber_Soul het volgende:
Alleen With a little help from my friends, en Don't pass me by vind ik wel te pruimen.
Wat zijn jullie minst favo nummers?
Op zichzelf is Octopus's Garden een "aardig liedje" niets meer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind die nummer die Ringo bij The Beatles zong eigenlijk verder allemaal wel goed te pruimen. Ze hebben de nummers natuurlijk ook altijd goed voor hem uitgezocht. Octopus's Garden vind ik bijvoorbeeld erg leuk en echt bij Ringo passen.
Oh, dat heb ik juist helemaal niet! Maar dat zal wel persoonlijke voorkeur zijn dan. Ik vind heel Abbey Road echt perfect zoals hij is. Niks aan veranderen! Juist dat 'van-de-hak-op-de-takkerige' van Beatlesalbums (terwijl je weet dat er allemaal heel goed over nagedacht is) vind ik geweldig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:03 schreef Rubber_Soul het volgende:
Op zichzelf is Octopus's Garden een "aardig liedje" niets meer.
Maar tussen nummers als Something, I want you (she's so heavy) en Because,
vind ik het een flinke misser, die totaal niet in de sfeer van het album past.
Geheel mee eens, pure krocht it is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Revolution 9, maar das niet echt een nummer vind ik![]()
En over een uurtje of zo in Café Macx in Bussum. Maar ik geloof niet dat hier erg veel mensen uit deze buurt zitten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:35 schreef Jane het volgende:
Dat bandje heet trouwens The Strawberry Beats en hun site is nog under construction, maar ze zijn 25 november a.s. wel te bewonderen in De Tagrijn in Hilversum.
dat ga ik idd niet redden in een uurtje ben ik bangquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:20 schreef Jane het volgende:
[..]
En over een uurtje of zo in Café Macx in Bussum. Maar ik geloof niet dat hier erg veel mensen uit deze buurt zitten.
Dat gevoel heb ik meer met Maxwell's Silver Hammer dan Octopus's Garden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:03 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Op zichzelf is Octopus's Garden een "aardig liedje" niets meer.
Maar tussen nummers als Something, I want you (she's so heavy) en Because,
vind ik het een flinke misser, die totaal niet in de sfeer van het album past.
Kijk en om die reden heb ik hem gemaaktquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:47 schreef Jane het volgende:
Heel goed, MrBadGuy!Ik heb hem gelijk maar even aangepast en "aller tijden" gemaakt van "allertijden".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |