Mja, ik ook, moet alleen nog maar ff wat eten.quote:
Nee, ben tot half 9 aan het stuiteren dus geen tijd.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
Mja, ik ook, moet alleen nog maar ff wat eten.
(Ging jij nog naar het strand of wat?)
Ik moet tot 9 uur voetballen, maar ff een duik heb ik wel zin in eigenlijk, dubio.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, ben tot half 9 aan het stuiteren dus geen tijd.
Dat zou er hier ook wel in gaan ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:39 schreef DearPrudence het volgende:
QUICHE!!! jumm..![]()
Mij maak je blij met een quiche.
Dude, half 8quote:Op donderdag 8 september 2005 19:23 schreef DearPrudence het volgende:
bah, ik ben moe.
alvast een welterusten. xx
Ben je ziek?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:23 schreef DearPrudence het volgende:
bah, ik ben moe.
alvast een welterusten. xx
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Training was okay.
Na 1 minuut zoeken:quote:Op donderdag 8 september 2005 20:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hoeveel vluchten naar New York van onder de ¤ 450,- heb je al gevonden, Hans?
Moet vast goedkoper kunnen...quote:Informatie
Vertrek vanaf: Amsterdam
Bestemming: New York (John F. Kennedy)
Luchtvaartmaatschappij: BudgetAir
Retourprijs (klasse): ¤ 249.00 (Economy)
Als je in december gaat vliegen is het inderdaad goedkoper, maar het gaat toevallig over juni/juli.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:23 schreef errrrr het volgende:
[..]
Na 1 minuut zoeken:
[..]
Moet vast goedkoper kunnen...
Das dus al ¤ 420,-quote:1 x Volwassene
Vliegticket ¤ 249.00 ¤ 249.00
Vliegticket Garantie ¤ 3.00 ¤ 3.00
Luchthavenbelasting ¤ 63.06 ¤ 63.06
Security tax / brandstoftoeslag ¤ 103.50 ¤ 103.50
Totaal ¤ 418.56 p.p. ¤ 418.56
quote:Je vliegt van Amsterdam naar Beijing, waar je de volgende ochtend aankomt. Beroemde monumenten als het Plein van de Hemelse Vrede, de prachtige keizerlijke Verboden Stad en de Chinese Muur liggen hier op je te wachten. In de namiddag van dag 5 neem je de nachttrein naar Pingyao. Binnen de oude ommuurde stad waan je je in het oude China. Rinkelende riksja's banen zich een weg door de oude stoffige steegjes. Geniet hier van één van de lokale noedelspecialiteiten in een sfeervol voormalig koopmanshuis.
Xi'an is in historisch opzicht een zeer belangrijke stad. Even buiten de stad is het beroemde terracotta leger van keizer Qin Shihuang. Je kunt in Xi'an heerlijk ronddolen in het gezellige en levendige islamitisch gedeelte van de stad. Je ziet kinderen die Arabische les krijgen, mannen en vrouwen die op straat in restaurants de meest heerlijke maaltijden klaar maken en veel winkeltjes en kraampjes met snuisterijen.
's Ochtends op dag 8 neem je de nachttrein naar Guilin. Vandaar reis je verder naar Yangshuo, een plaatsje in het wereldberoemde karakteristieke karstlandschap van Zuid-China. Karstbergen rijzen bijna loodrecht op uit de rijstvelden, die verder onderbroken worden door bamboebos en kleine dorpen. In de omgeving van Yangshuo zijn prachtige fietstochten te maken. Lokale boeren laten je graag hun omgeving, dorp en huis zien, waar je wordt uitgenodigd voor een maaltijd. Je kunt ook van het karstlandschap genieten op een bootje op de rivier de Li. 's Avonds kun je mee met een van de vissers die met felle gaslampen vissen lokken, die door getrainde aalscholvers worden gevangen.
Je reist op dag 13 aan het eind van de middag met de nachttrein naar Canton, waar je de volgende ochtend arriveert. In deze stad kun je nog rondkijken en je laatste souvenirs bij elkaar scharrelen. In de ochtend van dag 15 vertrek je naar Amsterdam, waar je dezelfde dag nog aankomt.
Zo, das niet mis. Van 1.6 naar 3.0 mbit, bijna dubbel zo snel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:45 schreef il_mostro het volgende:
Zo, eerste schoolweek zit er op.
Net ff nieuwe computer besteld... (nouja 3/4 computer)
En dan ook nog eens goed nieuws (ook voor jou Alwin)
http://tweakers.net/nieuws/38894 (ADSL snelheids verhoging)
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:45 schreef il_mostro het volgende:
Zo, eerste schoolweek zit er op.
Net ff nieuwe computer besteld... (nouja 3/4 computer)
En dan ook nog eens goed nieuws (ook voor jou Alwin)
http://tweakers.net/nieuws/38894 (ADSL snelheids verhoging)
Die heb ik gelezen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Laatste linkje voor vandaag:
The Curious Incident of the Dog in the Night-Time
Alsof ik dat aan jou nog moet vertellenquote:
Toevallig, ik had net vandaag met WIllem een discussie over Taoïsme, allemaal wel leuk voor het individu, als maatschappij bereik je er geen fuck mee.quote:
hé, mij wel vertellen!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Alsof ik dat aan jou nog moet vertellen.
Maar ze komt volgende maand pas weer, das wel balen.
Daar hebben zij dan ook geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Toevallig, ik had net vandaag met WIllem een discussie over Taoïsme, allemaal wel leuk voor het individu, als maatschappij bereik je er geen fuck mee.
Nee, inderdaad dat is de cluequote:Op zaterdag 10 september 2005 09:35 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Daar hebben zij dan ook geen behoefte aan.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hé, mij wel vertellen!
oeh la la...
Je kan toch wel iets verzinnen...?quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je kan toch wel iets verzinnen...?
Of wil je gewoon een bevestiging?
Inderdaad, erg leuk boek.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Die heb ik gelezen.is leuk.
Kan jij niet voor die tijd die kant op?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Alsof ik dat aan jou nog moet vertellen.
Maar ze komt volgende maand pas weer, das wel balen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |