quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:56 schreef Tokay het volgende:
Hunter Tylo...![]()
Ik kan er nog steeds niet met mijn hoofd bij...
[afbeelding]
Is dat echt Victoria Beckham zoals ze er tegenwoordig uitziet???quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Deze foto's horen eigenlijk ook op 'onflateus op de kiek' thuis, want dit is gewoon weg te eng..
[afbeelding]
![]()
![]()
Da's toch botox? Geen plastische chirurgie verder volgens mij. Kunnen we ook een heel topic aan wijden, Botoxbitches.quote:Op zondag 18 september 2005 00:14 schreef Ivatje het volgende:
Nicole Kidman was zo mooi, maar nu kijkt zij altijd een beetje boos!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier kan ze niet leuk lachen!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonde ja,quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:56 schreef Tokay het volgende:
Hunter Tylo...![]()
Ik kan er nog steeds niet met mijn hoofd bij...
[afbeelding]
Dat noem ik nog niet echt verspooktquote:Op zondag 18 september 2005 15:56 schreef Ole het volgende:
De borsten van Denise Richards.
[afbeelding]
En ooit was ze zo leuk, in Working Girl bijvoorbeeld. Zonde hoor.quote:
Kate Beckinsale (o.a. Underworld) kan er ook wat van!quote:Op zondag 18 september 2005 15:56 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
dit valt toch wel meequote:Op zondag 18 september 2005 15:56 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
Zij speelde niet in Working Girl hoor. Dat was Melanie Griffith.quote:Op dinsdag 20 september 2005 06:00 schreef StefanP het volgende:
[..]
En ooit was ze zo leuk, in Working Girl bijvoorbeeld. Zonde hoor.
Met haar of door haar?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:40 schreef LonelyWolf het volgende:
jammer die van Nicole kidman! Ik was een tijdje met haar geobsedeerd
Misschien zat hij wel lekker met haar geobsedeerd te zijn van brownies of lavenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |