Ze zal het wel opgevuld moeten houden, borstvelletjes zullen behoorlijk uitgerekt zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:12 schreef MissBliss het volgende:
Stormlooptopic
Pamela met grotere tieten dan ooit:
[afbeelding] [afbeelding]
Die rechtsboven is wel heel erg Alienquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Deze foto's horen eigenlijk ook op 'onflateus op de kiek' thuis, want dit is gewoon weg te eng..
[afbeelding]
![]()
![]()
Over gezichtsuitdrukking gesproken, die heeft ze niet meer....quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Deze foto's horen eigenlijk ook op 'onflateus op de kiek' thuis, want dit is gewoon weg te eng..
[afbeelding]
![]()
![]()
De Mick Jagger methode bedoel je..quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:34 schreef StefanP het volgende:
Jemig wat een vieze foto's. Als ik Beckham was dan scheidde ik meteen.
Wat is het toch met die rijke mannelijke beroemdheden? Ze kunnen volop mooie vrouwen en modellen krijgen, maar toch trouwen ze er met eentje. Die vervolgens na een paar jaar d'r hele hoofd volspuit met plastic, om wanhopig te proberen mooi te blijven. Als ze een beetje slim waren dan trouwden ze nooit, en dumpten ze op het aanstaand-plastic-moment gewoon de dame om een nieuwe uit te zoeken die nog strak is
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Kun je wel zeggen jaquote:Ze heeft het tegenovergestelde bereikt van wat ze wilde. Ze ziet er 15 jaar ouder uit![]()
[
Die valt toch nog wel mee...ze is er iig niet echt lelijker op gewordenquote:
mickey in barfly....quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:45 schreef Augustina het volgende:
Mickey toch...![]()
Je was zo [afbeelding] mooi.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:56 schreef Tokay het volgende:
Hunter Tylo...![]()
Ik kan er nog steeds niet met mijn hoofd bij...
[afbeelding]
Is dat echt Victoria Beckham zoals ze er tegenwoordig uitziet???quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Da's toch botox? Geen plastische chirurgie verder volgens mij. Kunnen we ook een heel topic aan wijden, Botoxbitches.quote:Op zondag 18 september 2005 00:14 schreef Ivatje het volgende:
Nicole Kidman was zo mooi, maar nu kijkt zij altijd een beetje boos!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier kan ze niet leuk lachen!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonde ja,quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:56 schreef Tokay het volgende:
Hunter Tylo...![]()
Ik kan er nog steeds niet met mijn hoofd bij...
[afbeelding]
Dat noem ik nog niet echt verspooktquote:Op zondag 18 september 2005 15:56 schreef Ole het volgende:
De borsten van Denise Richards.
[afbeelding]
En ooit was ze zo leuk, in Working Girl bijvoorbeeld. Zonde hoor.quote:
Kate Beckinsale (o.a. Underworld) kan er ook wat van!quote:Op zondag 18 september 2005 15:56 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
dit valt toch wel meequote:Op zondag 18 september 2005 15:56 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]
Zij speelde niet in Working Girl hoor. Dat was Melanie Griffith.quote:Op dinsdag 20 september 2005 06:00 schreef StefanP het volgende:
[..]
En ooit was ze zo leuk, in Working Girl bijvoorbeeld. Zonde hoor.
Met haar of door haar?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:40 schreef LonelyWolf het volgende:
jammer die van Nicole kidman! Ik was een tijdje met haar geobsedeerd
Misschien zat hij wel lekker met haar geobsedeerd te zijn van brownies of lavenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |